hehe handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
lol, gisteren was ik even in eenmood, omdat ik bij 1 van de 3 op wachttijd werkende woningcorportaties in mijn stad niet ingeschreven stond. Dus ik me opnieuw inschrijven, vandaag mailtje terug: uh, u staat al sinds 2001 bij ons ingeschreven.
Alzheimer zet in
Nou, dat is mooi als ze met punten werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
lol, gisteren was ik even in eenmood, omdat ik bij 1 van de 3 op wachttijd werkende woningcorportaties in mijn stad niet ingeschreven stond. Dus ik me opnieuw inschrijven, vandaag mailtje terug: uh, u staat al sinds 2001 bij ons ingeschreven.
Alzheimer zet in
2001? Dan moet je wel al leuke huisjes kunnen krijgen toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Alzheimer zet in
Nou, bij de grootste corporatie sta ik sinds 1999 ingeschrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2001? Dan moet je wel al leuke huisjes kunnen krijgen toch?
Ik verwacht niet dat mijn startsalaris boven die grens komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef AnneX het volgende:
G'morgen.
Dan vraag ik mij af Steer, of je in aanmerking komt voor de wbv. met te verwachten inkomen...?
/ sinds 2001? wat Isa zegt.
De Witte Dame lonkt...![]()
Dat heb je wel goed voor elkaar danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, bij de grootste corporatie sta ik sinds 1999 ingeschreven_! Als ik naar de gemiddelde wachttijden kijk bij de beste woningen, ziet het er voor mij idd in theorie extreem zonnig uit.
Maar. Eerst werk, etc. etc.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed voor elkaar danzo stom dat ik nooit eerder ingeschreven heb, dat ga ik mijn kinderen dus echt wel vertellen
Voor alle grote stedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik plant graag zaadjes die ik later oogst.
Heb me een aantal jaar terug ook voor alle grote steden ingeschreven in de randstad, voor zover dat gratis was.
Heel verstandig, neef Boorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef borisz het volgende:
Ik sta hier ook al sinds zes jaar ingeschreven. Sinds ik 18 ben
Over een paar dagen al weer 24quote:
klik (die houten doos aan de zijkant is een verplaatsbare badkamer. Keuken is ook verplaatsbaar)quote:
Mag je zelf witten (als je erbij komt! )quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Tof, maar zwart als plafond moet je niet willen
nieuwe appartementenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
klik (die houten doos aan de zijkant is een verplaatsbare badkamer. Keuken is ook verplaatsbaar)
Leuke naam van woningbouw ook
Yups het staat onlinequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankjewel. Had ik dat gezegd?Alweer 65
![]()
Slim om dat gelijk te doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Een loft klinkt zo mooi sjiek
De nachttafeltjes zijn klaar, mooi zwart gespoten![]()
Slaapkamer is ontruimd, de montageboys kunnen komen
Detailsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ze moeten nog wel in elkaar geschroefd morgen als ze goed droog zijn (mss vanavond laat al.. even afwachten)
Het leukste dekbedovertrek gewassen, kan het er straks leuk op
Mooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef golfer het volgende:
Yeah.
Ik kan al morgen om 12:00 uur terecht bij de fysiotherapeut voor m'n ruggetje.
Pt helpdesk vertelde hem dat- ie verzekerd is en zorgverlenersdesk zegt mij,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Oe, dat is toch aan te tonen met je verzekeringsvoorwaarden erbij...
Wat duurt wachten lang
Het aantal behandeling staat er niet in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef AnneX het volgende:
Mooi.
Ms heb je al gekeken hoe veel behandelingen worden vergoed !
Dat is ongeveer 7 behandelafspraken, in- of exclusief intakegesprek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het aantal behandeling staat er niet in.
We hebben een beperkte aanvullende verzekering en daar zit een budget van slechts 200 euro in voor fysio.
Lijkt mij meer dan voldoende. Hoop er met 5 behandelingen helemaal vanaf te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef AnneX het volgende:
Dat is ongeveer 7 behandelafspraken, in- of exclusief intakegesprek.
Nou dat valt wel mee op zich, we kunnen hier ook lekker buiten zitten en klusjes doen en lezen... maar het wachtgevoel vind ik lastig.quote:
Jullie kunnen uren in de plane slapen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef LieLie het volgende:
Wij mochten een beetje uitslapen vandaag
Ben benieuwd, of dat een beetje lukt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie kunnen uren in de plane slapen...![]()
/ die staand slapend terug kwam uit NY.
das kutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Telefoon: we komen er binnen een half uur aan om te monteren.![]()
/wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Ge-wel-digSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ een uur later
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Ik ga later kijken en lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net thuis van hapje (kreeft) eten om nieuwe bed te vieren in Haarlem en nu even potje oefenvoetbal bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Mmmm lijkt me lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:01 schreef AnneX het volgende:
Een hoog bed is wel prettig als je het bed uitrolt met rugklachten.
Zo juichte ik met-mijn-zomaar-spitaanvallen-van-de-medicatie twee jaar geleden.
En inderdaad...hoe is het met Krakkemieke vroeg ik mij al eens af.
Vanavond paksoi: wat een lekkere groente is dat!zelfs rauw
![]()
Met http://www.okokorecepten.(...)oord-sojasaus-paksoi
wat voor kaartjes zijn dat? retourtje naar keuze? enkele reis naar keuze?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en @Isa: bij de AH hebben ze deze week weer NS kaarten voor 16 EUR.Heb er vandaag 3 gekocht.
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Ik ga lezen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tm 11 novemberquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
wat voor kaartjes zijn dat? retourtje naar keuze? enkele reis naar keuze?
en hoe lang houdbaar.
http://www.ah.nl/nsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:51 schreef z80 het volgende:
[..]
wat voor kaartjes zijn dat? retourtje naar keuze? enkele reis naar keuze?
en hoe lang houdbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
kun je voor mij ook een kaartje halen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
tm 11 november
Dagkaarten, ma-vr na de spits, weekend hele dag.
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Toch intussen helemaal gelezen en bekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewondering voor jullie (wandel)conditie.
Zitten ook weer erg mooi foto's tussen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Thnx, leuke is dat de wandelingen in de loop van de dagen weer steeds makkelijker gaan, we lopen in Nederland te weinig, dus we bouwen terplekke conditie op. Pittig wandelen daar trouwens, geen hoog of middengebergte, maar wel veel venijnige en stijle klimmen en bijna niets vlak.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Toch intussen helemaal gelezen en bekeken.
Bewondering voor jullie (wandel)conditie.
Zitten ook weer erg mooi foto's tussen.
De pony''s zijn prachtig iddquote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:04 schreef Bluezz het volgende:
Exmoor pony's
Mooi verslag en prachtige leuke foto's!!
Jammer van de vele regen... maar het levert wel mooie plaatjes op
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en @Isa: bij de AH hebben ze deze week weer NS kaarten voor 16 EUR.Heb er vandaag 3 gekocht.
Heb je de veger verteld dat er glas op het perron ligt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:29 schreef Isabeau het volgende:
Bijzondere schoonmaakprioriteiten bij de NS overigens. Sinds vorige week donderdag ligt er een kapot bierflesje op een perron, helemaal in stukken getrapt ondertussen. Gisteren was iemand tussen de fietsenrekken aan het vegen, en dan bedoel ik het gedeelte waar nooit iemand gaat lopen (tussen bosjes en fietsenrek etc). Het glas ligt er nog.
De vraag is... Hoe golfer en B. wakker werden...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:10 schreef borisz het volgende:
Hielen in reperatiemodus. Geen pretje om zo smorgens wakker te worden.
Niet rechts genoeg voor je?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:48 schreef Den_Haag het volgende:
VVD, PVV en op de derde plaats SGP. Maar ja, het is allemaal niks.
Ok.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:58 schreef golfer het volgende:
Eerste bezoek aan fysiotherapeut gebracht. Zijn diagnose is wat ik vermoedde: 2 een beetje naar achteren uitgestulpte tussenwervelschijven.
Een lichte spieren in de omgeving ervan ontspannende massage gekregen en verder wat oefeningen om thuis te blijven doen.
Voor de rest: nog 1 of 2x masseren, oefeningen, tijd en geduld.
Ja heerlijk stevig bed en door die nieuwe goede lattenbodems hadden we het gevoel op een nieuwe matras te liggen.quote:
Haha, dat je hersens dat maar snel gaan vergeten !quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Redelijk goed geslapen voor mijn doen AnX, leek ook wel een nieuw matras, wel wat verflucht van de kastjes en nieuwig geurtje van t bed, maar ik ben nog steeds bang met omdraaien dat ik erdoor zak
Klinkt heerlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb gisteren het tweede bed in de Souterrain opgebouwd, heerlijk koel slapen, was zo koel dat het zomerdekbed te dun is
Das balen, met dit weer slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet van dagje vrij,. heerlijke temp,. voor mij hoeft het niet heter, ben benieuwd komende dagen want ik draai nachtdienst, dus het zal wel klote slapen overdag
Lijkt me ook niet echt ideaal nee. Ik zie ook wel op tegen de bakoven tijdens Lowlands moet ik zeggenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:59 schreef MissHobje het volgende:
Ik geniet van dagje vrij,. heerlijke temp,. voor mij hoeft het niet heter, ben benieuwd komende dagen want ik draai nachtdienst, dus het zal wel klote slapen overdag
Weer eens wat anders dan de standaard regenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef TAV74 het volgende:
Lijkt me ook niet echt ideaal nee. Ik zie ook wel op tegen de bakoven tijdens Lowlands moet ik zeggen
Nou, jaag die vent van je achter de WoW-PC weg laat hem even werken en ga het dan doen!quote:
Hij haat kamperen en wil ook niet wandelen (want platvoeten = heel snel pijn voetzool).quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:30 schreef golfer het volgende:
Nou, jaag die vent van je achter de WoW-PC weg laat hem even werken en ga het dan doen!
Gaan je een keertje met mij mee kamperen en wandelen, mag bestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan de standaard regen
Mooie foto's overigens van jullie vakantie. Jullie kunnen sowieso al prachtige foto's maken en de vakantie leende zich uitstekend voor een prachtig beeld. Wel last van extreme jaloezie overigens. Ik wil ook kamperen en wandelen
LL is meestal droog, met af en toe een enorme buiquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooie foto's overigens van jullie vakantie. Jullie kunnen sowieso al prachtige foto's maken en de vakantie leende zich uitstekend voor een prachtig beeld. Wel last van extreme jaloezie overigens. Ik wil ook kamperen en wandelen
Ik heb ook niet bepaald de beste voeten, maar met goed materiaal vang je een hoop opquote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij haat kamperen en wil ook niet wandelen (want platvoeten = heel snel pijn voetzool).
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:56 schreef AnneX het volgende:
Lie en meneer Lie zijn ( bijna) thuis !
En je hebt nog wel zo'n mooie tent (in deel eigendom)quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij haat kamperen en wil ook niet wandelen (want platvoeten = heel snel pijn voetzool).
Oh ja, net als die van jou/ jullie.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]ik ga de blogs missen geloof ik.. het was bijna alsof ik zelf mee was
De krant lezen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:42 schreef borisz het volgende:
Ja Lie wat moeten we nu doen smorgens?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:07 schreef golfer het volgende:
En Steer, wat zeiden ze vandaag toen je ze belde n.a.v. de sollicitatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Nou weet je in ieder geval waar je aan toe bent en inderdaad door met plan B en C en D!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Dat is best een goede score voor een eerste serieuze sollicitatie toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo voelt het nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is best een goede score voor een eerste serieuze sollicitatie toch?
Die schrikt zich het schompes als alle geluiden en stemmen binnenkomen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef freecell het volgende:
Zo, met jongste bij KNOgeweest... tympanometrie gehad. Rechte lijn![]()
Met links hoort hij momenteel niets, met rechts alsof hij onder water zit.
Goh, verklaart een boel....
Nu buisjes erin en neusamandelen eruit. Wrs is een groot deel dan al opgelost.
Dat is ook winst, Steer : weten welke kant je op wilt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zo voelt het nietal weet ik nu al een stuk meer welke type baan ik echt leuk vind dankzij deze sollicitatie.
![]()
Succes met de kleine bij het amandelknippen
Vanaf de regelmatige oorontstekingen waarschijnlijk. Dus vanaf dat hij een maand of 6 is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:38 schreef Stereotomy het volgende:
Maar FC, had de kleine vanaf de geboorte dit? Of sinds kort?
Was daar niet al eerder dan naar gekeken?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef freecell het volgende:
Zo, met jongste bij KNOgeweest... tympanometrie gehad. Rechte lijn![]()
Met links hoort hij momenteel niets, met rechts alsof hij onder water zit.
Goh, verklaart een boel....
Nu buisjes erin en neusamandelen eruit. Wrs is een groot deel dan al opgelost.
Waar is hijquote:
Hopen dat de behandelingen hem met sprongen vooruit doen gaan!!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef freecell het volgende:
Vanaf de regelmatige oorontstekingen waarschijnlijk. Dus vanaf dat hij een maand of 6 is.
Brom,zoem,piep en andere enkelvoudige geluiden hoort hij wel goed, maar gesproken taal is best heel moeilijk voor hem.
Was wel vaak in zijn oren gekeken, maar nooit dit specifiek getestquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Was daar niet al eerder dan naar gekeken?
In ieder geval kan je nu verder vooruit en weten jullie waar je aan toe bent.
Ja, ben ik nou zo sceptisch dat ik twijfel of dat trommelvlies wel gaat bewegen met een buisje erin?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Fijn dat er naar gekeken is, FC en fijn dat dat op te lossen is
Jawelquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik neem aan dat er in het middenoor allemaal vloeistof is gaan ophopen? Dat is dan een beetje kleverig en dik geworden en dat zorgt er voor dat zijn trommelvlies niet beweegt. En daar helpen buisjes bij. Of hebben ze daar niets over gezegd?
je bent welkom. de tuin is groot genoeg voor een tent.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Liefquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:16 schreef z80 het volgende:
je bent welkom. de tuin is groot genoeg voor een tent.
indien toch liever een echt dak boven je hooft is er binnen ook plek zat.
Ik krijg een melding dat ik het niet goed heb ingevuld, zie niet wat ik fout doe.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meedoen! Win een Umami-kookboek!
tombolafan even DM/PM'en? Ik heb geen idee hoe zo'n wedstrijdformulieriets werkt. Mag niet eens zelf meedoenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:44 schreef Curiosity het volgende:
Ik krijg een melding dat ik het niet goed heb ingevuld, zie niet wat ik fout doe.
Ik ook niequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tombolafan even DM/PM'en? Ik heb geen idee hoe zo'n wedstrijdformulieriets werkt. Mag niet eens zelf meedoen
Heb ik gedaan, thnxquote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
tombolafan even DM/PM'en? Ik heb geen idee hoe zo'n wedstrijdformulieriets werkt. Mag niet eens zelf meedoen
ik woon al in het buitenland.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lief(jammer dat je niet in Engeland woont
)
Meedoen! Win een Umami-kookboek!
Maar weer eens een bezoekje aan de HA brengen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar als ik vannacht weeer moet spugen/buikloop neem ik alleen nog maar witte boterhammen
doen jullie daar kamperen enzo ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 15:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet echt ideaal nee. Ik zie ook wel op tegen de bakoven tijdens Lowlands moet ik zeggen
Een bezoekje aan een dietist is misschien ook een idee? Om je klachten en je eetpatroon eens onder de loep te nemenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:53 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet eigenlijk weer naar de dokter maar wil niet
Goeiemorgen allenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar weer eens een bezoekje aan de HA brengen?
Leuk is dat hèquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Gisterenavond soort yoghurtijs met bosvruchtensaus gemaakt en is goed gelukt. Echt gaaf, zelf ijs kunnen maken
Warme weer speelt zeker mee, misselijk en benauwd zijn Klassieke symptomen van verhittingquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen allen
Gelukkig van een collega net gehoord dat hij gisteren hetzelfde had als ik. Misselijk en benauwd en nu zijn we beiden nog niet lekker. Was bang dat t iets anders was omdat ik gisteren niks pittigs heb gegeten maar gelukkig niet
Meloenijs klinkt ook lekker zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Leuk is dat hèIk vond zelf ijs maken met meloen ook altijd zoooo lekker
Alleen is de ijsmachine al meer dan 10 jaar geleden overleden, dus helaasch.
Goedemorgen
Ah ok, nou ben blij dat dat het is. Nu nog goed opknappen en dan ben ik helemaal blijquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Warme weer speelt zeker mee, misselijk en benauwd zijn Klassieke symptomen van verhitting
Hebben biefstukjes daar ook last van denk je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Warme weer speelt zeker mee, misselijk en benauwd zijn Klassieke symptomen van verhitting
Bij oververhitting is het nog ergerquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Hebben biefstukjes daar ook last van denk je?
Hihi, het staat er zo grappig zo
Hier een kleuter in huisVolgens hem is hij vannacht een stukje gegroeid en is het cadeautje 'vet cool'
Dus.
quote:De Canadese rockband Nickelback heeft via een email gedreigd een optreden te geven op het Lowlandsfestival. Dit heeft de directie van het festival vanmorgen bekend gemaakt.
Direct na de dreiging doorzocht de politie het festivalterrein, echter zonder een spoor van de bandleden aan te treffen. De omliggende campings zijn uit voorzorg ontruimd. Ontredderde festivalgangers wachten bij de ingang in afwachting van verder nieuws. Sommigen van hen zijn al teruggekeerd naar huis.
Nickelback staat erom bekend niet terug te schrikken voor extreme middelen als live-optredens. Sinds 2001 heeft de band zijn frequentie van concerten opgevoerd, waarbij festivals het voornaamste doelwit zijn. Lowlands werd in 2002 al getroffen door de Canadese rockers, Pinkpop en Roskilde bleven evenmin gespaard.
Of het festival nog doorgang vindt en in welke vorm zal de organisatie vermoedelijk in de loop van deze avond beslissen. Directeur Eric van Eerdenburg verklaart dat ‘het nooit zo mag zijn dat één middelmatige rockband het verknalt voor de rest’, maar benadrukt tevens dat ‘veiligheid van de festivalgangers boven alles gaat’.
Tof!quote:
en hoofdpijn hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Goeiemorgen allen
Gelukkig van een collega net gehoord dat hij gisteren hetzelfde had als ik. Misselijk en benauwd en nu zijn we beiden nog niet lekker. Was bang dat t iets anders was omdat ik gisteren niks pittigs heb gegeten maar gelukkig niet
Nu wat meer gehoord. AL die luxe is waren ze(moeders + vriendin) niet gewendquote:
Foto's !quote:
Nee, daarvoor al! Maar toen we wisten we wel al dat we naar Amerika zouden gaan in de vakantiequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:01 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Nixon en Kennedy
Is dat op vakantie ontstaan
![]()
Vanwege de reclame voor je webwinkel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik ga mij hier ook eens in mengen
Liev.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat rondjes met de baas het spelletje 'wel op de stoel, niet op de stoel' even lekker slapen
Nee, dat zou wel erg voor de hand liggen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanwege de reclame voor je webwinkel?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:55 schreef LieLie het volgende:
[ afbeelding ]
Na wat rondjes met de baas het spelletje 'wel op de stoel, niet op de stoel' even lekker slapen
Tuurlijk wel, maar het viel gewoon een beetje op, qua usericon en reclame in je sig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:33 schreef PeterPastoor het volgende:
Oww sorry nee hoor. Gewoon leuk meedoen. Mag niet?
Begrijpelijk. Ik dacht ik spring er gewoon in. Anders kom ik er nooit tussen. Maar dat is van twee kanten te zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar het viel gewoon een beetje op, qua usericon en reclame in je sig.
Nope.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 16:47 schreef PeterPastoor het volgende:
Zat jij vroeger ook niet bij de Nachtbar? :p
Ik heb één keer een pompoen geprobeerd schoon te maken samen metquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:13 schreef z80 het volgende:
ook thuis. te heet om te gaan fietsen.
net in de supermarkt een pompoen mee genomen. eens kijken wat ik daar van kan maken.
het is een butternut pompoen.
Dat dacht ik dus ook alquote:
nog niets. staat op het aanrecht te wachten tot ik tijd en zin heb om er iets van te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 19:23 schreef AnneX het volgende:
Een pizza al tonno getweakt met een verse perzik![]()
is alles wat uit mijn keuken komt.![]()
Morgen verse salades maken bij de bbq aan de Lek.![]()
En op een pompoen heb ik mij ook wel eens verkeken.
Wat heb je ervan gemaakt, Zet?
met of zonder schil?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, de flespompoen, die had ik een paar weken geleden ook.
In blokjes gesneden en gebakken in extra virgin kokosolie, lekker
boter heb ik niet. olijfolie wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:52 schreef Stereotomy het volgende:
deze pompoen zonder
Is ook lekker in boter denk ik.
Vandaag nieuwe pot gekocht. Oude pot kwam uit april. Dus iets meer dan 1 EUR per maand heeft het gekost.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:55 schreef z80 het volgende:
[..]
boter heb ik niet. olijfolie wel.
kokosolie vind ik te duur.
Ik las jouw post en ik dacht dat ik per ongeluk het 'mooie haren' topic had geopendquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 20:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vandaag nieuwe pot gekocht. Oude pot kwam uit april. Dus iets meer dan 1 EUR per maand heeft het gekost.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 21:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik las jouw post en ik dacht dat ik per ongeluk het 'mooie haren' topic had geopend![]()
Maar goed, wel weer eens tijd voor een kokosmasker
Printscreen, paint, plakken evt bijknippen, opslaan, uploaden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:34 schreef golfer het volgende:
Weet plaatje niet te kopiëren maar kwam netjes bovenin links terecht bij SP en gek genoeg PvdD (waar ik niks mee heb) in de buurt.
Ja, maar dat moesten we hier maar niet meteen doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:05 schreef borisz het volgende:
Wiske zie ik met dit weer alleen nog maar met etenstijd thuis. Verder is ze buitenspelen
Slimme katquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 00:52 schreef Bluezz het volgende:
Poezen
Hier zat er eentje op schoot die er niet af wildeEr perse op moest
Ineens voelde ik waarom... een teek onder haar kin. Dan werpt ze werkelijk haar koppie helemaal achterover en blijft net zolang geduldig zitten in die rare houding tot ik de teek eruit heb.
Zeg dat dan gewoon![]()
![]()
Van wie " moet" je dat.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Goeiemorgen. Ik moet de hele dag in mn studio zitten maar moeder belt net of ik mee wil varen vandaag...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:36 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen allen.
Vanmiddag aan de Lek als iedereen naar huis gaat![]()
Zoeken jullie het water op ?
Ach gos, naast een teil of kinderbadje gaan zitten?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Bloedjeheet hier en ik mag niet zwemmen.
Met dit:
[ afbeelding ]
Enkelspier gescheurd en ingetapet op 90 graden. Volgende week donderdag krijg ik een nieuwe tape en oefeningen
Ja! En lekker! En jullie ook veel plezier!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 10:36 schreef AnneX het volgende:
Goeiemorgen allen.
Zojuist al een paar uur in de koelte in de keuken salades bereid voor
bij de bbq.
Tonijn - komkommer- en aardappelsalade.
http://www.kayotic.nl/blog/german-potato-salad
Een beetje getweakt hier en daar en de smaakjes staan in te trekken.![]()
Vanmiddag aan de Lek als iedereen naar huis gaat![]()
Zoeken jullie het water op ?
Doen jullie een petje / hoedje op !!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:04 schreef golfer het volgende:
Wij gaan lekker bootje varen van Spaarndam naar Haarlem-Centrum v.v.
Flink ingesmeerd al.
Niet echt last van gehad! Gisteren een beetje moe, dorst en af en toe een beetje moeilijk uit mijn woorden komen. En gisteravond waren we allebei nog vrij laat wakker. Maar vandaag nergens last van eigenlijk.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:28 schreef LieLie het volgende:
[..]
Check! Ik stuur je de foto even in pm
Lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Niet echt last van gehad! Gisteren een beetje moe, dorst en af en toe een beetje moeilijk uit mijn woorden komen. En gisteravond waren we allebei nog vrij laat wakker. Maar vandaag nergens last van eigenlijk.
Ik ook, gebruik het nooit.. maar op dat water! gelukkig had kruidvat iets zonder parfumquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:32 schreef borisz het volgende:
Voor het eerst dit jaar toch maar de zonnebrand tevoorschijn getoverd.
Ja! Gisteren vier uur foto's zitten kijken met schoonoudersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
[..]
LekkerEn lekker met al die herinneringen weer thuis te zijn he?
Mijn nek begon al te piepen, nu kan ik best wat hebben maar voor de zekerheid toch maar ff smerenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook, gebruik het nooit.. maar op dat water! gelukkig had kruidvat iets zonder parfumGisteren getest en geen uitslag
Geen idee wat je/ jullie gewend zijn met wandelen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:52 schreef PeterPastoor het volgende:
Blegh maandag weer werken.....morgen maar een dagje Texel doen. Vroeg weg zodat we vroeg met boot kunnen. Wel zin in en factor 50 mee. Ik verbrand zo snel...
Is het lopend te doen vanaf boot of is dat nog wel een eindje?
Ook geen dagjes weg? Isa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt in ieder geval fijn weer mee terug genomen naar Nederland, Lie! Het was hier echt petweer toen jullie weg waren. Straks maar een stukje fietsen (naar een meer waar je ook kan zwemmen!).
Mijn vakantie is overigens goed gekeurd gisterenNiet dat we ergens heen gaan, maar toch leuk dat ik vrij ben.
Als maaltijdsoep?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:23 schreef PeterPastoor het volgende:
Mijn Minestronesoep vind ik eigenlijk geweldig lekker en leuk te maken. Nog niet te moeilijk, ik ben nog lerende, en doet het goed bij andere mensen
We hebben allebei een nichtje S.!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
Aah
Nichtje S. is vanochtend getransformeerd in de Hulk..
De rijken moeten betalen, golfer? Meer staatsschuld, meer overheid, meer lastenverzwaring?quote:
Mn. AnneX ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben zelf niet zo van de maaltijdsoep, liever als voorgerecht.
Er zijn heel veel mogelijkheden met een Squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
We hebben allebei een nichtje S.!
Dat. En dan nog ben ik niet echt een soepeter.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben zelf niet zo van de maaltijdsoep, liever als voorgerecht.
Hoe kan een hotel nu zo goedkoop zijn?!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:23 schreef AnneX het volgende:
Ook geen dagjes weg? Isa.
Weekend Zuid-Limburg http://www.hotelspecials.nl/type/secret-hotels.html
met treinkaartjes van Appie
Ik zeg: doen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan een hotel nu zo goedkoop zijn?!
Zij doen wel aan ramadanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Christenenen doen heul niet aan Ramadan![]()
Je kan ze morgen ook iets lekkers brengen, staan ze vast erg van te kijken
Dat is zeggen dat astronomie en astrologie hetzelfde zijn, allebei naarde sterrenkijken, alleen de invulling is andersquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:13 schreef Isabeau het volgende:
Ach, zoals ik het zie geloof je in dezelfde God, alleen de profeten en het geschreven woord zijn anders.
Coolquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:02 schreef freecell het volgende:
Ik ben christen en het is ramadan, ik mag uberhaupt hun tuin niet in geloof ik
En even om jullie jaloers te maken: ik ga vanavond naar een uitvoering van de Messiah in de Martinikerk
Ja, dezelfde naam dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mogelijkheden met een S
Ah! Vandaar!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, dezelfde naam dus.. Ze was bij je moeder dinsdag.
Sinds twee weken twee. Zal niet zo veel schelen, denk ik?quote:
Nee, onze S. wordt over twee weken 2quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Sinds twee weken twee. Zal niet zo veel schelen, denk ik?
Siesta of nachtdienst?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik had geslapen tot 17 uur! Zonder tussendoor wakker worden! Echt wel lekker. Hoop dat ik dat morgen weer zo kan.
Wow knap met dit weer! Ik heb uiteindelijk gevarenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:48 schreef MissHobje het volgende:
Zo ik had geslapen tot 17 uur! Zonder tussendoor wakker worden! Echt wel lekker. Hoop dat ik dat morgen weer zo kan.
Maaltijdsoep is lekker maar eet daar wel graag brood bij (met kruidenboter of een ander smeerseltje). Liefst eet ik 'gewone' soep, uiensoep of tomatenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:30 schreef PeterPastoor het volgende:
Zelf van mijn moeder gejatGeen idee waar zij het van heeft. We doen er wat andere kruiden door heen om het net wat pittiger te maken want daar houden we beide van.
En ja als maaltijdsoep. Is goed gevuld en we nemen vaak ook twee flinke kommen.
Als ik dat zou zien zou ik mij niet kunnen inhouden en er wat van zeggen... word daar zo boos om. Ook lekker onzin dat jouw kind niet met die van hen mag spelen vanwege een ander geloof. Blegh.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:51 schreef freecell het volgende:
Mweh....
Net het meisje van een paar huizen verderop even binnen. Iets ouder dan mijn jongste.
Mag alleen buiten en in de speeltuin (is ook wel vertrouwd, tis nogal een zelfredzaam ding)
Maar ze mag hier niet binnen van haar moeder. Ze is hier net weggehaald door haar grote zus. En gaat nu wrs een pak voor de kont krijgen
Als ze binnenkomt vraag ik altijd of het mag van haar moeder.... Bij de ouders naar binnen om te overleggen stellen ze echt niet op prijs.
Wat moet je daar nou mee? Ik vind een kind van bijna 3 elke keer geslagen laten worden ook zo sneu...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:42 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vakantie is overigens goed gekeurd gisterenNiet dat we ergens heen gaan, maar toch leuk dat ik vrij ben.
Ies koeltoer en integraasie!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als ik dat zou zien zou ik mij niet kunnen inhouden en er wat van zeggen... wordt daar zo boos om. Ook lekker onzin dat jouw kind met die van hen mag spelen vanwege een ander geloof. Blegh.
Ja dat doen we er meestal ook nog bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Maaltijdsoep is lekker maar eet daar wel graag brood bij (met kruidenboter of een ander smeerseltje). Liefst eet ik 'gewone' soep, uiensoep of tomaten.
En smaak heeft ie ook nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef z80 het volgende:
net even zitten kijken hoe gezond een pompoen is en hoeveel energie er in zit.
het kost meer energie om dat ding klaar te maken dan dat het oplevert.
Heb je het over die flespompoen? Supermakkelijk en grote energiedichtheid qua micronutrienten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:03 schreef z80 het volgende:
net even zitten kijken hoe gezond een pompoen is en hoeveel energie er in zit.
het kost meer energie om dat ding klaar te maken dan dat het oplevert.
wat zijn dat?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je het over die flespompoen? Supermakkelijk en grote energiedichtheid qua micronutrienten.
Ik bedoelde dichtheid van micronutrienten, verkeerd geschreven.quote:
Hoe kun je nou Hunger Games kijken terwijl je je niet bekommert om de gebroken relatie tussen Kristen Stewart en R-Patz?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
We kijken the Hunger games.
Dacht ik ineens Lenny Kravitz te zienDacht ik neeeee toch?
Ja!![]()
rarige film trouwens...
Klopt, it's himquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:04 schreef Bluezz het volgende:
We kijken the Hunger games.
Dacht ik ineens Lenny Kravitz te zienDacht ik neeeee toch?
Ja!![]()
rarige film trouwens...
Wiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe kun je nou Hunger Games kijken terwijl je je niet bekommert om de gebroken relatie tussen Kristen Stewart en R-Patz?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |