Het zou de 15e (vandaag) officieel gelanceerd worden, maar ik heb er nu geen zin meer in.quote:
GeenStijlquote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:24 schreef Yveske het volgende:
Stemwijzer_!
http://www.geenstijl.nl/m(...)s_de_stemwijzer.html
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?quote:
Argumenten van GeenStijl zijn geen argumenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:27 schreef Yveske het volgende:
[..]
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?
Dus, en daarnaast ben ik wel op de hoogte van zo'n beetje de meeste voor- en nadelen van zo'n stelling omdat ik zelf de politiek ook regelmatig volg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:27 schreef Yveske het volgende:
[..]
Check je wel even de argumenten die ze aankaarten, voor je dat roept?
Iedereen met een IQ boven de 100 loopt met die groep mee, het populisme is kanker.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:33 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Anti-PVV zijn omdat je toch moet meelopen met een grotere groep anti-PVVers in Nederland.
Ik wilde m'n post weer quoten, maar dat bespaar ik je.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:35 schreef sc00p het volgende:
[..]
Iedereen met een IQ boven de 100 loopt met die groep mee, het populisme is kanker.
Tevens:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet verstandig in discussie te gaan met iemand die zijn politieke stem baseert op dertig (grotendeels slecht) geformuleerde stellingen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:31 schreef Compoantje het volgende:
[..]
Dus, en daarnaast ben ik wel op de hoogte van zo'n beetje de meeste voor- en nadelen van zo'n stelling omdat ik zelf de politiek ook regelmatig volg.
Vanaf daaruit kan ik de stellingen beantwoorden met een antwoord die ook echt op mijn mening slaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Yveske op 15-08-2012 02:46:59 ]Ik ben gewoon anders, anders ben ik gewoon
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 02:41 schreef Yveske het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig in discussie te gaan met iemand die zijn politieke stem baseert op 30 (grootendeels slecht) geformuleerde stellingen.Geenstijl neem ik sowieso niet serieus, en dat zal ik ook nooit doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet zelf wel wat voor mening ik heb, en wat voor argumenten ik daar voor heb.
En ook al zou ik Geenstijl wel doorlezen, dit veranderd de kennis en argumenten die ik zelf over de stellingen heb niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |