2 auto's van gemiddelde grote, 4 fietsen, en 1 scooter of snorfiets.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:22 schreef kwiklie het volgende:
in welk "wetboek" staat geschreven hoeveel auto;s ? en hoelang ik deze mag parkeren op eigen oprit.
Ik wil niet buiten de regels werken, zodat het later niet meer mag.
Dat gaat over parkeren op de oprit van de buurmanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 07:45 schreef hmmmz het volgende:
[..]
inderdaad, de 2e alina, bij de 4e volzin
Bij (het college van B&W van) je gemeente. Vraag naar de ambtenaar die over omgevingsrecht gaat.quote:
Dit dus. En de belastingdienst wil dan ook meedelen in de winst.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:26 schreef Mikkie het volgende:
Het mag niet zomaar: je gaat dan een bedrijf runnen dat is gericht op winst. Je zal wel 't e.e.a. aan beveiliging moeten doen. Inschrijven bij de KvK. Wat ga je doen als mensen er illegaal parkeren? En inderdaad: bestemmingsplan. Het is gericht op wonen, niet op het runnen van een parkeerbedrijf.
Of een fabriek met walmende schoorstenen. Fuck de buren!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Eigenlijk best belachelijk dat je land wat 100% van jezelf is niet gewoon mag gebruiken zoals je wil. Als je daar een betaalde parkeerplaats wil aanleggen zou dat gewoon moeten kunnen vind ik, maar goed.
Zou een mooie teringzooi worden dan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Eigenlijk best belachelijk dat je land wat 100% van jezelf is niet gewoon mag gebruiken zoals je wil. Als je daar een betaalde parkeerplaats wil aanleggen zou dat gewoon moeten kunnen vind ik, maar goed.
Want je hoeft geen rekening te houden met de mensen om je heen?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
De overheid duldt geen concurrentiequote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:48 schreef TigerXtrm het volgende:
Jawel, natuurlijk. Maar in principe, in de pure basis, is het natuurlijk debiel dat de gemeente jou komt vertellen wat je met JOUW land mag doen. Heb ik altijd al krom gevonden. Dat je er geen enorme fabriek mag neerzetten oke, dat is nog te begrijpen. Maar kleine dingen zoals een kleine parkeerplaats... tja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 06:06 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Want je hoeft geen rekening te houden met de mensen om je heen?
Bij aankoop van de grond was toch al duidelijk dat het alleen voor landbouw bestemd was?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk. Maar in principe, in de pure basis, is het natuurlijk debiel dat de gemeente jou komt vertellen wat je met JOUW land mag doen. Heb ik altijd al krom gevonden. Dat je er geen enorme fabriek mag neerzetten oke, dat is nog te begrijpen. Maar kleine dingen zoals een kleine parkeerplaats... tja.
Daar gaat het niet omquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 15:53 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Bij aankoop van de grond was toch al duidelijk dat het alleen voor landbouw bestemd was?
Heb opeens zo'n beeld van een Guust Flater strip waar Guust met 'n paar vrienden 'n nepparkeermeter neerzet en iedereen trapt erin totdat Vondelaar (de agent) de meter in beslag neemt en zegt "ja ja ik heb 't wel gezien, jullie denken met de gemeente te kunnen concurreren, maar die vlieger gaat niet op!" iets van die strekking.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef trovey het volgende:
Betaald parkeren terrein in de buurt en jij verwacht dat de gemeente ermee accoord gaat als jij een betaald privé-parkeerterreintje gaat aanleggen?
Anders zou ook alle grond onbetaalbaar worden en door bedrijven geexploiteerd. Wildgroei aan reclameborden overal. Er blijft niks over van de natuurgebieden etcetera. Dat is niet krom, dat is gewoon het land netjes houden ipv een pauperboel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 17:32 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Daar gaat het niet omHet gaat om het kromme idee dat iemand anders zeggenschap heeft over land dat van jou is.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heb opeens zo'n beeld van een Guust Flater strip waar Guust met 'n paar vrienden 'n nepparkeermeter neerzet en iedereen trapt erin totdat Vondelaar (de agent) de meter in beslag neemt en zegt "ja ja ik heb 't wel gezien, jullie denken met de gemeente te kunnen concurreren, maar die vlieger gaat niet op!" iets van die strekking.
En wat is een "kleine" parkeerplaats? Als mijn buurman ineens 5 autos neer zet word ik er ook niet blij vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 14:57 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk. Maar in principe, in de pure basis, is het natuurlijk debiel dat de gemeente jou komt vertellen wat je met JOUW land mag doen. Heb ik altijd al krom gevonden. Dat je er geen enorme fabriek mag neerzetten oke, dat is nog te begrijpen. Maar kleine dingen zoals een kleine parkeerplaats... tja.
als ie jouw uitlaat dan gratis gaat lassen is het ineens weer wel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En wat is een "kleine" parkeerplaats? Als mijn buurman ineens 5 autos neer zet word ik er ook niet blij van
Ha ha nee ook niet, daar heb ik weer andere mensen voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als ie jouw uitlaat dan gratis gaat lassen is het ineens weer wel goed
jij hebt ook overal een mannetje voor die wel even naar jouw uitlaat komt kijken hequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha nee ook niet, daar heb ik weer andere mensen voor
Wat gaat jouw dat aan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:15 schreef karr-1 het volgende:
[..]
En wat is een "kleine" parkeerplaats? Als mijn buurman ineens 5 autos neer zet word ik er ook niet blij van
Niets, zolang ik er geen overlast van hebquote:
Dat is echt een typisch Nederlands verschijnsel, van die figuren die aan een auto slijpen op zondag al overlast vinden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 22:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niets, zolang ik er geen overlast van heb
Wanneer ik mijn muziek zo hard zet dat het evenveel dB produceerd als een slijptol en dat een uurtje aan laat staan, is dat wel overlast? (insert muzieksoort die je kut vind)quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is echt een typisch Nederlands verschijnsel, van die figuren die aan een auto slijpen op zondag al overlast vinden.
Klopt, want als ik op zondag besluit te gaan drummen of de radio op 10 zet is dat ook overlastquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:00 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is echt een typisch Nederlands verschijnsel, van die figuren die aan een auto slijpen op zondag al overlast vinden.
Lach maar. Het is wel zo:quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 18:03 schreef BlueMage het volgende:
"ja ja ik heb 't wel gezien, jullie denken met de gemeente te kunnen concurreren, maar die vlieger gaat niet op!" iets van die strekking.
http://www.limburger.nl/a(...)UWS03/120609800/1030quote:Het college wil geen parkeerbedrijven toelaten in de omgeving van Eindhoven Airport. Er is geen tekort aan parkeerplaatsen en bovendien is de opbrengst uit het betaald parkeren een onmisbare schakel in het kostbare plan om het vliegveld bereikbaar te houden, overweegt het college.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |