Ik zeg ook niet dat ie dat niet moet doen, maar er zijn wel betere dingen wat ie kan doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:19 schreef Cara het volgende:
[..]
laat die jongen lekker doen wat ie leuk vind
sporten?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie dat niet moet doen, maar er zijn wel betere dingen wat ie kan doen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ie dat niet moet doen, maar er zijn wel betere dingen wat ie kan doen.
beetje duikenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Vertel.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:25 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Hij praat ook alleen maar via one liners.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:29 schreef Cara het volgende:
ik hoor iid geen steekhoudende argumenten
dat maakt me een beetje boosquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hij praat ook alleen maar via one liners.
Ik weet gelijk waarom:
Overduidelijk PVV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 22:49 schreef Jellereppe het volgende:
Heeft dit topic nog steeds geen slotje.Je kan blijkbaar gewoon elk topic dat je wil openen in WKN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |