FilmpjescollectieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat jij daar überhaupt op let zegt al genoeg.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:04 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat jij daar überhaupt op let zegt al genoeg.
Is van gisteren, komt vast nog wel wat aan dus.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-08-2012 om 09:34:41Budget #Ajax door verkoop Anita (8,5 miljoen), termijn Vertonghen (2,7) en de transfers van El Hamdaoui, Cvitanich en Ozbiliz (samen 2,4) reageer retweet
Maar wat zegt hij nu..Dat dat het transferbudget is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:55 schreef j0rdiiii het volgende:
Is van gisteren, komt vast nog wel wat aan dus.twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 13-08-2012 om 09:34:41Budget #Ajax door verkoop Anita (8,5 miljoen), termijn Vertonghen (2,7) en de transfers van El Hamdaoui, Cvitanich en Ozbiliz (samen 2,4) reageer retweet
Of Hulk i.p.v. Sulejmani en Assaidi als stand-in voor Boerrighter?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:12 schreef vincerusso het volgende:
[..]
inderdaad, we moeten Ganso en Damiao kopen
Die heeft tenminste een gelimiteerde transfersomquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:28 schreef fokking.fokker het volgende:
[..]
Of Hulk i.p.v. Sulejmani en Assaidi als stand-in voor Boerrighter?
13.6 mil. Kun je wel 2 leuke spelers van kopen incl Heitinga.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar wat zegt hij nu..Dat dat het transferbudget is?
tja tussen kunnen en willen zit wel een verschilquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
13.6 mil. Kun je wel 2 leuke spelers van kopen incl Heitinga.
Ik zal wel weer een scoutingsrapport sturen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tja tussen kunnen en willen zit wel een verschil
Welke namen stuur je op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zal wel weer een scoutingsrapport sturen.
Dame N'Doyequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Welke namen stuur je op?
Heitinga en welke nog meer?
Die hoef je niet op te sturen, die speler kennen ze namelijk allang.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat naast mijn scoutingsrapport van Hiram Mier komt het helemaal goed.
Serero was beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:57 schreef Smoofie het volgende:
Die Adam Maher schijnt wel goed te zijn, snel halen voordat hij ontdekt wordt!>=
Theo ook!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan dat best invullen hoor.
Las vandaag in het AD dat Maher daar niet tevreden mee was en dat hij een nr 10 is, wat hebben wij aan hem?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan dat best invullen hoor.
quote:Assaidi hoopt nog steeds op Ajax: 'berichten over 1,6 miljoen zijn onzin'
In het Algemeen Dagblad noemde Oussama Assaidi de berichten dat hij 1,6 miljoen euro aan salaris zou eisen 'allemaal onzinverhalen'. 'Dat is echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan.'
'Ik wil echter niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven. Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat. We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker nog niet afgeketst.'
Dit dus ja. Maher is geen CVM. Die moet verder naar voren geschoven worden. Ik vind het een prima voetballer, beter dan Siem. Maar als je hem CVM zet, krijg je een tweede verhaaltje Theo Janssen.quote:
Zoals ik dus als zeiquote:Op woensdag 15 augustus 2012 00:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Las vandaag in het AD dat Maher daar niet tevreden mee was en dat hij een nr 10 is, wat hebben wij aan hem?
Grote verschil is dat Maher er wel kan spelen en Janssen niet, dat meer naar voren beter voor hem is ben ik met je eens.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:24 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Dit dus ja. Maher is geen CVM. Die moet verder naar voren geschoven worden. Ik vind het een prima voetballer, beter dan Siem. Maar als je hem CVM zet, krijg je een tweede verhaaltje Theo Janssen.
Janssen kan er ook spelen. Alleen naar voren is ook beter voor hem. Maher heeft de fysiek niet van een CVM, en komt 10x beter uit de verf met zijn creativiteit als nr 10.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grote verschil is dat Maher er wel kan spelen en Janssen niet, dat meer naar voren beter voor hem is ben ik met je eens.
Laat ik het zo zeggen, Maher is een speler die goed bij Ajax past maar ik denk niet dat Overmars er 8 miljoen voor neer wil tellen, dus hij komt toch niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Janssen kan er ook spelen. Alleen naar voren is ook beter voor hem. Maher heeft de fysiek niet van een CVM, en komt 10x beter uit de verf met zijn creativiteit als nr 10.
Daarbij ga je een speler als Maher toch niet kopen voor 8+ mil om zijn kwaliteiten niet optimaal te benutten?
Klopt. Janssen bakte er niet veel van daar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Maher is een speler die goed bij Ajax past maar ik denk niet dat Overmars er 8 miljoen voor neer wil tellen, dus hij komt toch niet.
En over Janssen, dat hebben we gezien dat hij er kan spelen, niet dus
Laten we hier maar over verder praten als hij ook echt komt naar Ajax, wat ik niet verwachtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Klopt. Janssen bakte er niet veel van daar.
Maher geeft zelf aan daar niet te willen spelen. Hoe groot acht je de kans dat hij daar uit de verf gaat komen dan?
Daar zullen we nooit achter komen, wel of ze er nog uit gaan komenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het over het fenomeen Assaidi hebben. Het is iedereen een raadsel wat de waarheid nou is
quote:Jarige Assaidi: 'Spelen voor Ajax nog steeds mijn wens'
15/08/2012 09:09
Oussama Assaidi hoopt nog altijd op een transfer naar Ajax. De woensdag 24 jaar geworden buitenaanvaller van SC Heerenveen heeft geen trek in een transfer naar het buitenland.
De clubs zijn akkoord over een transfersom van 3,5 miljoen euro, maar de onderhandelingen met de speler zelf verlopen stroef. 'Het is het goed recht van Ajax om een strak financieel beleid te voeren', zegt zaakwaarnemer Mino Raiola. 'Maar dat wil niet zeggen dat Oussama daar zijn salariswensen op moet aanpassen. Op deze manier is de kans klein dat hij voor Ajax kiest.'
In gesprek met het AD geeft Assaidi aan dat zijn salaris wat hem betreft helemaal geen obstakel hoeft te zijn. 'Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan. Ik wil niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven. Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat.'
Dag danquote:'Het is het goed recht van Ajax om een strak financieel beleid te voeren', zegt zaakwaarnemer Mino Raiola. 'Maar dat wil niet zeggen dat Oussama daar zijn salariswensen op moet aanpassen. Op deze manier is de kans klein dat hij voor Ajax kiest.'
Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
Als voetballer moet je toch gewoon voor Ajax willen spelen. Zeker wanneer je nu nog bij Heerenveen speelt. Daarbij maak je mij niet wijs dat Assaidi er niet flink op vooruit gaat.
Laat 'm maar lekker bij Heerenveen blijven en volgend jaar transfervrij naar Roebin Kazan, West Ham of Bordeaux vertrekken
Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ajax wil, Assaidi wil?
Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Teveel geld wil hij. Als dat alleen Raiola is, dan neemt ie daar maar afscheid van.
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom moet hij daar afscheid van nemen, is gewoon een kwestie van onderhandelen, als hij akkoord gaat met wat Ajax biedt zal het wel goed komen, de onderhandelingen zullen nu gaan over een gelimiteerde transfersom of deel van de transfersom bij verkoop.
Blijkbaar zijn ze nog steeds bezig met onderhandelenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.
Dan houdt het op en valt er weinig over te onderhandelen.
Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:42 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Het liep toch juist stuk op het salaris. Hij wilde meer dan Ajax hem kon bieden.
Dan houdt het op en valt er weinig over te onderhandelen.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:34 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet heel veel van onderhandelen. Iedereen wil altijd een zo'n goed mogelijk contract er uit slepen en daar moet je hard tegen hard voor spelen. Dit gaat zo bij elke transfer.
Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Ajax star vast houdt aan hun eigen transferplafond.
We zullen zien wat het wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Er is nergens gezegd dat ze aan het plafond zaten, alleen dat de ene partij zegt dat ze niet hoger willen bieden en de ander niet lager. Dat gebeurt vrij vaak ook en zo. En elke keer is er bij iedereen weer deze discussie.
Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiekquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:11 schreef Kremers het volgende:
Die vergelijking met El Hamdoui slaat echt nergens op..
Nogmaals, dit is hoe je onderhandelt. Alleen gebeurt het nu in het openbaar omdat het om een voetbalclub gaat.
Volgens VI, terwijl Assaidi zelf weer zegt dat daar niks van klopt. Beetje verwarrend wordt het zoquote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je van 350.000 naar 1.100.000 gaat en je wilt 1.600.000 dan is het niet slim om openbaar te gaan onderhandelen want je maakt jezelf NIET geliefd bij het publiek
Narsinghquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer"quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
Wat een jochie. Dikke pech voor hem dan dat van Gaal de komende jaren de scepter van Oranje zwaait. Denk dat er wel wat PSV-vriendjes van hem zullen sneuvelen ten koste van Ajax-talenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer".
Hij heeft al helemaal de PSV-Arrogantie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wijf!
Hij en zijn maatje Assaidi zijn over de paard getilde bontkraagjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Wijf!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft al helemaal de PSV-Arrogantie.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij en zijn maatje Assaidi zijn over de paard getilde bontkraagjes
Nuff saidquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef stoeltafel het volgende:
Verheijen: 'Als ik coach van Ajax was, zou ik de ogen uit mijn kop schamen'
Woensdag, 15 augustus 2012 om 12:45
Raymond Verheijen maakt zich niet druk om de kritiek van Frank de Boer. De coach van Ajax stelde onlangs dat hij zich stoort aan de uitlatingen van de inspanningsfysioloog, 'omdat hij niet weet hoe andere trainers werken'. Verheijen is niet van plan om te stoppen met het leveren van kritiek: "Ik vind dat Frank niet zo moet janken over vorig seizoen", reageert hij in NUsport.
Verheijen leverde op Twitter veel kritiek op De Boer, die vorig seizoen met een hoop blessures kampte in de Ajax-selectie. "Hij moet begrijpen dat ik zijn puinhoop gebruik om andere coaches inzicht te verschaffen in de hoop dat zij niet dezelfde domme fouten maken als hij", stelt de inspanningsfysioloog. "Als ik hoofdtrainer van Ajax was en ik zou dertig spierblessures op mijn geweten hebben, dan zou ik de ogen uit mijn kop schamen. Dan zou ik gaan kijken naar advertenties om in een supermarkt te gaan werken."
Nicolai Boilesen is volgens Verheijen het beste voorbeeld van wat er allemaal mis is gegaan bij Ajax: "Boilesen staat straks anderhalf jaar buitenspel. Wie weet komt hij nooit meer terug op topniveau. Ik vind het een schande. Dáárom stel ik dit soort dingen aan de kaak. En mocht Boilesen over één of twee jaar Ajax via de achterdeur verlaten, dan zou ik Frank de Boer voor de rechter slepen voor het kapot maken van een veelbelovende carrière.''
Goede mentaliteit ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Devv het volgende:
Die Narsingh, wat een karakterloze eierdop. Ga je naar PSV omdat je denkt daar meer vriendjes te kunnen krijgen
.
Ik HAAT Frank de Boer, Ik haat 'm, ik haat 'm, ik haat 'm!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds zand in z'n kutje omdat Ajax kampioen is geworden?
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer".
Is toch transfervrij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?
Hebben we daar niet nog een belachelijke som geld aan overgehouden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?
5 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we daar niet nog een belachelijke som geld aan overgehouden?
nee. transfervrijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:03 schreef TJV het volgende:
Bij Standard houdt hij de bank warm toch?
Heb hem niet gevolgd in die tijd van hem bij Sevilla. lees wel dat hij in 2010/2011 verhuurd was aan standard, en vorig seizoen niet gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hopen dat Overmars meeleest dan. Snel terughalen. Kost niets
quote:Assaidi: 'Onzin de verhalen over mijn salariseisen'
Oussama Assaidi wil nog altijd naar Ajax. De vleugelspeler van sc Heerenveen spreekt tegen dat zijn transfer is afgeketst nu er nog geen akkoord is over het salaris dat hij in Amsterdam moet gaan verdienen.
Assaidi liet afgelopen weekeinde weten dat hij een beter salarisvoorstel verwacht van Ajax, dat er met sc Heerenveen al uit is over de transfersom. Assaidi zou meer dan het drievoudige willen verdienen dan wat hij bij Heerenveen ontvangt.
''Echt onzinverhalen'', zegt Assaidi woensdag in het AD. ''Ik hoorde ergens dat ik 1,6 miljoen euro zou willen verdienen. Echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan.'' Assaidi, die vandaag 24 jaar wordt, bedankte al voor een overgang naar het geïnteresseerde Galatasaray en Spartak Moskou.
Opvallend genoeg gaf de zaakwaarnemer van Assaidi, Mino Raiola, maandag nog aan dat een overstap naar het buitenland wél een optie is voor de Marokkaan.
''Ik wil niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven'', spreekt de speler zijn belangenbehartiger tegen.
''Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat. We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker nog niet afgeketst.''
quote:Update 15 augustus 16:15 uur - 'Anita ondergaat medische keuring bij Newcastle United'
De transfer van Vurnon Anita naar Newcastle United zou weleens snel afgerond kunnen worden. Volgens Sky Sports ondergaat de middenvelder van Ajax momenteel (woensdagmiddag) de medische keuring bij Newcastle, dat het met Ajax eens is geworden over een transfersom van 8,5 miljoen euro. Anita kan naar verluidt voor vijf seizoenen tekenen bij de werkgever van zijn landgenoot Tim Krul.
Liever niet ik heb liever iemand die wat meer power en agressie heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat de volgende Eriksen is
Vreemd ja, ze hebben Tiote en Cabaye.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef TJV het volgende:
Kan ie lekker als back spelen. Ze hebben geen rechtsback, wel middenvelders genoeg.
Fuck die shit. Iedereen verkopen, lekker rente gaan trekken en Frankie met de A1 de CL insturen!quote:
Ze gaan nog wel een van die twee verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd ja, ze hebben Tiote en Cabaye.
wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
De Gelderlander zegt dat Vitesse maar 1,3 mil wilt betalen, en Ajax vasthoudt aan 1,8 mil.
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
De Gelderlander zegt dat Vitesse maar 1,3 mil wilt betalen, en Ajax vasthoudt aan 1,8 mil.
Waaaroom snappen zoveel mensen onderhandelen niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?Belachelijk bedrag voor een speler die komend seizoen bankzitter is en zijn oude niveau nooit meer zal halen. Ze moeten blij zijn dat Vitesse überhaupt 1,3 voor hem wil neertellen.
Het beleid van Ajax qua kopen en verkopen is de laatste tijd niet meer logisch waar ik vroeger het beleid van Ajax best logisch vond.
Ajax heeft een optie op nog een jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?Belachelijk bedrag voor een speler die komend seizoen bankzitter is en zijn oude niveau nooit meer zal halen. Ze moeten blij zijn dat Vitesse überhaupt 1,3 voor hem wil neertellen.
Het beleid van Ajax qua kopen en verkopen is de laatste tijd niet meer logisch waar ik vroeger het beleid van Ajax best logisch vond.
Natuurlijk kun je onderhandelen, maar vroeger wist Ajax slim te onderhalen, tegenwoordig worden er alleen absurde bedragen gevraagd voor spelers of willen ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten bij het halen van een speler. Totaal niet marktconform de prijs waarmee je je als club alleen maar belachelijk maakt en niemand meer zaken met je wil doen op de lange termijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waaaroom snappen zoveel mensen onderhandelen niet?
Eerst al die Ajacieden over Assaidi, nu weer zo'n clown over de verkoop van Janssen. Denk eens logisch na. Zelfs die Turken op de markt bij wie je altijd moet afdingen snappen het.
Lijkt me sterk dat ze die gaan lichten aangezien hij nu al overbodig is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ajax heeft een optie op nog een jaar.
Onzin om dat te baseren op één wedstrijd natuurlijk. Was een tactische beslissing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die gaan lichten aangezien hij nu al overbodig is.
Hij speelt pas een wedstrijd bij Ajax? Janssen heeft het niveau van Twente nooit meer gehaald bij Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef davihaa het volgende:
[..]
Onzin om dat te baseren op één wedstrijd natuurlijk. Was een tactische beslissing.
Wie wel? De hele verdediging was een gatenkaasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ricardo speelde niet zn beste partij vandaag
Eerste wedstrijd van het seizoen, dat hij niet in de basis stond was een tactische beslissing. Bij Frank de Boer is bovendien geen enkele Ajax1-speler overbodig. Vorig seizoen speelde hij uitstekend de 2e seizoenshelft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij speelt pas een wedstrijd bij Ajax? Janssen heeft het niveau van Twente nooit meer gehaald bij Ajax.
Wat wil je nou met 4 debutanten die nooit met elkaar samenspelen (behalve de 2 Feyenoorders...)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ricardo speelde niet zn beste partij vandaag
En toen Theo er in kwam bereide hij de 2-2 voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef davihaa het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het seizoen, dat hij niet in de basis stond was een tactische beslissing. Bij Frank de Boer is bovendien geen enkele Ajax1-speler overbodig. Vorig seizoen speelde hij uitstekend de 2e seizoenshelft.
Dus verliest hij maar zn 1 op 1 duelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Devv het volgende:
[..]
Wie wel? De hele verdediging was een gatenkaas.
Hij is gewoon meegegaan in het niveau.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dus verliest hij maar zn 1 op 1 duels
quote:Ajax als enige concreet voor Assaidi
Ajax hoeft voorlopig niet te vrezen dat Oussama Assaidi bij een andere club gaat tekenen. SC Heerenveen is met geen enkele andere club in onderhandeling over een mogelijke transfer van de speler.
'We zijn nu niet met andere clubs dan Ajax in gesprek', onthult Robert Veenstra, algemeen directeur van SC Heerenveen, deze week in de Voetbal International. 'We zijn er wel uit met Ajax. Maar blijkbaar lukt het Assaidi zelf niet om tot een akkoord te komen. Als dat niet lukt, dan niet. Dan blijft hij dit seizoen speler van SC Heerenveen.'
Op de vraag naar Veenstra's visie op de salariseisen van Assaidi reageert de sportbestuurder als volgt. 'Net als andere spelers heeft Assaidi het volste recht om voor zijn belangen te gaan. Zijn keuze, of die nou afhangt van salaris, gevoel of iets anders, is zijn gevoel.'
'Daar hebben wij als club niks mee te maken en daar hebben we het ook niet met hem over. Wat ik wél weet, is dat er clubs geïnteresseerd zijn waar hij veel meer kan verdienen dan bij Ajax. Maar nogmaals, het is helemaal aan hem', aldus Veenstra.
quote:'Sana moet nog sneller afspelen'
Frank de Boer vond Tobias Sana goed invallen tegen AZ. Hij moet nog wel leren de bal eerder af te spelen.
'Tobias bracht energie in de ploeg en was dreigend', zegt De Boer. 'Hij had soms iets sneller de bal moeten afspelen, maar hij was gedreven. Er gebeurde wat'.
Sana is onder indruk van het niveau bij Ajax. Hij moet er nog aan wennen dat er meer op positie gelet wordt en dat hij meer zijn hersens moet gebruiken. 'Ik zal nooit mijn eerste positiespelletje bij Ajax vergeten. Ik had de Zweedse methode nog in mijn systeem zitten, dus ik rende alle kanten op. De trainer zei me dat het de bedoeling was goed positie te kiezen, zodat ik juist minder hoefde te lopen', laat Sana weten in VI, waarin hij geïnterviewd wordt.
Hij kan wel met zijn hersens voetballen. 'Ik zeg altijd dat mijn hersenen mijn sterkste wapen zijn. Het gaat erom dat je de juiste keuze maakt: wanneer zoek je de combinatie met medespelers en wanneer ga je voor de individuele actie? Mooie passeerbewegingen zijn leuk, maar het gaat om de effectiviteit.'
De aanvaller is momenteel op huizenjacht. Hij woont tijdelijk in een hotel. Mocht hij echt doorbreken bij Ajax, dan zal hij met beide benen op de grond blijven. 'Ik heb de vrolijkheid van een Afrikaan en de nuchterheid van een Zweed. Je zult mij niet snel naast mijn schoenen zien lopen.'
Sana was vroeger een groot fan van Patrick Kluivert. ZIjn kamer hing vol met posters van zijn idool.
quote:Sigthórsson velt Faeröer eigenhandig
Kolbeinn Sigthórsson lijkt goed in zijn vel te zitten. Tijdens de seizoensouverture van Ajax tegen AZ, afgelopen zondag, pikte de spits reeds een doelpunt mee. Woensdag kwamen er daar twee bij in de oefeninterland van IJsland tegen de Faeröer Eilanden.
Sigthórsson zorgde na een half uur en vlak voor tijd met treffers voor een 2-0 overwinning op de 'voetbaldwergen'. Met zijn dubbelslag tegen de Faeröer vijzelde hij zijn moyenne nog wat op van 0,60 naar 0,72.
quote:Eriksen: 'Dominanter bij Ajax'
Christian Eriksen is het niet eens met de kritiek op zijn EK. Hij zou een slecht toernooi hebben gespeeld. De Deen weet wel wat het beter kan, maar vond zichzelf niet zo slecht.
'Ik ben nog steeds van mening dat ik een goed EK heb gespeeld', zegt hij tegen Sporten.dk. 'Individueel gezien was het iets minder, maar als teamspeler heb ik het goed gedaan omdat mijn bijdrage voor het team voldoende was. Persoonlijk gezien had ik graag meer toegevoegd in aanvallend opzicht.'
'Ik heb er van geleerd dat ik dominanter moet zijn bij Ajax en bij het nationale team. Ik moet er aan werken om meer verantwoordelijkheid te nemen en beter in de wedstrijd te zitten. Na twee jaar is er weinig nieuw meer voor me, daarom moet ik meer verantwoordelijkheid nemen.'
Eriksen is van plan meer naar zijn lichaam te luisteren. 'Als je ouder wordt, leer je je lichaam beter kennen. Of ik meer rust nodig hebt hangt er van af hoe het seizoen verloopt. Maar, ik wil graag alles spelen. Maar het is duidelijk dat als je altijd goed wil presteren, je soms je rust moet pakken.'
Het doel van de Deense spelverdeler is om het komend seizoen bij Ajax beter te doen dan vorig seizoen. Dat is ieder jaar zijn streven.
quote:Transfer laatste waar Eriksen aan denkt
Nu Vurnon Anita en Theo Janssen lijken te vertrekken, dreigt een horrorscenario voor Ajax. Men hoeft echter niet bang te zijn dat Christian Eriksen deze zomer vertrekt. 'Het laatste waar Eriksen aan denkt is een transfer', steekt zijn zaakwaarnemer Martin Schoots de Ajax-fans een hart onder de riem.
'Een transfer is wel het laatste waar Christian nu mee bezig is, al informeren er altijd wel clubs', vertelt Schoots woensdagmiddag aan AjaxShowtime.com. 'Christian is blij dat Frank de Boer hem de kans geeft helemaal te herstellen van alle inspanningen en is heel gretig voor het huidige seizoen. Vergeet niet dat hij vanaf zijn debuut 2,5 jaar geleden 142 officiële wedstrijden heeft gespeeld en in 2009 zijn laatste echte vrije zomer had gehad. Hij wil gewoon honderd procent wedstrijdfit worden en spelen, voor Ajax en Denemarken.'
Op de vraag of Eriksen op schema ligt wat betreft het fit raken, antwoordde de belangenbehartiger als volgt. 'Ik heb de indruk van wel, hoewel je dat pas echt tijdens de wedstrijd kan weten. Hij heeft in ieder geval erg veel zin in de 45 minuten namens Denemarkentegen Slowakije. Hij kan zo ritme opdoen voor NEC-Ajax van zondag. En de wedstrijd is in Odense, dat is sowieso zijn stad, naast Amsterdam. In ieder geval constateren we dat de communicatie is verbeterd tussen Ajax en de DBU enerzijds en Fysiomed en Ajax anderzijds. Ik heb begrepen dat er ook iemand is overgegaan van Fysiomed naar Ajax, dus dat is alleen maar goed', zegt de belangenbehartiger.
Volgens Schoots zit het wel snor met de conditie en met de mentaliteit van Eriksen. 'Chris zit daar zelf ook goed op. Hij eist altijd honderd procent van zichzelf, weet precies wat hij moet eten, hoeveel uur hij slaapt en doet zijn extra oefeningen iedere dag thuis om zijn stabiliteit te vergroten. En hij geeft altijd alles. Zelfs de laatste wedstrijd op het EK tegen Duitsland, toen hij eigenlijk al helemaal stuk zat, liep hij als enige die wedstrijd nog meer dan dertien kilometer. Dat haalt bijna geen speler, ook de Khedira's, Wilkshire's en Ambrosini's van deze wereld niet. Als je alles van jezelf eist, kun je ook alles van anderen vragen, zeker als het ook nog eens over jezelf gaat', besluit Schoots.
Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef stoeltafel het volgende:
'Fulham hoopt op Assaidi'
Door sv, 16 augustus 2012 08:55, 400 views, Bron: Daily Mail | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Fulham van Martin Jol zou hopen op de komst van Oussama Assaidi. De Engelsen zien hem als vervanger van de mogelijk vertrekkende Clint Dempsey.
Jol zou willen profiteren van de stroeve onderhandelingen tussen Ajax en de speler. Zaakwaarnemer Mino Raiola schermde onlangs al met interesse uit het buitenland.
Marc Overmars zegt in het Algemeen Dagblad dat Ajax nog steeds hoop heeft op de komst van Assaidi. 'We hopen nog wel op zijn komst, want liever vandaag dan morgen speelt hij bij Ajax. Maar het is afhankelijk van drie factoren: Heerenveen, hijzelf en Ajax. Misschien spelen er andere zaken. We moeten geduld hebben.'
Andere zaken?
Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiolaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doen
Ik denk het nog wel hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Enchanter het volgende:
Ondanks dat we nog 2 weken te gaan hebben , verwacht ik dat er niemand meer bij gaat komen
Heel misschien een huurspeler van Barca , maar meer ook niet
Yup, lekker de druk op Ajax verhogen met de matties Raiola en Jol.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiola
Laten we het hopen , iig een CV (misschien wel 2) , laat Blind het maar als CVM proberenquote:
Beetje overdrevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Ooku het volgende:
Deze man wordt de vervanger van De Jong in Oranje. Hij is zoveel beter
nog 15 dagen zoeken ja...eerst scouten , dan een lijstje maken , dan beslissen etc en dat allemaal in 15 dagenquote:
Dat wordt nog gezellig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog 15 dagen zoeken ja...eerst scouten , dan een lijstje maken , dan beslissen etc en dat allemaal in 15 dagen![]()
![]()
quote:De directie en de Raad van Commissarissen van AFC Ajax NV zien zich genoodzaakt te reageren op berichtgeving over de 'financiële chaos' bij de club. Deze informatie is feitelijk onjuist.
Ajax heeft een positief eigen vermogen en een goede kaspositie. De club bevindt zich in de gezondste categorie van de KNVB licentie commissie, categorie III. Aangezien Ajax de post lonen en salarissen aan het terugbrengen is, voor de derde opeenvolgende keer meedoet aan de UEFA Champions League en daarnaast de inkomsten uit bijvoorbeeld TV-gelden ziet stijgen, ziet de club geen aanleiding voor supporters en aandeelhouders om zich zorgen te maken over de financiële situatie.
Transferbeleid
Het beleid van de club is de eigen jeugd nadrukkelijk de kans te geven zich in het eerste elftal te spelen. Deze groep spelers wordt, indien nodig, aangevuld met aankopen die potentieel hebben. De salarissen worden afgestemd op een solide financieel bouwwerk, met als uitgangspunt dat in het geval van ontbreken van inkomsten uit bijvoorbeeld de UEFA Champions League geen verlies oplevert.
In oktober worden de jaarcijfers over het boekjaar 2011/12 bekend gemaakt en in december vindt de Algemene Vergadering van Aandeelhouders plaats.
En ze roepen maar van niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in die richting gaat het komen ja
Dat lijstje hebben ze allang natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nog 15 dagen zoeken ja...eerst scouten , dan een lijstje maken , dan beslissen etc en dat allemaal in 15 dagen![]()
![]()
En dat is mooi! Zolang het maar geen Maher is (want we hebben al eriksen) of Rajkovic/Moisander (kaartenpakkers) of Aisaddi (die kan naar Fulham). De rest is welkom!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:22 schreef vincerusso het volgende:
[..]
in die richting gaat het komen ja
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef bianconeri het volgende:
Anita weg, nou wat een gemis. (not) Lekker veel geld cashen(8,5milj) wat zo'n speler nooit waard is.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:37 schreef bianconeri het volgende:
Anita weg, nou wat een gemis. (not) Lekker veel geld cashen(8,5milj) wat zo'n speler nooit waard is.
Ontken maar eens wat ik zeg!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
hebben we deze mongool weer.
Als CVM stak hij anders ver boven de middelmaat uit bij Ajax vorig seizoen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ontken maar eens wat ik zeg!
Anita is op aantal plekjes te gebruiken maar stijgt nergens boven de middelmaat uit(maar ja wie in eredivisie tegenwoordig wel?)
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]hebben we deze mongool weer.
Waarom probeer je het uberhaupt nog?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als CVM stak hij anders ver boven de middelmaat uit bij Ajax vorig seizoen.
is goed, ik ontkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ontken maar eens wat ik zeg!
Delftse eigenwijsheidquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Waarom probeer je het uberhaupt nog?
liever Anita dan Maher, dat is meer een opvolger mocht Eriksen weg zijn gegaanquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
8,5 miljoen is precies wat Maher moet gaan kosten, en de transfersom van Assaïdi is al ingecalculeerd in de begroting aangezien Heerenveen en Ajax al tot een akkoord waren gekomen.
Wat moeten we met Maher ?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef blackAFCA het volgende:
Assaidi vandaag nog binnenhalen. En Maher natuurlijk.
Ok, in ieder geval Assaidi dan.
Geloof je het zelf? Maher is onhaalbaar voor Nederlandse clubs. Het goudmijntje van AZ.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:23 schreef Asskicker14 het volgende:
8,5 miljoen is precies wat Maher moet gaan kosten, en de transfersom van Assaïdi is al ingecalculeerd in de begroting aangezien Heerenveen en Ajax al tot een akkoord waren gekomen.
Ja maar waar zegt dat wat over dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:39 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als CVM stak hij anders ver boven de middelmaat uit bij Ajax vorig seizoen.
Vind hem erg matig als CVM. Kan je net zo goed Theo Janssen daar neerzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Maher kan zowel als controlerende middenvelder als aanvallende middenvelder uit de voeten. Beetje zoals Sneijder.
jij kijkt geen Nederlands voetbal blijkbaarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja maar waar zegt dat wat over dan?
Over het niveau van Anita of het niveau van Ajax?
Precies, over Ajax. Als Anita al bij Ajax een belangrijke pilaar is zegt dat wel hoe vreselijk laag Ajax is gezakt in niveau. (en eig de gehele eredivisie)
Azijnzeikerquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Precies, over Ajax. Als Anita al bij Ajax een belangrijke pilaar is zegt dat wel hoe vreselijk laag Ajax is gezakt in niveau. (en eig de gehele eredivisie)
Ja leuk, maar dat betekend dat het dus weldegelijk een gemis is. Je spreekt jezelf een beetje tegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kijk, dit is respectvol praten over Anitaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 14:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Azijnzeiker
Anita is voor bijna alle subtopclubs in Europa een aanwinst als CVM. Is gewoon een echt kuitenbijtertje met een fijne pass en een goede techniek.
Dat het joch totaal is misbruikt als rechtsback of linksback kan hij niets aan doen, dat is niet zijn positie. Als CvM was hij zelfs in de CL en EL van hele grote waarde. Bij titel #30 en #31
quote:Jan Vertonghen genoot woensdagavond van de oefeninterland tegen Nederland. De ex-Ajacied won met België niet alleen met 4-2, maar verzorgde ook nog eens een van de vier treffers. Het deed hem zichtbaar goed. “Ik had deze week nog wel bij Ajax willen spelen. Dan had ik wat langer met een lange neus kunnen rondlopen”, zei hij na afloop van de interland aan NUsport.
Zien jullie nou ook in dat het gwoon een mongool is, helaas wel een mongool die goed kan voetballen...quote:
Nee dat zie ik nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zien jullie nou ook in dat het gwoon een mongool is, helaas wel een mongool die goed kan voetballen...
Je mist de grap.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zien jullie nou ook in dat het gwoon een mongool is, helaas wel een mongool die goed kan voetballen...
Dit heeft me overtuigd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:AFM informeert naar financiën van Ajax
Ajax-directeur Rik van den Boog (links) en financieel directeur Jeroen Slop (rechts). © anp
De positie van de financieel directeur van Ajax, Jeroen Slop, raakt steeds verder ondermijnd. In een vertrouwelijke brief van midden juni aan de raad van commissarissen schuift de Ajax Supporters Delegatie (ASD), die geldt als spreekbuis van de fans, Marc Overmars en Maarten Fontein naar voren voor de belangrijkste bestuursfuncties binnen de club.
Beiden gelden als vertrouwelingen van Johan Cruijff, de winnaar van de slepende machtsstrijd binnen Ajax. Overmars is sinds juli in dienst als directeur voetbal.
Voor Slop is in de ogen van de supporters geen plaats meer. 'Slop = weg of trapje lager', staat in de brief, die in bezit is van deze krant. De inhoud is volgens ingewijden afgestemd met Cruijff.
Navraag
De brief staat niet op zichzelf. De Autoriteit Financiële Markten (AFM), toezichthouder van de financiële sector, heeft deze week navraag gedaan bij Ajax naar mogelijke financiële wantoestanden.
Aanleiding was een bericht in De Telegraaf van maandag. Daarin stelt een bron 'dicht bij het vuur' dat er 'geen lijk, maar een heel kerkhof' uit de kast valt bij Ajax door 'jarenlang financieel wanbeleid'. Dat is een directe aanval op Slop, die sinds 1999 de financiën beheert, en de al afgetreden voorzitter van de raad van commissarissen Uri Coronel en de gewezen algemeen directeur Rik van den Boog.
Persbericht
Ajax bevestigt desgevraagd de actie van de AFM, maar benadrukt dat de berichtgeving in De Telegraaf onjuist is. Naar aanleiding van de vragen van deze krant over AFM kwam Ajax vandaag met een persbericht: 'De directie en raad van commissarissen van Ajax NV zien zich genoodzaakt te reageren op de berichtgeving over een 'financiële chaos'. Deze informatie is onjuist. Voor de supporters en de aandeelhouders is er geen reden zich zorgen te maken over de financiële situatie.'
Ik zou als ik supporter van Ajax was me echt helemaal nergens meer zorgen over maken op financieel en organisatorisch gebied. Als je na een jaar zoals het vorige, alsnog als kampioen kan eindigen en in categorie 3 van de KNVB kan blijven, dan gaat het nooit meer mis.quote:
Je Belgen frustratie hier een beetje kwijt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou als ik supporter van Ajax was me echt helemaal nergens meer zorgen over maken op financieel en organisatorisch gebied. Als je na een jaar zoals het vorige, alsnog als kampioen kan eindigen en in categorie 3 van de KNVB kan blijven, dan gaat het nooit meer mis.
Nietus. Jan is een heldquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwam dit gefrustreerd over dan? Was zo niet bedoeld in elk geval.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je Belgen frustratie hier een beetje kwijt?
OKquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kwam dit gefrustreerd over dan? Was zo niet bedoeld in elk geval.
Eriksen verkopen!? Ben je wel goed bij je paasei?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Janssen.
Als je daar een mooi bedrag voor kunt krijgen, waarom niet!? Vind je hem zulke grote stappen maken dan!? Afgelopen seizoen een redelijk goed seizoen qua rendement, maar ook nog veel wedstrijden waar hij niet dat beetje extra kon brengen. De hele Eriksen-hype vind ik persoonlijk ietwat overdreven. Goede jonge speler met kwaliteiten, maar zeker (nog) niet van wereldklasse.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eriksen verkopen!? Ben je wel goed bij je paasei?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik had eerlijk gezegd al wel wat nieuws over Janssen verwacht deze week. Zou hij dan toch blijven en dit weekend gewoon in de basis starten!?
Wat hebben jullie liever trouwens!? Eriksen verkopen en Janssen behouden, of Janssen naar Vitesse en nog een jaartje Eriksen!?
Maher, dat is pas een hype. Een seizoen lang Janssen en geen Eriksen gaat een ramp worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je daar een mooi bedrag voor kunt krijgen, waarom niet!? Vind je hem zulke grote stappen maken dan!? Afgelopen seizoen een redelijk goed seizoen qua rendement, maar ook nog veel wedstrijden waar hij niet dat beetje extra kon brengen. De hele Eriksen-hype vind ik persoonlijk ietwat overdreven. Goede jonge speler met kwaliteiten, maar zeker (nog) niet van wereldklasse.
Als je dan nog een beetje kunt profiteren van de hype die er bij die jongen aan vastkleeft van groot jong talent, en er komt een club uit Engeland of Spanje langs die er wellicht 20 miljoen voor wil neerleggen, dan zou ik hem lekker verkopen en Maher ofzo binnenhalen.
Maherquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je daar een mooi bedrag voor kunt krijgen, waarom niet!? Vind je hem zulke grote stappen maken dan!? Afgelopen seizoen een redelijk goed seizoen qua rendement, maar ook nog veel wedstrijden waar hij niet dat beetje extra kon brengen. De hele Eriksen-hype vind ik persoonlijk ietwat overdreven. Goede jonge speler met kwaliteiten, maar zeker (nog) niet van wereldklasse.
Als je dan nog een beetje kunt profiteren van de hype die er bij die jongen aan vastkleeft van groot jong talent, en er komt een club uit Engeland of Spanje langs die er wellicht 20 miljoen voor wil neerleggen, dan zou ik hem lekker verkopen en Maher ofzo binnenhalen.
Omgquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
lol wutquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:21 schreef Wessiej het volgende:
Yi-long, wist niet dat je zo gek was!
quote:Liverpool shockeert Ajax en heeft akkoord over Assaidi
Oussama Assaidi leek in de laatste twee weken van de transfermarkt op weg naar Ajax, maar de aanvaller van sc Heerenveen gaat waarschijnlijk naar Liverpool. The Reds maken donderdagavond bekend dat zij al een akkoord hebben gesloten met de Friese club over de vleugelaanvaller. Assaidi ondergaat op dit moment een medische keuring.
Gastquote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:39 schreef Ooku het volgende:
Laat maar gaan dan kan Wildschut naar Ajax toe komen
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Leuk dat Liverpool nu ook bij Nederland hoort. Vraag me alleen af waarom ze dan in de Premier League spelen en niet in de Eredivisie.
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.quote:
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:28 schreef Wessiej het volgende:
Ik weet natuurlijk dat je koopjesjager bentmaar je hoeft niet alles te verkopen. Je moet nu alles laten staan zoals het is...
Heb gehoord dat het 5 minuten met de metro is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:41 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Lekker dicht bij huis joh, kwartier fietsen naar Amsterdam...
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ook een mooie club en competitie voor hem, al was Fulham wellicht een betere keus geweest wat betreft het maken van speelminuten.
[..]
Ik geloof niet dat je er met Maher op achteruit gaat, als je Eriksen vervangt met hem. Integendeel.
Het is dus niet alleen financieel gezien misschien een verstandige keus om Eriksen te laten gaan, maar misschien ook sportief gezien het juiste moment.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is zonde dat een geweldenaar als Seedorf zijn carriere niet bij Ajax afsluit. Aan hem had een Eriksen zich echt kunnen optrekken.
Verrassing.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef Stiggie het volgende:
Theo blijft volgens de laatste berichtgeving overigens. Vitesse en Ajax liggen te ver uit elkaar.
Tijd voor vervangers nu Anita weg is. 8,2 miljoen knaken is best wat en snap dat Ajax dat niet kon weigeren
Boccara.quote:Over de vrijgevallen positie is De Boer duidelijk. ,,Bij Jong Ajax zitten drie spelers die op zijn positie goed uit de voeten kunnen. Fabian Sporkslede, Ilan Boccara en Joeri de Kamps. En ook bij de A-selectie hebben we spelers die de opengevallen plek kunnen invullen. Eyong Enoh is een uitstekende verdedigende middenvelder, maar hij is nog geblesseerd en is er zondag tegen NEC niet bij. Maar ik vind het nu nog te vroeg en niet verstandig om al te zeggen hoe we dat gaan invullen.’’
Eerst even wachten op het deskundige commentaar van Vince.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
Zo, we hoeven ook niet te vrezen dat Assaidi komt.
En nu Overmars en co? wat nu?
20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind Maher een groter talent dan Eriksen.
ALS je Eriksen kunt verkopen voor 20 miljoen ofzo, en je kunt Maher halen voor de helft, en hij is meteen klaar voor de basis, dan is dat toch een mooie deal!?
Je kunt nog wel een jaartje wachten met Eriksen en kijken hoe hij zich verder ontwikkelt, nu er geen Anita meer achter staat is het even afwachten of het middenveld niet geheel overlopen wordt en Eriksen het op kan brengen om het team dan op sleeptouw te nemen en zijn niveau steeds kan halen.
Heel weinig, maar dat soort bedragen gaan regelmatig de ronde wanneer men het heeft over geinteresseerde topclubs die het toptalent willen wegkapen bij Ajax, dus vandaar ook dat ik zeg dat ALS ze met een heel mooi bod komen, dat Ajax er dan goed aan zou doen om er op in te gaan.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:02 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
20 miljoen? Wat heeft Eriksen tot nu toe laten zien dat hem dit bedrag waard maakt dan?
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat fantastisch bij Ajax nu zullen ze wel belachelijke en veel te dure buitenlanders gaan kopen
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat prima inderdaad, niks aan de hand.
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Assaidi had bij mij geen prioriteit maar voor zo'n prijsje kun je hem niet laten gaan eigenlijk.
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Mooi zo. Nou hoeft Ajax gelukkig niet veel te veel salaris te betalen aan dat overschatte straatvoetballertjequote:
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin; voor dat geld moet je geen probleemmarokkaan willen.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Heb al een hekel aan hem sinds hij zich met ons beleid bemoeit omtrent El Hamdaoui.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
Moisander is een hele beperkte voetballer, zeker geen 5 miljoen waard. Anita gaat het gewoon redden daar, ik vraag me alleen af hoeveel hij gaat spelen aangezien ze nog genoeg andere middenvelders hebben rondlopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:11 schreef Insektenvernichter het volgende:
Anita verkopen voor 8,5 miljoen en dan AZ gierig vinden omdat ze 'te veel' vragen voor Moisander.![]()
Ajacieden zouden zich de ogen uit de kop moeten schamen.
Dat mag jij vinden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan ben je te debiel voor woorden eerlijk waar.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Assaidi valt wel mee hoor, ik zie niks verkeerds aan die jongen.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker eens op met die term probleem Marokkaan want dat slaat werkelijk nergens op.
Ik zie niet in waarom je hem niet zou mogen omschrijven als probleemmarokkaan.quote:Assaidi is geboren in Marokko, maar kwam al op vrij vroege leeftijd naar Amsterdam, waar hij voetbalde op pleintjes met zijn maatje en nu bij PSV spelende Luciano Narsingh en Furdjel Narsingh, die nu bij FC Zwolle voetbalt. Assaidi was in die tijd een erg brutale jongen. Daardoor werd hij vaak van school geschorst en weggestuurd bij verschillende jeugdteams. Nadat hij bij een aantal jeugdteams weggestuurd was, kwam hij bij de Amsterdamse amateurclub Zeeburgia terecht. Daarna vertrok hij naar AZ waar hij drie seizoenen in de AZ Jeugdopleiding speelde. Daar werd hij, omdat hij vanwege gedragsproblemen niet meer op de LOOT-school mocht blijven, weggestuurd, waarna hij aansloot bij FC Omniworld.
Nee, hij bemoeide zich vorig jaar nog met de beleidsvoering van Ajax omtrent El Hamdaoui. Dat vondi k bijzonder triest. En nu weer met het "in Nederland blijven" en het geld wat hij wil ontvangen komt het op mij over als een vervelend mannetje.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat vroeger iemand dwars was in zijn jeugd moet hem dat blijven achter volgen? Die jonge is de laatste jaren alleen maar positief geweest.
Het blijft een berbertje met vervelende eigenschappen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dus omdat vroeger iemand dwars was in zijn jeugd moet hem dat blijven achter volgen? Die jonge is de laatste jaren alleen maar positief geweest.
Alle fansites exploderen momenteel, 90% zijn allemaal gekken. De tering wat een onzin zie je overal zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zit nu met plezier de reacties op Ajax Netwerk te lezen
Want alleen Ajax heeft natuurlijk gelijk in de zaak El Hamdaoui? Ze zullen allebei fouten hebben gemaakt en dat is nu klaar. Als hun vrienden zijn komt hij natuurlijk op voor hem. Laten we even eerlijk zijn Ajax of Liverpool dat kun je amper een keus noemen. Ajax is gewoon weer laks geweest met Assaidi.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij bemoeide zich vorig jaar nog met de beleidsvoering van Ajax omtrent El Hamdaoui. Dat vondi k bijzonder triest. En nu weer met het "in Nederland blijven" en het geld wat hij wil ontvangen komt het op mij over als een vervelend mannetje.
Het lijkt meer dat jij vindt dat we dit niet mogen bemoeien omdat hij een Marokkaan is.
Mooi kapsel heeft die verslaggever.quote:
vooral die van ajax netwerk gaan nu allemaal wijzen naar CMquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alle fansites exploderen momenteel, 90% zijn allemaal gekken. De tering wat een onzin zie je overal zeg.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want alleen Ajax heeft natuurlijk gelijk in de zaak El Hamdaoui?
Ajax of een andere topclub in Nederland was een betere keus geweest. En Ajax was helemaal niet laks maar wilde gewoon niet zijn enorme gevraagde salaris betalen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we even eerlijk zijn Ajax of Liverpool dat kun je amper een keus noemen. Ajax is gewoon weer laks geweest met Assaidi.
Ja, wel leuk op zich. Is al de 2e keer, hij is ook bevriend met Narsingh en daar had hij ook steeds verhalen over dat hij heel graag naar Ajax komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
vooral die van ajax netwerk gaan nu allemaal wijzen naar CM.
Aan jou de eer om die clubs te scoutenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:29 schreef vincerusso het volgende:
Zou Rosenborg of Molde geen goeie rechts of linksbuiten hebben?
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ajax of een andere topclub in Nederland was een betere keus geweest. En Ajax was helemaal niet laks maar wilde gewoon niet zijn enorme gevraagde salaris betalen.
Ja weet ik .. maar ik zie Frank er wel voor aan om Enoh in de basis te zitten wanneer hij terug is.quote:
Vroeger kon Rosenborg thuis nog Real Madrid en Juventus verslaan. jammer dat ze afgezakt zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan jou de eer om die clubs te scouten
Narsingh kon er niets aan doen dat Ajax niet meer wou biedenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, wel leuk op zich. Is al de 2e keer, hij is ook bevriend met Narsingh en daar had hij ook steeds verhalen over dat hij heel graag naar Ajax komt.
Rosenborg uit, altijd lastigquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Vroeger kon Rosenborg thuis nog Real Madrid en Juventus verslaan. jammer dat ze afgezakt zijn
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatischquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.
altijd 4-3-3 , totaalvoetbal met gasten als Carew, Mini, Brattbakk, Berg, Strand , Bergdolmo etc op dat harde kutveld van zequote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rosenborg uit, altijd lastig
Want de laatste 5 verdedigers die we kochten waren zo'n ontzettend succes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatisch
Wie waren de laatste verdedigers die we hebben gekocht eigenlijk?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Want de laatste 5 verdedigers die we kochten waren zo'n ontzettend succes?
Daley Blind is zo'n ontzettend succes?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dus. Echt té zielig dat mensen het nieuwe beleid nu al afschrijven omdat we eindelijk eens geen matige spelers voor de hoofdprijs halen.
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij magquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Daley blind is zo'n ontzettend succes?
Oleguer, Wieleart.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat er best wat ervaring bij mag
Kiezen voor jeugd kost tijd.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja want met de Sa,Lukoki,Dikkertje dab,Boerrigter, Ebecillio en Sana gaan we de oorlog winnen
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goedquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vermaelen, Aldewereld en Vertongen stonden hun eerste jaren ook te schutteren, daarom deden we toentertijd aankopen.
Sja ik ben ook voor de ingeslagen weg hoor daar niet van. Alleen zit er in de jeugd die er nu aankomt geeneen buitenspeler met echt talent. Fischer is veel beter op 10 dan op linksbuitenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kiezen voor jeugd kost tijd.
Dat zeg ik helemaal niet. Ik zeg dat ik Blind prefereer boven de gok om geld uit te geven voor een ervaren verdediger op niveau.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:39 schreef S0nic het volgende:
[..]
De spelers die jij nu opnoemt hadden/hebben potentie , bij Blind is dat niet het geval. Maar goed ik weet dat jij wel denkt dat we in de CL kunnen spelen met Blind dus deze discussie is zinloos.
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Ze zijn bezig met een verdediger en hadden de hoop dit voor het EK klaar te hebben. Dat is niet gelukt, ze zijn er nog wel steeds mee bezig.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk niet alles met eigen jeugd opvangen. Wat betreft de verdediging vind ik het beleid echt dramatisch
Ik vrees van niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef roepdeman het volgende:
Enoh wordt de nieuwe BAAS op het middenveld in de Eredivisie.
ik heb er een heel hard hoofd in of die spelers nog wel komen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:40 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dat doen ze toch??? Ook geven ze aan nog wel 1 of 2 spelers erbij te willen hebben....
Je kan het beleid niet kwalijk nemen dat ze niet duidelijk zijn in wat ze willen en welke doelen ze hebben.
Enoh heeft te weinig voetbalintelligentie; hoop idd op Boccara.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar de bloei van Boccara dan hoe Enoh het zal verrichten
Waarom? Dan kun je nooit meer geld uitgeven aan iemand boven de 23... Je kunt toch kiezen voor (eigen) jeugd, maar Assaidi voor een salaris van een miljoen nog steeds een prima optie vinden?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:38 schreef vincerusso het volgende:
[..]
moeten ze maar duidelijk naar buiten brengen, en jeugd is niet altijd goed
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:43 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker van dat hij niet naar Ajax gaat, maar dit was wel een regelrechte versterking geweest. Ook al heeft Ajax Boerrigter daar staan en Fischer achter de hand.
Boerrigter als hij fit is ja..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de handquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daarom alleen al een totaal overbodige aankoop.
En nog altijd Ebecilioquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als Boerrigter fit is wil dat zeggen. Gelukkig hebben we dan een jochie van 17 achter de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |