Inbel, tering wat was dat kut zeg. Hoorde je ook die kk piepjes nog, Toen had je ISDNquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als we de telefoon opnamen ging het internet eraf
Alsof er iemand moslims serieus neemt.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mocht niet van Moslims ivm kruistochten![]()
Ze wilden toen ook het logo van Barça verbieden
Ik laat je met rust, sorry. Ik liet mij even gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:27 schreef Littlerabbit het volgende:
J0rdiii was jou probleem? Met je jeugdfetisj!
Weer zoveel onzin.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jaja... nou ik vind je wel iets wat ver gaan in je grappen en grollen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik laat je met rust, sorry. Ik liet mij even gaan.
Zijn ze toch nog steeds mee bezig en het kruis van het Real Madrid logoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat denken jullie van RKC dit seizoen?quote:Koeman benadrukt: 'Echt, ik kick niet op roem of aandacht'
Erwin Koeman kon zich geen beter officieel debuut als trainer van RKC Waalwijk wensen. De oefenmeester zag hoe zijn team zaterdag met 3-2 van titelkandidaat PSV won. Voor de voormalig Europees kampioen maakt het werken in De Kuip of in het Mandemakers Stadion geen verschil. "Ik kan het allebei", stelt de oud-middenvelder.
"De Kuip is geweldig, zeker, ik heb er genoeg kippenvelmomenten meegemaakt", geeft Koeman in gesprek met Voetbal International aan. "Positief én negatief. Maar ik haal mijn geluk niet uit die omstandigheden. Of ik nou RKC train of Feyenoord of de nationale ploeg van Hongarije, dat verandert mij niet wezenlijk. Ik haal mijn geluk uit het werken met mensen met wie ik goed door één deur kan.'
"Ik kan met weinig tevreden zijn", oordeelt Koeman. "Als ik vrij ben, ga ik in Eindhoven op een terras zitten, met een krantje en een kop koffie. Dan ben ik gelukkig. Het klinkt misschien raar, maar het liefst zou ik anoniem door het leven gaan. Ik hoef niet in de publiciteit te staan. Het hoort bij mijn werk en ik doe er ook wel aan mee, maar niet ten koste van alles. Als ik een televisieklus kan doen op een trainingsavond van VV Acht, mijn amateurclubje, dan bedank ik. Ga ik lekker zelf voetballen. Echt, ik kick niet op roem of aandacht."
Je moet het ook niet te makkelijk maken he, ik had geen keus man.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jaja... nou ik vind je wel iets wat ver gaan in je grappen en grollen.
Jazeker, landje binnenvallen, moorden/verkrachten/roven. Heerlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een helden waren het.
Nee net zulke AIDS als de moslims, Katholiekenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Breivik was er ook eentje zei diequote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Aha, juist ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je noemt toch iemand geen kankeruser, dan ben je echt gek
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef Caland het volgende:
Ik vind één gedoogkleuter in dit topic ook wel voldoende eigenlijk.
Ze hadden hun werk beter moeten doenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Moeilijk te killen met ACquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:002. 416 Ajacied422
003. 379 onlogisch
004. 357 Smoofie
005. 345 Geo4kant
014. 217 SjaakBauer
015. 201 Littlerabbit
022. 169 PizzaGeit
033. 147 Saind
041. 140 Doublepain
Nee alleen voor de attractie park in Qatar/Duabi/ergens daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn ze toch nog steeds mee bezig en het kruis van het Real Madrid logo
ze zijn nog steeds bezig man, samen met de vrij metselaars.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden hun werk beter moeten doen
Breivik was een Templier toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Breivik was er ook eentje zei die
Eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:30 schreef j0rdiiii het volgende:
PizzaGeit zou bij persona non grata kunnen. Is allemaal mogelijk in de OP.
Oh nice, wc papier was al opquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zijn zomaar cijfers, om je reet mee af te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |