Wees trotsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Beetje een gewoonte aan het worden.![]()
Sorry voor het vele posten, beetje enthousiast.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:12 schreef SamuelofSEK het volgende:
Misschien niet helemaal duidelijk in mijn vraag, maar losse delen filmseries reken ik ook goed.
[..]
[..]
[..]
8/13
[..]
[..]
[..]
[..]
Smokey heeft maar 2 vervolgen en jij mag geen 3 posts met antwoorden geven voordat je eerdere antwoorden zijn gekeurd
12/13
quote:Smokey and the Bandit
Smokey and the Bandit (1977)
Smokey and the Bandit II (1980)
Smokey and the Bandit Part 3 (1983)
Bandit Goes Country (1994) (TV)
Bandit Bandit (1994) (TV)
Beauty and the Bandit (1994) (TV)
Bandit's Silver Angel (1994) (TV)
Volgens imdb zijn het "version of"'s en dus niet echt onderdeel van dezelfde serie. Anders had ik remakes/reboots ook wel gewoon goed gekeurd.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:27 schreef Saind het volgende:
[..]
Sorry voor het vele posten, beetje enthousiast.
En er zijn wel degelijk 7 delen van Smokey, even opgezocht:
[..]
Of je stelt gewoon de vraag met een heel kleine kans dat je het stelt zonder punten er voor terug te krijgenquote:
Komt door fox met zijn gezeurquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Volgens imdb zijn het "version of"'s en dus niet echt onderdeel van dezelfde serie. Anders had ik remakes/reboots ook wel gewoon goed gekeurd.
[..]
Of je stelt gewoon de vraag met een heel kleine kans dat je het stelt zonder punten er voor terug te krijgen
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
4 vind ik wel iets voor ran, maar dan zal hij waarschijnlijk alsnog hollow man roepen ipv the invisible man
2/5quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
3 dat onzichtbare konijn harvey?
Neequote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik zie het allemaal niet meer zo goed...1 is niet lancaster toch?
Het is geen musical maar een film met Cary Grantquote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:41 schreef Saind het volgende:
On the town?
Heb ze allemaal nooit gezien, alleen van gehoord, verder dus geen idee qua plaatjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |