Ja, ruzie is weer over. Ik moet aan het samenwonen wennen, zeker in zon klein appartement. Denk dat het daar schuilt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:38 schreef Probability het volgende:
Jager wat ga je doen vandaag? Wel iets fijns en leuks voor jezelf hoop ik! Is de ruzie nu weer een beetje over en ok?
Hoe klein is het? En wel meer kamers?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ruzie is weer over. Ik moet aan het samenwonen wennen, zeker in zon klein appartement. Denk dat het daar schuilt.
Vandaag ga ik denk ik niet zo veel doen. Misschien naar de sportschool, ofzo.maar even kijken! Een dagje alleen thuis omlummelen is goedvoor me, denk ik!
40 m². Het is goed te doen, zeker omdat er een slaapkamer is. Het is alleen een hele omschakeling van de lange afstand, waar ik natuurlijk veel alleen was. Ik vind het hartstikke fijn hoor, maar moet ook even wennen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hoe klein is het? En wel meer kamers?
Ik ken iemand die gaat samenwonen op 30m2 omdat t zo lekker goedkoop is... Dat hou je toch niet vol!
Komt vanzelf. Natuurlijk een hele omschakeling, wat eerst van jou alleen was is nu van jullie samenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
40 m². Het is goed te doen, zeker omdat er een slaapkamer is. Het is alleen een hele omschakeling van de lange afstand, waar ik natuurlijk veel alleen was. Ik vind het hartstikke fijn hoor, maar moet ook even wennen!
Ik ben bang dat ze mij dan niet begrijpen omdat ik nooit zulke duidelijke vragen stelquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Perruche het volgende:
Prob; bel de belastingdienstdie zijn heel behulpzaam.
Dat zal in het begin wel even wennen zijn lijkt me. Maar ik heb dat nooit helemaal meegekregen, jij woonde al in zweden toch? En nu woont je duitse vriend ook bij jou in zweden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
40 m². Het is goed te doen, zeker omdat er een slaapkamer is. Het is alleen een hele omschakeling van de lange afstand, waar ik natuurlijk veel alleen was. Ik vind het hartstikke fijn hoor, maar moet ook even wennen!
Ik woon al vier jaar in Zweden. M'n Duitse vriend promoveert aan een Duitse uni, maar z'n driejarige studiebeurs is op en z'n phd is nog niet klaar. Nu is hij dit jaar gastonderzoeker aan de uni waar ik ook werk, om z'n phd af te schrijven...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:59 schreef the85mc het volgende:
[..]
Dat zal in het begin wel even wennen zijn lijkt me. Maar ik heb dat nooit helemaal meegekregen, jij woonde al in zweden toch? En nu woont je duitse vriend ook bij jou in zweden?
Heeft hij daar ook een beetje een kans op een baan, want daar moet je toch wel redelijk zweeds voor spreken lijkt me..
Volgens mij als je gemiddeld onder de 500 verdiend kun je op alles loonheffingskorting vragen (ooit gehoord bij een wazig bijbaantje)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:03 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan bij EEN baan loonheffingskorting krijgen (aanvragen), doe je dat niet dan betaal je nu 52% belasting en krijg je de rest later terug. Het is wel veel geld om op die verrekening te wachten, me dunkt.
Vrijdagmiddag vliegen we terug!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Balen, xm! Hoe lang ben je nog daar?
Ah ok, dan is er ook weinig taalbarriere lijkt me want bij mij op de uni is de voertaal vrijwel altijd engels. Zal daar ook wel zo zijn lijkt me. Ik vind zweden echt een mooi land en ik heb er een baan aangeboden gekregen, maar ik zag toch wel op tegen de taal en ik wilde eerst mn studie afmaken.. Wonen jullie in stockholm of lund ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:06 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik woon al vier jaar in Zweden. M'n Duitse vriend promoveert aan een Duitse uni, maar z'n driejarige studiebeurs is op en z'n phd is nog niet klaar. Nu is hij dit jaar gastonderzoeker aan de uni waar ik ook werk, om z'n phd af te schrijven...
Grote universiteitsstad 80 km boven Stockholm, met een u.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:15 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ah ok, dan is er ook weinig taalbarriere lijkt me want bij mij op de uni is de voertaal vrijwel altijd engels. Zal daar ook wel zo zijn lijkt me. Ik vind zweden echt een mooi land en ik heb er een baan aangeboden gekregen, maar ik zag toch wel op tegen de taal en ik wilde eerst mn studie afmaken.. Wonen jullie in stockholm of lund ofzo?
Ik vind het wat weinig, zeker met die S.....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Lekker lijstje Perr!
Mijn planning:
O: kwark met frambozen bosbessen aardbeien en muesli
T: 2 platte perzikken
L: 2 dubbele boterhammen met pindakaas en banaan![]()
T: 2 kapjes met pindakaas , noten/rozijnenroggebrood
D: broccoli, even een Julia Child recept zoeken met broccoli
S: bootcamp
T: kwark
Ruim 1600 calorieen en nog iets te weinig eiwitten naar mn zin. Nog maar wat vlees bij mn D doen dan.Volgens mij heb ik nog lekkere worstjes liggen in de vriezer.
Dat had ik zelf inderdaad ook bedachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die kwark met kersen als middag T doen? Naturel kwark zonder suikers misschien ook een optie dan?
Perr heerlijkveel plezier!
Wij gaan ook bijna!
Ow ok, dan weet ik genoegquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Grote universiteitsstad 80 km boven Stockholm, met een u.
Heb je geen belastingrecht bij je studie dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij als je gemiddeld onder de 500 verdiend kun je op alles loonheffingskorting vragen (ooit gehoord bij een wazig bijbaantje)
Ik zou dan van sep-feb voor die stage het aanvragen want dan verdien ik daar het meest
Klopt en daarom eet ik er vanavond nog wat worstjes bij en komt er vast nog wat bij mn broccoli.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik vind het wat weinig, zeker met die S.....
Tof!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb niet zo'n behoefte aan wodka atm. De chocolade had ik al ontdekt ja
. Zal eens kijken voor je Henk!
Als je in de stad woont valt dat wel mee, natuurlijk. Maar, het kan echt leeg zijnmhier inderdaad. Ik vind dat wel lekker, zeker nu er een auto is! Binnen twintig minuten rijden ben je ergens zonder mensen om je heen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ow ok, dan weet ik genoegHeb eens geroadtript door zweden, tot ongeveer op de helft van zweden. Toen werd het me toch wat te leeg en verlaten, toen hebben we de bewoonde wereld maar wat meer opgezocht. Nooit gedacht dat ik een gebied te leeg en onbewoond zou vinden, maar dat is ook zo anders dan nederland. Wel prachtige natuur is daar!
Dat weet ik niet!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Heb je geen belastingrecht bij je studie dan?
Maar kijk hier eens: http://www.belastingdiens(...)en/heffingskortingen
Als het goed is gaan ze met de berekening van je salaris uit van het hele jaar werken en worden je kortingen daarin ook op die manier verwerkt. Als je dus neit het hele jaar werkt, dan heb je niet het hele jaar salaris, maar nog steeds wel recht op die kortingen. Dus dan krijg je geld terug van de belastingdienst.
Maar als je een belastingformulier invult, dan wordt dat automatisch voor je berekend.
Je weet toch wel of je een vak hebt wat belastingrecht heet ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Dat weet ik niet!
Heb de site van de belastingdienst al bekeken maar het werd mij nog niet geheel duidelijk haha
Wel krijg ik geen stufi meer dus kan ik volgens mij de boeken die ik koop aftrekken van de belasting oid
En je computer, collegegeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef Probability het volgende:
Wel krijg ik geen stufi meer dus kan ik volgens mij de boeken die ik koop aftrekken van de belasting oid
Ja dat kan hiet in nederland niet.. Maar dasr zijn de binnenlanden wel een ander uiterste. We waren uiteindelijk in een gebied ten noorden van Idre, en ten westen van ostersund, vlakbij de noorse grens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als je in de stad woont valt dat wel mee, natuurlijk. Maar, het kan echt leeg zijnmhier inderdaad. Ik vind dat wel lekker, zeker nu er een auto is! Binnen twintig minuten rijden ben je ergens zonder mensen om je heen!
Ik begreep de vraag verkeerd! Ik dacht dat je bedoelde of ik belastingaftrekrecht had op mijn studie zelf.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:30 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je weet toch wel of je een vak hebt wat belastingrecht heet ofzo?
Studiekosten aftrek is ook alleen boven een bepaalde drempel, maar die haal je vast wel met boeken, collegegeld en andere studiekosten.
Ik wil graag een iPad nu mijn laptop overleden is.. Interessant!quote:
Heel veel mensen laten geen loonheffingskorting toepassen en dat is dan hun spaarpotje.quote:
Nu durf ik niet eens meer met je naar het strandquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heel veel mensen laten geen loonheffingskorting toepassen en dat is dan hun spaarpotje.
Rustig een paar duizend euro p jr.
Lijstje:
O: chocolate chipcookie (de bio winkel bakt ze vers) en een bak arla mango met 2 el proteine.
T: 2 boterhammen kaas en filet AM
L: 2 boterhammen en een salade van geitenkaas/avocado/komkommer/tomaat
T: nootjes
D: Restje chinees eten met bami
T: ananas en yoghurt
T; nog iets substantieels, tips?
S: lopen met de hond en huishouden
53,4 nu handig voor bikiniweer maar ik moet wel even dooreten.
Bang dat ze niet blijft drijven?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet eens meer met je naar het strand
Spannend, maar vrijdag overdag ben ik er in elk geval nog om je gezelschap te houden. Ik wil ook best babyhand- en spandiensten verrichten hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:55 schreef Phaidra het volgende:
Dit weekend lowlands alweer... Ben ik van vrijdagochtend tot zondagavond alleen met de mini. Toch wel spannend nu het zo dichtbij komt. Het wordt geloof ik wel supermooi weer!
Volgens mij zal dat het probleem niet zijnquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:11 schreef An24 het volgende:
Ohw ... Mijn kwarktaart is nog steeds lekker!
/nuttige mededeling
1 voordeel, ik word er niet mooier opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Nu durf ik niet eens meer met je naar het strand
De lipoedeem doet me juist drijvenquote:
Ja klopt inderdaad, ik eet dus maar gestaag door.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:02 schreef Phaidra het volgende:
Wow, Ml dat is idd weinig. Ik weeg op het moment 50,4 (wel 's avonds) en jij bent best een end langer dan ik! *bijvoedert*
thanks. ja, doen we ook. stout = nee! zeggen, in de handen klappen, en als ze niet reageert op de grond zetten en negeren.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Volgens mij zal dat het probleem niet zijn
Kwak: even consequent zijn. Net als kinderen doen zoekt poes gewoon even de grenzen
Declarerenquote:
Jaaa fijn! Heb trouwens een haaknaald bij mn moeder gescoord!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Spannend, maar vrijdag overdag ben ik er in elk geval nog om je gezelschap te houden. Ik wil ook best babyhand- en spandiensten verrichten hoor
Poes is stout! Ik heb een grote kras (werd als tussenobject gebruikt bij een sprintje door het huis) en we moeten haar om de haverklap bij de kabeltjes weghalen en van de tafel jagen. Dit weekend maar kabelbeschermers halen...
Ehh 67 cm?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef the85mc het volgende:
Wow, maar iets meer dan 50 kg! Dan zijn jullie echt dun, waarschijnlijk is mijn beenomtrek nog groter dan jullie taille
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het nuttiger vond om onze katten knaaggedrag af te leren dan zelf te leren wat wel of niet giftig is. Als er kittens zijn hebben we gewoon geen planten staan als we niet thuis zijn. Ik ben dus niet thuis in giftige planten materie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
thanks. ja, doen we ook. stout = nee! zeggen, in de handen klappen, en als ze niet reageert op de grond zetten en negeren.
oh als kenner weet jij dat misschien wel, is zebragras / chlorophytum giftig voor katten? zo'n plant groen met wit gras, die baby's maakt aan een sliert... we kunnen stekjes krijgen en dat spul is onverwoestbaar, dus dan kan ze gewoon haar geliefde plekje op de vensterbank behouden (nu staat er niks, alles was dood).
ik las dat anthurium giftig is, die hebben we maar gauw op de slaapkamer gezet.
Phew, gelukkig maar, mijn dijbeenomtrek is minder dan jouw tailleomtrek.quote:
dun valt wel mee, ik ben ook maar een klein beetje langer dan 1m50quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:25 schreef the85mc het volgende:
Wow, maar iets meer dan 50 kg! Dan zijn jullie echt dun, waarschijnlijk is mijn beenomtrek nog groter dan jullie taille
Je oude verhoudingen bedoel je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
dun valt wel mee, ik ben ook maar een klein beetje langer dan 1m50. Na de zwangerschap is er ca. 3 kg blijven plakken, en nu heb ik weinig passende zomerkleding... jurkjes gaan vaak ook niet wegens +2 cupmaten. Mijn verhouding is zoek...
edit: taille was laatst 72 geloof ik.
Boterhammen met pindakaas en volle kwarkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
1 voordeel, ik word er niet mooier op
[..]
De lipoedeem doet me juist drijven![]()
Kan uren dobberen zonder luchtbed
[..]
Ja klopt inderdaad, ik eet dus maar gestaag door.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Phew, gelukkig maar, mijn dijbeenomtrek is minder dan jouw tailleomtrek.
Ok, het scheelt 1 à 2 cm, maar het gaat om het principe.
Wel en al spier natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef An24 het volgende:
[..]
Boterhammen met pindakaas en volle kwarkWel lastig hoor. En mooi ben je nog steeds
Dan heb ik gewoon meer skinny fat. Taille hier 69 en benen 55. En toch iets meer vetjes dan jij.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]heb mn benen al even niet gemeten maar die zullen zo rond de 50-55 zitten.
Ook spier uiteraard
1.70 overigens themc
Idd gewoon meer van het goede snaaien, anders schiet je weer door naar de andere kant. Gecompliceerde kwestie ditquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]lief en hoe raad je het
Pindakaas staat keurig op de plank sinds kort.
Moet een beetje oppassen dat ik nu niet ga snaaien aan troep.
bedoel meer dat ik eerst prima in verhouding was, cupmaat paste goed bij taillemaat. Lengte was wel lastig met kleding, maar verder was xs vaak prima voor mijn lijf. nu is dat allemaal wat scheef, broeken passen in taille/heupen niet meer, jurkjes passen aan de bovenkant niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je oude verhoudingen bedoel je.
Ja hallo, je hebt er net op natuurlijke manier een kind uitgepoept. Waar zouden je heupen heen gaan denk jequote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
bedoel meer dat ik eerst prima in verhouding was, cupmaat paste goed bij taillemaat. Lengte was wel lastig met kleding, maar verder was xs vaak prima voor mijn lijf. nu is dat allemaal wat scheef, broeken passen in taille/heupen niet meer, jurkjes passen aan de bovenkant niet meer.
lol. is ook zo, geeft verder niet. maar daardoor pas ik nu weinig kleding en winkelen gaat m nu niet wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja hallo, je hebt er net op natuurlijke manier een kind uitgepoept. Waar zouden je heupen heen gaan denk je
Vast wel, maar wil het liefst nu dan al kopen zodat het in mn ruimbagage kanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:25 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Tof!![]()
Bij Nordstrom (zit ook op het vliegveld overigens, mocht je je daar nog vervelend) hebben ze heeeeeeeeeel veel soorten.
^^ en ^^quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is daar borstvoedingsshirt aan? Kan de flap van voren open?
Je lichaam wordt trouwens nooit meer helemaal hetzelfe als voor de zwangerschap phaidra. Alles lijkt wel een ander plaatsje op je lichaam te krijgen. Dat neemt niet weg dat je lichaam nog steeds mooi kan zijn, ook al ben je moeder
het heeft 2 lagen (witte deel is onderlaag), zodat je niet bloot zit is je het grijze deel omhoog doet. moet nog zien of het in de praktijk ook handig isquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:49 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is daar borstvoedingsshirt aan? Kan de flap van voren open?
Je lichaam wordt trouwens nooit meer helemaal hetzelfe als voor de zwangerschap phaidra. Alles lijkt wel een ander plaatsje op je lichaam te krijgen. Dat neemt niet weg dat je lichaam nog steeds mooi kan zijn, ook al ben je moeder
Als je me er een beetje meer vet op bepaalde plekken bij geeft wel jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
Ik denk niet dat je man/vriend over die nieuwe verhouding klaagt Phaidra![]()
En Ml, dan klinkt als de maten van een model..
Dat goed passende kleren vinden lastig is merk ik ook. Vaak hebben broeken nu smalle pijpen en dat past niet bij mn bovenbenen. Dan lijkt het net een legging. Ik kan altijd wel wat vinden, maar ik moet wel even passen. Online koop ik dus nooit broeken.
dat niet, maar hij heeft wel wat issues met de nieuwe functie, zeg maarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:56 schreef the85mc het volgende:
Ik denk niet dat je man/vriend over die nieuwe verhouding klaagt Phaidra![]()
En Ml, dan klinkt als de maten van een model..
Dat goed passende kleren vinden lastig is merk ik ook. Vaak hebben broeken nu smalle pijpen en dat past niet bij mn bovenbenen. Dan lijkt het net een legging. Ik kan altijd wel wat vinden, maar ik moet wel even passen. Online koop ik dus nooit broeken.
*stalk*quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
O hai,
Vannacht behoorlijk ziek geweest. Blijkbaar viel het eten + wijn niet zo goed. Voel me nog steeds een beetje queesy.
Maar, weer up & running en in een sessie over "ienternet sensorsip".
Vanmiddag vanaf 13h ben ik 'vrij' en ga ik denk ik eens ff Helsinki in in m'n uppie. Even genoeg bibliothecarissen gezien.
zitten jullie op hetzelfde congres?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*stalk*![]()
Heb er verder niemand over gehoord...
Hopelijk kom je de dag een beetje goed door verder.
Of je neemt gewoon een compliment aanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je me er een beetje meer vet op bepaalde plekken bij geeft wel ja
Oh en ik moet wat groter groeien.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]
zitten jullie op hetzelfde congres?![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Ik werk voor de organiserende association.
Ik snapte er niks van toen ze me van de week aansprak.
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Spannend, maar vrijdag overdag ben ik er in elk geval nog om je gezelschap te houden. Ik wil ook best babyhand- en spandiensten verrichten hoor
Poes is stout! Ik heb een grote kras (werd als tussenobject gebruikt bij een sprintje door het huis) en we moeten haar om de haverklap bij de kabeltjes weghalen en van de tafel jagen. Dit weekend maar kabelbeschermers halen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.Hahaha, maar voor een nachtje maakt het niet zoveel uit toch? En zolang ze rustig slaapt en niet op je tenen gaat jagen (heb ik ervaring mee...) is het wel prima toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.Ohwwww smelt. Ik snap het wel hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je klinkt als een wijf Viz.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:43 schreef V1z0R het volgende:
DaD
Ze is wel cute
Wat heb ik dan stalpoten...
quote:
Zij heeft heerlijk geslapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, maar voor een nachtje maakt het niet zoveel uit toch? En zolang ze rustig slaapt en niet op je tenen gaat jagen (heb ik ervaring mee...) is het wel prima toch?
quote:
Langzaam aan laten wennen, denk ik? Wat sneu zeg! En wat een droppie!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zij heeft heerlijk geslapen.. Wat maakt dat gespin een lawaai, zeg!
.
Ik moet straks even naar de supermarkt maar ik durf niet. Zodra ze niet weet waar we zijn is het drama..
Zal wel hard gaan met afvallen als je lowcarbt en sport tegelijkertijd!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:51 schreef conleche het volgende:
Awwww, dat katje!
Ik heb net op het midden op de dag hardgelopen, en nu ben ik al een half uur terug en zweet nog steeds als een gek. Het ging wel oké, though. Ik merk wel dat na m'n rondje van bijna 5 de effecten van de banaan weg zijn, dus ik hou het maar even daarbij. Gisteren kon ik wel makkelijk een uur intervaltraining erop doen trouwens.
Lijstje:
O: gekookt eitje, 2 kaas/eiwitcrackers met boter, Oud Amsterdam en komkommer
T: banaantje
S: hardlopen, 4,8 km
L: gekookt eitje op een kaascracker met likje mayo. Minigehaktballetje, zure komkommer
T: bakje broccolisoep met lepeltje creme fraiche
T: wodka
D: uit eten.
[..]
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.ik vond t eerst ook heel zielig, maar bij ons gaat ze 's nachts (ook voor eigen veiligheid) echt gewoon in de achterkamer (daar heeft ze alles). als we overdag weggaan gaat ze daar ook in, tot ze het knagen echt heeft afgeleerd. als we er zijn mag ze sowieso in t hele woongedeelte en nu ook steeds meer op de gang en het hele huis behalve de slaapkamer (ze weet nog niet dat die bestaat).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de eerste ochtend deed ze nog wat beledigd, maar nu is t gewoon een ritueeltje, 's avonds naar de kamer, met klein beetje eten als het al op is en vers water, knuffel, deur dicht, 's ochtends deur weer open, nieuw water en eten voor de dag, knuffels van ons. snoepje als ze komt als we haar roepen, in beide gevallen. ze komt nu gewoon kwispelend van de krabpaal 's ochtends dus ik denk dat ze t wel best vindt zo.Kwak
Ze zal toch moeten wennen. Onze kat deed dat in het begin ook. En ik ben dan soms ook zo'n softie, maar je moet em toch leren dat ie niet altijd krijgt wat hij wil. Na een tijdje stopte hij wel met zielig miauwen en ging hij gewoon lekker slapen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zij heeft heerlijk geslapen.. Wat maakt dat gespin een lawaai, zeg!
.
Ik moet straks even naar de supermarkt maar ik durf niet. Zodra ze niet weet waar we zijn is het drama..
Contrasteffect. Als m'n buurman een Maserati heeft lijkt mijn Audi S5 ook een barrel. Enig idee hoe tof een Audi S5 is?quote:
Truequote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Contrasteffect. Als m'n buurman een Maserati heeft lijkt mijn Audi S5 ook een barrel. Enig idee hoe tof een Audi S5 is?
/keeps on dreaming
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Contrasteffect. Als m'n buurman een Maserati heeft lijkt mijn Audi S5 ook een barrel. Enig idee hoe tof een Audi S5 is?
/keeps on dreaming
Hmmmm, nou vorige week heb ik het niet erg streng gedaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zal wel hard gaan met afvallen als je lowcarbt en sport tegelijkertijd!
Ja I know. We zijn mietjes.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ze zal toch moeten wennen. Onze kat deed dat in het begin ook. En ik ben dan soms ook zo'n softie, maar je moet em toch leren dat ie niet altijd krijgt wat hij wil. Na een tijdje stopte hij wel met zielig miauwen en ging hij gewoon lekker slapen.
Oh, dat parade lijstje heb ik gemist!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmm, nou vorige week heb ik het niet erg streng gedaan.Ben naar de Parade geweest en ik geloof dat fish 'n chips en bier niet helemaal low carb is. (Het was de enige tent waar niet echt een énorme rij stond, vandaar dat we dit kozen.)
En ik heb ook het idee dat, omdat ik nu voor het sporten KH's eet, dat ik ook niet heel erg in ketose ben. Ik kan wel even van die ketose sticks gaan halen eigenlijk, dan weet ik het zeker. Maar goed, als het maar langaam naar beneden gaat vind ik het prima hoor. Ik vind dit eten niet moeilijk vol te houden namelijk en ben wel blij dat ik erbij kan sporten, want dat vond ik altijd het grote nadeel van low carb.
En met jouw taille-heupratio staan topvintage jurkjes jou leuk, terwijl ik erin uitzie als een rechthoek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Truemaar mijn bovenbenen zijn wel gewoon huge dus gewoon groter dan de taille van sommige van jullie, groter dan mijn eigen taille zelfs bijna
Of je zet het raam open.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja I know. We zijn mietjes.. Vannacht de slaapkamerdeur maar dicht. Zeg ik nu.
Thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef loveli het volgende:
[..]
En met jouw taille-heupratio staan topvintage jurkjes jou leuk, terwijl ik erin uitzie als een rechthoek.
Verzoezel je minpunten, accentueer je pluspunten en keep up the good work. Ben je 'voor'-foto's nog niet vergeten.
Je doet het toch vooral voor jezelf.. En na een tijdje zullen mensen het gaan zien en zeggen. Dat is altijd leuk om te horen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanks
En zelfs bij mijn bovenbenen zie ik ook goed verschil, alleen zullen andere mensen het helemaal niet zien.
Ja, ik was toen net even Slank-moe, heel gek.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat parade lijstje heb ik gemist!Ga je ook weer naar Valtifest dit jaar?
En lekkere lijstjes indeed, dus dat is het probleem niet. Fijn dat je er nu wel bij kunt sporten.
Dat ja. Ik heb nooit begrepen hoe het komt dat mensen iets van zichzelf relateren aan hoe andere mensen zijn. (Of aan wat andere mensen hebben)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:02 schreef the85mc het volgende:
[..]
Je doet het toch vooral voor jezelf.. En na een tijdje zullen mensen het gaan zien en zeggen. Dat is altijd leuk om te horen.
*scroll* Oh ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Cootje, verkleinwoordenlijstje![]()
Aloha!
Van datzem! Een Ml met een taille van 67 (wowies trouwensquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb nooit begrepen hoe het komt dat mensen iets van zichzelf relateren aan hoe andere mensen zijn. (Of aan wat andere mensen hebben)
Ik ben of tevreden of niet en of iemand anders nu een taille heeft van 67 cm of van 79, dat maakt me dan verder niks uit. Tenminste: ik kan er wel iets van vinden, maar niet gerelateerd aan mezelf.
Jij blij dat je uit eten gaat en niet een etentje hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
*scroll* Oh ja.![]()
Tot mijner verdediging: het zijn ook allemaal kleine dingetjes.
Ik snap, maar vind het altijd grappig omdat ik zelf ook erg moet opletten, anders doe ik het ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:09 schreef conleche het volgende:
[..]
*scroll* Oh ja.![]()
Tot mijner verdediging: het zijn ook allemaal kleine dingetjes.
Oeh, wanneer ga je op vakantie?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik snap, maar vind het altijd grappig omdat ik zelf ook erg moet opletten, anders doe ik het ookAutomatisme!
Ik heb trouwens EINDELIJK een nieuwe cargobroek die lekker baggy is, op tijd voor vakantie!Van het merk Ayacucho, hiphip
Lekker, wil ik ook nog wel een keertje naar toe!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Freitag!5 daagjes Ierland
Leuk! Hoop daar ook mooi weer! En misschien een foto van de broek in questione?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk! Hoop daar ook mooi weer! En misschien een foto van de broek in questione?
Nee. Wanneer gaan we een ritje maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:54 schreef loveli het volgende:
[..]
/keeps on dreaming
Geen idee, hij zit lekker, da's het belangrijkstequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
bied elke broek niet bescherming tegen UV-straling?
ICT even bellen of ze je sessie willen sluiten, Billy
True that!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Geen idee, hij zit lekker, da's het belangrijkste
Zijn er natuurlijk nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:23 schreef V1z0R het volgende:
bied elke broek niet bescherming tegen UV-straling?
ICT even bellen of ze je sessie willen sluiten, Billy
Mag da niet op je werk?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:24 schreef V1z0R het volgende:
[..]
True that!
Jammer genoeg kan ik niet altijd rondlopen in een korte broek
Hotpants?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef Perruche het volgende:
Ik bezit geen korte broek. Ja, 1 , maar die heb ik nooit aan. Dus dat telt niet!
Nee! Dat kan ik niet hebben hoor. Gewoon, korte broek. Maar ik heb hem nooit aan, want het ziet er niet uitquote:
Nopequote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mag da niet op je werk?
Deze broek is overigens ook als driekwartsbroek te dragenWat tof is, want eigenlijk moest ik ook een korte broek (heb ik niet), en nu heb ik 2 in 1
Was ook een echte driekwartsbroek van dat merk maar die was best lang bij mij
*korte pootjes*
Dat valt me van je tegen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:31 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb daarentegen dan weer geen jurkjes, Perr
Ik voel me er verder ook niet slecht (of beter) door hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat ja. Ik heb nooit begrepen hoe het komt dat mensen iets van zichzelf relateren aan hoe andere mensen zijn. (Of aan wat andere mensen hebben)
Ik ben of tevreden of niet en of iemand anders nu een taille heeft van 67 cm of van 79, dat maakt me dan verder niks uit. Tenminste: ik kan er wel iets van vinden, maar niet gerelateerd aan mezelf.
2000 nog wat stond er op dus tja.....quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef V1z0R het volgende:
Ga maar eens narekenen hoeveel liter water je erin gooit, Sarabi
Heb jij ooit rust in je hoofd, Billy?
Ja, ik draag Todd's achtige loafers bij mij zwarte Audrey Hepburn broek. Zonder studs dus!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van loafers? Voor als ik naar mij stage ga dus, in plaats van hakken.. Met een pantalon/strakke chino.
Zo iets maar dan misschien met wat minder studs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ballerina's vind ik te suf en vans/clarks lijken mij ook niet echt te kunnen
Haha waarom vraag je datquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef V1z0R het volgende:
Ga maar eens narekenen hoeveel liter water je erin gooit, Sarabi
Heb jij ooit rust in je hoofd, Billy?
Klinkt leuk! Heb je daar een foto van? (Dus met jou er in..)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, ik draag Todd's achtige loafers bij mij zwarte Audrey Hepburn broek. Zonder studs dus!Van zwart suède, heb ze ook in het zandkleur. Ik hou er wel van.
Ga je naar Dublin? Dan Moet je. Imo naar Queen of tarts, om to the nom!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij kunt altijd zo mooi van de hak op de tak springenquote:
O ja, zo. Nee klopt ook wel hoor. Ik doe altijd 100 dingen tegelijk en voor mij is dat heel logisch. Het maakt ook een beetje wie ik ben maar soms is dat best lastig jaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij kunt altijd zo mooi van de hak op de tak springen
Die heb ik gekocht in de VS! Zonder studs natuurlijk. Bruin suède.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:39 schreef Probability het volgende:
Wat vinden jullie van loafers? Voor als ik naar mij stage ga dus, in plaats van hakken.. Met een pantalon/strakke chino.
Zo iets maar dan misschien met wat minder studs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ballerina's vind ik te suf en vans/clarks lijken mij ook niet echt te kunnen
Nein niet Dublin, ik ga naar het Waarschijnlijk-Niet-Zo-Zonnige-Zuidenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:48 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ga je naar Dublin? Dan Moet je. Imo naar Queen of tarts, om to the nom!
http://www.queenoftarts.ie/
Leuk! Heb je een foto?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht in de VS! Zonder studs natuurlijk. Bruin suède.
Dus ik vind ze tof..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Worry is a misuse of imagination
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef Probability het volgende:
Ambitieus maar wel leuk en ik word er een beetje hyper van:Je hebt je P HBO, dus je mag naar de uni. Wat heeft VWO praktisch gezien nog voor meerwaarde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere kant, voor 1 december inschrijven en kijken hoever je komt (neem aan dat het staatsexamen betreft). Denk niet dat het voor op je CV echt meerwaarde heeft. Ml-etje, corect me if I'm wrong.crap in = crap out
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:16 schreef Probability het volgende:
Ambitieus maar wel leuk en ik word er een beetje hyper van:? Huh je doet nu HBO of WO toch? Hoe ben je daar ingestroomd? Of heb je wel havo afgerond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In 37 doen ze het gelukkig ook nog prima.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:25 schreef loveli het volgende:
Die schoenen lijken me vooral leuk in maatje 36.
Ml vindt dat wel heel belangrijk, maar in de praktijk is er werkelijk geen hond geinteresseerd in welke middelbare school je hebt doorlopen als je daarna ook nog eens HBO of Uni hebt afgerond.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt je P HBO, dus je mag naar de uni. Wat heeft VWO praktisch gezien nog voor meerwaarde?
Andere kant, voor 1 december inschrijven en kijken hoever je komt (neem aan dat het staatsexamen betreft). Denk niet dat het voor op je CV echt meerwaarde heeft. Ml-etje, corect me if I'm wrong.
VWO betekend wel iets tegenwoordig.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Je hebt je P HBO, dus je mag naar de uni. Wat heeft VWO praktisch gezien nog voor meerwaarde?
Andere kant, voor 1 december inschrijven en kijken hoever je komt (neem aan dat het staatsexamen betreft). Denk niet dat het voor op je CV echt meerwaarde heeft. Ml-etje, corect me if I'm wrong.
Klopt, maar ik ben niet de enigequote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:26 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ml vindt dat wel heel belangrijk, maar in de praktijk is er werkelijk geen hond geinteresseerd in welke middelbare school je hebt doorlopen als je daarna ook nog eens HBO of Uni hebt afgerond.
Goed taalonderwijs vooralquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
VWO betekend wel iets tegenwoordig.
Als je geen uni gaat doen is VWO een pre.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh en pssst Henk, ik heb iets voor je.
Is het zoveel duurder geworden in Helsinki dan? Kan me niet herinneren dat het zo belachelijk duur was!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het ook net pantoffels. Krijg net m'n lunch geserveerd, moet 10¤ kosten, maar qua hoeveelheid is het meer 2,50. Wat is het me hier toch duur.
Oew! Tof!!!quote:Oh en pssst Henk, ik heb iets voor je.
[..]
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is ook wel even wennen als je normaal bij je twee zusjes lag![]()
Maar zo te zien voelt ze zich helemaal thuis!
Ik zou het voor mijzelf doen. Omdat ik er nog steeds erg mee zit dat ik het nooit heb afgerond. En ja dat is 4 jaar geleden dus het is wel een blijvend iets..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Naast de gebruikelijke regels, die we vooral hebben omdat het anders gevaarlijk voor haar is, was onze grootste regel vooraf: niet bij ons in bed.Katjes op bed zijn heul gezellig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
Bij mij en mijn 3 laatste leidinggevenden wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben een VWO-HBO-gevalletje, geen idee of dat VWO dan beter op mijn CV staat. Denk je dat dat vak halen goed te combineren valt met je studie, prob? Dan kan het natuurlijk geen kwaad.. Maar het kost wel weer geld én je hebt het misschien al druk zat met je studie zelf. Dat laatste lijkt me wel het belangrijkste!
Blijkbaar nietquote:
Tenen immer binnenboord en onder de dekens houdenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:33 schreef the85mc het volgende:
[..]
Hahaha, maar voor een nachtje maakt het niet zoveel uit toch? En zolang ze rustig slaapt en niet op je tenen gaat jagen (heb ik ervaring mee...) is het wel prima toch?
Handigquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bij mij en mijn 3 laatste leidinggevenden wel.
[..]
Blijkbaar niet
Tijdens m'n examens heb ik het heel chill, geen stage en maar een paar vakken (heb al opgezocht wat ik moet doen dat halfjaar) snap wel dat het bikkelen wordt, maar heb op de havo wiskunde a afgesloten met een 9 en aardrijkskunde met een 8 dus denk dat er wel iets van talent/gevoel voor inzit. En zou het gewoon stom vinden als ik over 5 jaar denk 'had ik maar' en de rest van m'n leven spijt heb.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben een VWO-HBO-gevalletje, geen idee of dat VWO dan beter op mijn CV staat. Denk je dat dat vak halen goed te combineren valt met je studie, prob? Dan kan het natuurlijk geen kwaad.. Maar het kost wel weer geld én je hebt het misschien al druk zat met je studie zelf. Dat laatste lijkt me wel het belangrijkste!
master kan ik over 1,5 jaar mee beginnen, dan wil ik vwo wel afhebbenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
De bijenkorf had mooie suede loafers toenn ik er wasmaar ik heb al genoeg platte schoenen
Vwo lijkt me minder nuttig prob, beter een goede master?
Omgekeerde route hierquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef An24 het volgende:
Wat doe je nu dan prob? En in welke sector wil je terecht komen?
Zelf heb ik de langste route gevolgd: vbo, een half jaar horeca, een half jaar schakelen, mbo in drie jaar, hbo in drie jaar en wat hbo+ opleiding. Het heeft me juist veel praktijkervaring opgeleverd, waardoor ik op de hbo way vooruit lag op havo studenten.
En nu heb ik een universitaire baan. Opleiding zegt echt niet alles
^ dat, maar wel apart dat vwo dan een pre is bij velenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:44 schreef An24 het volgende:
Wat doe je nu dan prob? En in welke sector wil je terecht komen?
Zelf heb ik de langste route gevolgd: vbo, een half jaar horeca, een half jaar schakelen, mbo in drie jaar, hbo in drie jaar en wat hbo+ opleiding. Het heeft me juist veel praktijkervaring opgeleverd, waardoor ik op de hbo way vooruit lag op havo studenten.
En nu heb ik een universitaire baan. Opleiding zegt echt niet alles
Echt? Ik heb er nooit wat van gemerkt? Bij twijfel doen ze gewoon een test, en daar rol ik altijd lachend doorheen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:28 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben niet de enige
Diploma, fulltimebaan op niveau en zelfde salaris als nu. Ofzo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef An24 het volgende:
[..]
Doe je lekker dan
Ben je er al beetje uit hoe je verder wil?
o bij m'n stage moest ik al m'n originele diploma's etc laten zien denk wel dat het wat uitmaakt bij echte banen ook. maar daar doe ik het niet eens voorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook apart. Gaat er toch om wat voor hbo- of wo-opleiding je hebt gedaan? Ik kan gerust op m'n cv zetten dat ik vwo heb gedaan want niemand heeft ooit naar mijn middelbare-schooldiploma gevraagd.
Sommige grotere bedrijven doen voor bepaalde posities wel onderzoek of wat jij op je CV hebt staan wel klopt. Ik denk dus dat je op een gegeven moment dat papiertje niet meer hoeft te laten zien.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
o bij m'n stage moest ik al m'n originele diploma's etc laten zien denk wel dat het wat uitmaakt bij echte banen ook. maar daar doe ik het niet eens voor
Ik heb bij beide werkgevers alleen het diploma van mijn hoogst afgeronde opleiding moeten tonen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef Probability het volgende:
[..]
o bij m'n stage moest ik al m'n originele diploma's etc laten zien denk wel dat het wat uitmaakt bij echte banen ook. maar daar doe ik het niet eens voor
Ik klaag verder ook niet hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:52 schreef An24 het volgende:
Ik vind het ook raar vaiz. Kwestie van goed babbelen en jezelf verkopen. Zou erg zijn als je niet uitgenodigd wordt omdat je geen vwo hebt.
Hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Diploma, fulltimebaan op niveau en zelfde salaris als nu. Ofzo.
edit: doe toch maar parttime en zelfde salaris.
Ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:01 schreef Ml-etje het volgende:
Heb zelf nog nooit een diploma hoeven te laten zien
Die heb ik ook nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis wel zo'n beetje de belangrijkste die er is...
Ik heb dus geen veterstrikdiploma
Had altijd schoenen met klitteband, zit je daar ineens voor de klas met zo'n veter in een stukje karton
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef V1z0R het volgende:
Ik mis wel zo'n beetje de belangrijkste die er is...
Ik heb dus geen veterstrikdiploma
Had altijd schoenen met klitteband, zit je daar ineens voor de klas met zo'n veter in een stukje karton
Neuh. Misschien als ik gepromoveerd zou zijn. Drs zijn zoveel mensen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Gebruik je jouw titel ook wel eens Puff?
Sowieso, wanneer is het interessant om een titel te gebruiken?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Neuh. Misschien als ik gepromoveerd zou zijn. Drs zijn zoveel mensen.
Ik vind het behoorlijk aan de prijs overal. Veel duurder dan Estland in ieder geval.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Is het zoveel duurder geworden in Helsinki dan? Kan me niet herinneren dat het zo belachelijk duur was!
[..]
Oew! Tof!!!![]()
![]()
![]()
Ik zou maar oppassen als ik jou was!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Sowieso, wanneer is het interessant om een titel te gebruiken?
Ik heb volgens mij mijn titel niet eens in mijn laatste sollicitatiebrief gebruikt.
Zou 'm hooguit gebruiken op visitekaartjes en bij dreig/bezwaarbrieven.
Een dokterstitel zou ik ook alleen maar professioneel gebruiken (of bij bezwaar of dreigbrieven)
Bij mij staat hij standaard op mijn salarisstrookje. Alsof men er op wil wijzen welk salaris bij welke titel hoortquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij mijn titel niet eens in mijn laatste sollicitatiebrief gebruikt.
Een dokterstitel zou ik ook alleen maar professioneel gebruiken (of bij bezwaar of dreigbrieven)
Ik moest altijd een beetje lachen om mensen die met hun titels strooiden als ze een klacht stuurden naar het bedrijf X waar ik een paar jaar geleden werkte.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij gebruikt 'Met vriendelijke groet,'op je dreigbrieven?quote:
Ik schrijf geen dreigbrieven, enkel manipulerende brieven. Een vriendelijke groet heeft dan hetzelfde effect als een blonde dame op hoge hakken die het haar om haar vingers krultquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:40 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Jij gebruikt 'Met vriendelijke groet,'op je dreigbrieven?
So true.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik schrijf geen dreigbrieven, enkel manipulerende brieven. Een vriendelijke groet heeft dan hetzelfde effect als een blonde dame op hoge hakken die het haar om haar vingers krult
Maar dat is niet echt vreemd natuurlijk. Estland is voormalig Rusland en de cost of living (en lonen!) ligt daar veel lager. Finland is hartstikke westers en daardoor ook een stuk duurder en een hoofdstad is natuurlijk extra duur.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk aan de prijs overal. Veel duurder dan Estland in ieder geval.
M'n tram ruikt naar zwerver.
^^ in de goede richting duwende brieven.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik schrijf geen dreigbrieven, enkel manipulerende brieven. Een vriendelijke groet heeft dan hetzelfde effect als een blonde dame op hoge hakken die het haar om haar vingers krult
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Bijna hetzelfde dat je als beter bedeelde kerel even je gereedschap op het bureau legt met de vraag '...dus dat regel je wel even voor mij?! [ afbeelding ]'
If you've got it, flaunt it!
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:42 schreef An24 het volgende:
Een vriendelijke groet heeft dan hetzelfde effect als een blonde dame op hoge hakken die het haar om haar vingers krult
Ja dat werktquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Werkt dat?
* ziet een hele serie aan gemiste kansen voor haar geestesoog voorbij schouwen.
Zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Werkt dat?
Onze hersenen blijken minder goed te werken bij zulke dingen, ook bijvoorbeeld als je voorover gaat hangen op iemands bureau.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]Werkt dat?
Mtsja, ik verkoop niet...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Onze hersenen blijken minder goed te werken bij zulke dingen, ook bijvoorbeeld als je voorover gaat hangen op iemands bureau.
Sex sells...
EET!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Ml-etje het volgende:
Rammel trouwens van de honger
*boterham gaat pakken waar ik geen trek in heb.
Die is inderdaad heeeel ergquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:01 schreef An24 het volgende:
Net als in een overleg: "ik vind dat zo'n goed idee van jou om dat zo aan te pakken!" zo'n persoon vertikt het om er iets van te zeggen als de rest enthousiast reageert
Als ik dat zou doen werkt geen eigen brief meer en mag ik mijn spullen pakkenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Manipulerende brieven vind ik wel weer iets heel anders dan je tetten op een bureau gooien, hoor.
Haaaaaa ik zou dan echt gillend wegrennen en m'n bureau schoon laten makenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef V1z0R het volgende:
Bijna hetzelfde dat je als beter bedeelde kerel even je gereedschap op het bureau legt met de vraag '...dus dat regel je wel even voor mij?! [ afbeelding ]'
If you've got it, flaunt it!
Maar toch deed je het?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Bij de sportschool geweest, was fijn!
Is het normaal om je benen te scheren in de douche van de sportschool? Ik vond het wat vreemd...
Haha nee dat kan niet. Net zoals dat je niet uitgebreid je 'vasjien' kan wassen. Ik denk dat borsten inzepen nog net wel kan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Is het normaal om je benen te scheren in de douche van de sportschool? Ik vond het wat vreemd...
Ik vind dat ook een beetje vreemd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik zet m'n middelbare school niet eens op m'n cv. Heb trouwens de havo gedaan, was een echte zesjes klant.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind het ook apart. Gaat er toch om wat voor hbo- of wo-opleiding je hebt gedaan? Ik kan gerust op m'n cv zetten dat ik vwo heb gedaan want niemand heeft ooit naar mijn middelbare-schooldiploma gevraagd.
Ik vind het niet echt normaal neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Nou, dat doen meiden bij mij op de sportschool, hoppa, lekker met de hand en wat sop op en neer en heen en weer tussen de benen, ziet er zo stom uitquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha nee dat kan niet. Net zoals dat je niet uitgebreid je 'vasjien' kan wassen. Ik denk dat borsten inzepen nog net wel kan.
je borsten inzepen lijkt me toch vrij normaal? En je vagina wassen met je hand ook toch? Dat wordt toch ook vies?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Haha nee dat kan niet. Net zoals dat je niet uitgebreid je 'vasjien' kan wassen. Ik denk dat borsten inzepen nog net wel kan.
Ik dacht even dat je een perforator bedoeldequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:13 schreef Novem het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt normaal neeVoor je het weet begint ze aan dr bikinilijn
![]()
En als een man z´n pik op mn bureau zou leggen zou ik of lachen, of mijn presse-papier ter hand nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Er zit een vrouw van ruim boven de 50 met 1 been bij mij op de sportschool, you might wanna rethink that questionquote:
Als een vent z'n ding zo'n naam geeft, haak ik af. Big time.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef V1z0R het volgende:
Bij de heren gaat het washandje ook wel even langs de ballen en Janneman Robinson hoor
Als je je 's ochtends nog hebt gedouched denk ik dat alles met gewoon een beetje spoelen wel schoon wordt en dat je niet enorm hoeft te schrobben. Denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:16 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je borsten inzepen lijkt me toch vrij normaal? En je vagina wassen met je hand ook toch? Dat wordt toch ook vies?
Die kan ookquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je een perforator bedoelde
Pielemoos?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als een vent z'n ding zo'n naam geeft, haak ik af. Big time.
CDA, duh!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:21 schreef the85mc het volgende:
Als het goed is mag ik over een paar maanden de titel Msc gebruiken. Niet dat ik dat ga doen maar het mag wel. Ik vind het trouwens wel apart dat je met een research master dezelfde titel krijgt. Kost je toch een jaar extra..
En nu wil het CDA ineens afstudeerboete afschaffen, wat een kansloze mongolen. Sorry dat ik het zeg maar dat is toch totaal ongeloofwaardig. Eerst een plan bedenken en uitvoeren, en bij verkiezingen terugdraaienIk moet vanaf september dus wel extra gaan betalen, ik heb me er bij neergelegd, het is niet anders. Maar nu zeggen ze dit echt vlak voor de verkiezingen, puur om wat stemmen te trekken. Bij mij werkt het juist averechts en ze laten zien dat er totaal geen langetermijnvisie is..
Oh.. Ik twijfelde net of ik em Lars of ExtraLars wilde noemen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:26 schreef the85mc het volgende:
[..]
Oh.. Ik twijfelde net of ik em Lars of ExtraLars wilde noemen...
/Flauwegrappenmodusoff
Goed plan, ben ook net thuis. Even de boel even schoonmaken ook. Morgen om 5 uur mn zus naar schiphol brengen. Echt een aanrader als 'ochtendmens'..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:33 schreef V1z0R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga maar even een wasje doen, dit schiet ook niet op
Lol. Ik ben altijd de enige in de doucheruimte dus ik doe het wel. Anders heb ik toch het gevoel dat ik niet helemaal schoon benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:15 schreef Novem het volgende:
[..]
Nou, dat doen meiden bij mij op de sportschool, hoppa, lekker met de hand en wat sop op en neer en heen en weer tussen de benen, ziet er zo stom uit
Voor Multilingual Customer Service baanquote:Good Afternoon,
In response to your application for the above position we would like to invite you for interview during week commencing Monday 27th August. I will be back in contact with you on Tuesday 28th August to confirm a date, time and venue.
Many thanks for your application and we look forward to meeting with you
Kind regards
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:18 schreef V1z0R het volgende:
Bij de heren gaat het washandje ook wel even langs de ballen en Janneman Robinson hoor
Zo'n naam of een naam?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |