Ja die wegwerker heb ik zien leggen, ik reed toen net naar mijn werk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
En een paard bij 't Woudt, en vanmorgen een wegwerker deels geplet onder een kraan. Het was goed raak zo
Een van die slachtoffers was mijn klasgenoot op de basisschoolquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
En vandaag 2 doden bij een ongeluk in de Lier
Deed hij het nog?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:04 schreef 67Impala het volgende:
[..]
Ja die wegwerker heb ik zien leggen, ik reed toen net naar mijn werk.
Schijnt een zelfmoord te zijn geweest.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een van die slachtoffers was mijn klasgenoot op de basisschool
wait whut?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:45 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Schijnt een zelfmoord te zijn geweest.
Lijkt me echt heel erg sterk.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:45 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Schijnt een zelfmoord te zijn geweest.
Vanuit mensen uit de Lier kreeg ik inderdaad eenzelfde soort verhaal te horen. En was inderdaad al een stuk verder doorgereden dan zijn werk..quote:Op donderdag 11 april 2013 00:28 schreef InGebruik het volgende:
28 jarige man, vaker (zwaar) depressief geweest is die ochtend verward/nare bui de deur uit gegaan. Had voor zijn werk helemaal niet op die weg hoeven zijn en doet een inhaalmanoeuvre die volgens getuigen nooit haalbaar was geweest.
Het meest trieste van de hele zaak is nog wel dat zijn vriendin de zondag na het drama is bevallen van hun eerste kindje.
Hoe interessant kan zo'n beest nou eigenlijk zijn?quote:Op maandag 16 september 2013 19:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
De strandweg is nu afgesloten wegens grote stroom van nieuwsgierige mensen
Ja, zag er ongezond uitquote:
Spanning en sensatie hé, je moet wat op zo'n saaie zondagquote:Op zondag 4 mei 2014 20:42 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ja, zag er ongezond uit.
Zo veel mensen die met de auto gaan kijken. Zelfs met dweilen is het hier niet zo druk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |