Hoezo lijkt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nu lijk ik nog meer een aandachtshoer.
Pico, wat doe je me aan.
Nee, ik vond het een prima film met een goede rol van PSH.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:21 schreef wyccie het volgende:
Vonden jullie Capote ook zo'n schijtfilm?
Om eerlijk te zijn, dit is de eerste keer dat ik het hoor.quote:
Ik vind dat nummer van toto zo verschrikkelijk... Ik vind het nummer van Xzibit dat ze gebruikten in de promo van zo'n discovery channel programma geweldig... even zoeken...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:13 schreef JayHovah het volgende:
Dit nummer van Xzibit is ook zo lekker, gewoon door de sample van Toto dat ze hebben gebruikt.
Dat zou fijn zijn inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopelijk vervolgen we nu niet weer met een vraag die niemand echt weet
Heb je vakantie Robby?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:22 schreef Robby87 het volgende:
Nu lijk ik nog meer een aandachtshoer.
Pico, wat doe je me aan.
Ik ben niet al te sterk in té moeilijke vragen, volgens mij is mijnes makkelijk te doen!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hopelijk vervolgen we nu niet weer met een vraag die niemand echt weet
Weer steentjes gegooid op het waalstrand?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nog wel, in september weer naar college
Zeker, lekker weer man. Heb dit keer zwaar mijn record verbrokenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:48 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weer steentjes gegooid op het waalstrand?
11?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:50 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Zeker, lekker weer man. Heb dit keer zwaar mijn record verbroken
Heb het niet kunnen tellen, maar wel dik over de 10 ja, misschien wel 15quote:
Als je het niet hebt kunnen tellen kun je er niks over zeggenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen tellen, maar wel dik over de 10 ja, misschien wel 15
Truequote:
Ja, en ik heb nog iemand nodig die me kan insmeren. Niet jij, smeerlapquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
TrueDus volgende keer moet ik wel meekomen om het te controleren? Zal ik ook Guiness book of records bellen?
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
TrueDus volgende keer moet ik wel meekomen om het te controleren? Zal ik ook Guiness book of records bellen?
kratje regelen?
Sorry, ik had ook niet aan je willen zitten al zou je me er voor betalen...quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb nog iemand nodig die me kan insmeren. Niet jij, smeerlap
Kom je dan ook even over vanuit het westland?quote:
Voor 100 euro een man insmeren is toch niet zo erg?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:57 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, ik had ook niet aan je willen zitten al zou je me er voor betalen...
Ik ga morgen gelukkig naar t mooie groningen voor een paar dagenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kom je dan ook even over vanuit het westland?
Ik weet niet hoe Robby eruit zietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Voor 100 euro een man insmeren is toch niet zo erg?
Het is maar waar je blij van wordquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelukkig naar t mooie groningen voor een paar dagen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ik ga morgen gelukkig naar t mooie groningen voor een paar dagen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb het niet kunnen tellen, maar wel dik over de 10 ja, misschien wel 15.. en dit met wind tegen en dikke golven.
quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Super leuk!
Ik heb een aantal nieuwe technieken uitgeprobeerd. En 15 x dat is dus gelul
Jij vind alleen de meisjes leuk in groningen robby, en in de stad is dat 90% import dus dat telt nietquote:
Nee, de Martinitoren vind ik ook geinig, en het parkje daarachter. Daar heb ik vorig jaar bijna in een heroïnespuit getrapt toen ik foto's van daklozen aan het maken was.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:02 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Jij vind alleen de meisjes leuk in groningen robby, en in de stad is dat 90% import dus dat telt niet
bijna telt nietquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, de Martinitoren vind ik ook geinig, en het parkje daarachter. Daar heb ik vorig jaar bijna in een heroïnespuit getrapt toen ik foto's van daklozen aan het maken was.
Ik biedt 50!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:59 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Alleen z'n hoofd danquote:
quote:
Je doet er wel alles aan het topic snel dicht te krijgen of nietquote:
Valt wel mee, maar dit duurt wel lang zo.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
[..]
Je doet er wel alles aan het topic snel dicht te krijgen of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |