hehe handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
lol, gisteren was ik even in eenmood, omdat ik bij 1 van de 3 op wachttijd werkende woningcorportaties in mijn stad niet ingeschreven stond. Dus ik me opnieuw inschrijven, vandaag mailtje terug: uh, u staat al sinds 2001 bij ons ingeschreven.
Alzheimer zet in
Nou, dat is mooi als ze met punten werkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
lol, gisteren was ik even in eenmood, omdat ik bij 1 van de 3 op wachttijd werkende woningcorportaties in mijn stad niet ingeschreven stond. Dus ik me opnieuw inschrijven, vandaag mailtje terug: uh, u staat al sinds 2001 bij ons ingeschreven.
Alzheimer zet in
2001? Dan moet je wel al leuke huisjes kunnen krijgen toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Alzheimer zet in
Nou, bij de grootste corporatie sta ik sinds 1999 ingeschrevenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
2001? Dan moet je wel al leuke huisjes kunnen krijgen toch?
Ik verwacht niet dat mijn startsalaris boven die grens komt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:32 schreef AnneX het volgende:
G'morgen.
Dan vraag ik mij af Steer, of je in aanmerking komt voor de wbv. met te verwachten inkomen...?
/ sinds 2001? wat Isa zegt.
De Witte Dame lonkt...![]()
Dat heb je wel goed voor elkaar danquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, bij de grootste corporatie sta ik sinds 1999 ingeschreven_! Als ik naar de gemiddelde wachttijden kijk bij de beste woningen, ziet het er voor mij idd in theorie extreem zonnig uit.
Maar. Eerst werk, etc. etc.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat heb je wel goed voor elkaar danzo stom dat ik nooit eerder ingeschreven heb, dat ga ik mijn kinderen dus echt wel vertellen
Voor alle grote stedenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ik plant graag zaadjes die ik later oogst.
Heb me een aantal jaar terug ook voor alle grote steden ingeschreven in de randstad, voor zover dat gratis was.
Heel verstandig, neef Boorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef borisz het volgende:
Ik sta hier ook al sinds zes jaar ingeschreven. Sinds ik 18 ben
Over een paar dagen al weer 24quote:
klik (die houten doos aan de zijkant is een verplaatsbare badkamer. Keuken is ook verplaatsbaar)quote:
Mag je zelf witten (als je erbij komt! )quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:52 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Tof, maar zwart als plafond moet je niet willen
nieuwe appartementenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
klik (die houten doos aan de zijkant is een verplaatsbare badkamer. Keuken is ook verplaatsbaar)
Leuke naam van woningbouw ook
Yups het staat onlinequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Dankjewel. Had ik dat gezegd?Alweer 65
![]()
Slim om dat gelijk te doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:44 schreef Bluezz het volgende:
Een loft klinkt zo mooi sjiek
De nachttafeltjes zijn klaar, mooi zwart gespoten![]()
Slaapkamer is ontruimd, de montageboys kunnen komen
Detailsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Ja, ze moeten nog wel in elkaar geschroefd morgen als ze goed droog zijn (mss vanavond laat al.. even afwachten)
Het leukste dekbedovertrek gewassen, kan het er straks leuk op
Mooi.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef golfer het volgende:
Yeah.
Ik kan al morgen om 12:00 uur terecht bij de fysiotherapeut voor m'n ruggetje.
Pt helpdesk vertelde hem dat- ie verzekerd is en zorgverlenersdesk zegt mij,quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Oe, dat is toch aan te tonen met je verzekeringsvoorwaarden erbij...
Wat duurt wachten lang
Het aantal behandeling staat er niet in.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef AnneX het volgende:
Mooi.
Ms heb je al gekeken hoe veel behandelingen worden vergoed !
Dat is ongeveer 7 behandelafspraken, in- of exclusief intakegesprek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Het aantal behandeling staat er niet in.
We hebben een beperkte aanvullende verzekering en daar zit een budget van slechts 200 euro in voor fysio.
Lijkt mij meer dan voldoende. Hoop er met 5 behandelingen helemaal vanaf te zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef AnneX het volgende:
Dat is ongeveer 7 behandelafspraken, in- of exclusief intakegesprek.
Nou dat valt wel mee op zich, we kunnen hier ook lekker buiten zitten en klusjes doen en lezen... maar het wachtgevoel vind ik lastig.quote:
Jullie kunnen uren in de plane slapen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef LieLie het volgende:
Wij mochten een beetje uitslapen vandaag
Ben benieuwd, of dat een beetje lukt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jullie kunnen uren in de plane slapen...![]()
/ die staand slapend terug kwam uit NY.
das kutquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:08 schreef golfer het volgende:
Telefoon: we komen er binnen een half uur aan om te monteren.![]()
/wachten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Ge-wel-digSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/ een uur later
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:15 schreef TAV74 het volgende:
Voor de liefhebbers van vakantiegeneuzel, zie spoiler.Ik ga later kijken en lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net thuis van hapje (kreeft) eten om nieuwe bed te vieren in Haarlem en nu even potje oefenvoetbal bekijken.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |