Wat heeft dat nou met opvoeding te maken?. Nee laat maar... ik waag mij hier niet aan. Wat ben ik blij dat mijn jeugd grotendeels zonder internet was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gast, 31M1N3M wil alle privégegevens van zichzelf op internet zetten, die heeft totaal geen goede opvoeding gehad.
Ik heb gewoon stomme dingen gedaan. ''per ongeluk'' vind ik het probleem op andere afschuiven. Ik ben zelf fout bezig geweest.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En jij wou dat niet? Of ging het allemaal per ongeluk?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zelfkennis ontbreekt ook bij jou
Ik kan misschien dingen verkeerd begrepen hebben hoor.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met opvoeding te maken?. Nee laat maar... ik waag mij hier niet aan. Wat ben ik blij dat mijn jeugd grotendeels zonder internet was.
Kijk Ajacied heeft wel zelfkennisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon stomme dingen gedaan. ''per ongeluk'' vind ik het probleem op andere afschuiven. Ik ben zelf fout bezig geweest.
Zelfkennis? Ik heb het toch over die cholera die jij dagelijks over dit forum spuwt?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zat op me 6e al op internet mensen te scammenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat heeft dat nou met opvoeding te maken?. Nee laat maar... ik waag mij hier niet aan. Wat ben ik blij dat mijn jeugd grotendeels zonder internet was.
Dat je zelf niet doorhebt dat je een kankeruser bentquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfkennis? Ik heb het toch over die cholera die jij dagelijks over dit forum spuwt?
Op Habbo?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zat op me 6e al op internet mensen te scammen
Uit onderzoek blijkt het toch echt om HIV/Aids te gaan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfkennis? Ik heb het toch over die cholera die jij dagelijks over dit forum spuwt?
Ik had best wel vroeg internet, maar toen was het nog inbel (?).quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nu serieus?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dat je zelf niet doorhebt dat je een kankeruser bent
Ja anders zat je vast de hele dag naar mongolen sex te kijken.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Als we de telefoon opnamen ging het internet erafquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had best wel vroeg internet, maar toen was het nog inbel (?).
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja anders zat je vast de hele dag naar mongolen sex te kijken.
Oh, zeker. Maar ik pretendeer ook niks anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Beste inter shirt ooit.quote:
Wat een taal zeg.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als we de telefoon opnamen ging het internet eraf
Zijn plaats niet kennen? Dus je wilt een hierarchie invoeren op een forum?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, zeker. Maar ik pretendeer ook niks anders.
Jij bent gewoon een 15-jarige kankerblaag die zijn plaats niet kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |