Hij heeft al helemaal de PSV-Arrogantie.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
Hij en zijn maatje Assaidi zijn over de paard getilde bontkraagjesquote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:19 schreef stoeltafel het volgende:
Narsingh hoorde maar niets van Ajaxspelers
nieuws Door: Redactie op 15 aug 2012
Of Marc Overmars of Frank de Boer de volgende keer even het telefoonnummer van een potentiële aankoop kan geven aan de spelersgroep. Wellicht helpt het. Dat Luciano Narsingh voor PSV heeft gekozen en niet voor Ajax, heeft mede te maken met het warme gevoel dat de Eindhovense spelers hem gaven, zegt de huidige PSV'er.
"Omdat er zo veel PSV'ers bij Oranje waren en zij allemaal lieten blijken dat ze me graag zagen komen, kreeg ik een warm gevoel bij de club," zegt Narsingh in VI. "Behalve Vurnon Anita heeft geen enkele speler bij Ajax me laten blijken dat ze me wilden hebben."
Dat de voetbaldirecteur (Overmars) en trainer (De Boer) openlijk zeiden hem graag te willen hebben, was blijkbaar niet genoeg. Laten we maar snel lering trekken uit de 'kritiek' van Narsingh: misschien kunnen alle Ajacieden Narsingh zijn maatje Assaidi vandaag een verjaardagsfelicitatie sturen. Wellicht helpt het.
Wijf!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft al helemaal de PSV-Arrogantie.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij en zijn maatje Assaidi zijn over de paard getilde bontkraagjes
Nuff saidquote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:57 schreef stoeltafel het volgende:
Verheijen: 'Als ik coach van Ajax was, zou ik de ogen uit mijn kop schamen'
Woensdag, 15 augustus 2012 om 12:45
Raymond Verheijen maakt zich niet druk om de kritiek van Frank de Boer. De coach van Ajax stelde onlangs dat hij zich stoort aan de uitlatingen van de inspanningsfysioloog, 'omdat hij niet weet hoe andere trainers werken'. Verheijen is niet van plan om te stoppen met het leveren van kritiek: "Ik vind dat Frank niet zo moet janken over vorig seizoen", reageert hij in NUsport.
Verheijen leverde op Twitter veel kritiek op De Boer, die vorig seizoen met een hoop blessures kampte in de Ajax-selectie. "Hij moet begrijpen dat ik zijn puinhoop gebruik om andere coaches inzicht te verschaffen in de hoop dat zij niet dezelfde domme fouten maken als hij", stelt de inspanningsfysioloog. "Als ik hoofdtrainer van Ajax was en ik zou dertig spierblessures op mijn geweten hebben, dan zou ik de ogen uit mijn kop schamen. Dan zou ik gaan kijken naar advertenties om in een supermarkt te gaan werken."
Nicolai Boilesen is volgens Verheijen het beste voorbeeld van wat er allemaal mis is gegaan bij Ajax: "Boilesen staat straks anderhalf jaar buitenspel. Wie weet komt hij nooit meer terug op topniveau. Ik vind het een schande. Dáárom stel ik dit soort dingen aan de kaak. En mocht Boilesen over één of twee jaar Ajax via de achterdeur verlaten, dan zou ik Frank de Boer voor de rechter slepen voor het kapot maken van een veelbelovende carrière.''
Goede mentaliteit ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:46 schreef Devv het volgende:
Die Narsingh, wat een karakterloze eierdop. Ga je naar PSV omdat je denkt daar meer vriendjes te kunnen krijgen
.
Ik HAAT Frank de Boer, Ik haat 'm, ik haat 'm, ik haat 'm!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 14:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog steeds zand in z'n kutje omdat Ajax kampioen is geworden?
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:30 schreef fathank het volgende:
[..]
Tom de Mul II. "Het is zo koud in de kleedkamer".
Is toch transfervrij?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?
Hebben we daar niet nog een belachelijke som geld aan overgehouden?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Weet iemand eigenlijk waar Tom de Mul überhaupt is gebleven?
5 miljoenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hebben we daar niet nog een belachelijke som geld aan overgehouden?
nee. transfervrijquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:03 schreef TJV het volgende:
Bij Standard houdt hij de bank warm toch?
Heb hem niet gevolgd in die tijd van hem bij Sevilla. lees wel dat hij in 2010/2011 verhuurd was aan standard, en vorig seizoen niet gespeeld.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hopen dat Overmars meeleest dan. Snel terughalen. Kost niets
quote:Assaidi: 'Onzin de verhalen over mijn salariseisen'
Oussama Assaidi wil nog altijd naar Ajax. De vleugelspeler van sc Heerenveen spreekt tegen dat zijn transfer is afgeketst nu er nog geen akkoord is over het salaris dat hij in Amsterdam moet gaan verdienen.
Assaidi liet afgelopen weekeinde weten dat hij een beter salarisvoorstel verwacht van Ajax, dat er met sc Heerenveen al uit is over de transfersom. Assaidi zou meer dan het drievoudige willen verdienen dan wat hij bij Heerenveen ontvangt.
''Echt onzinverhalen'', zegt Assaidi woensdag in het AD. ''Ik hoorde ergens dat ik 1,6 miljoen euro zou willen verdienen. Echt niet waar. Als ik voor het geld had gekozen, was ik wel naar het buitenland gegaan.'' Assaidi, die vandaag 24 jaar wordt, bedankte al voor een overgang naar het geïnteresseerde Galatasaray en Spartak Moskou.
Opvallend genoeg gaf de zaakwaarnemer van Assaidi, Mino Raiola, maandag nog aan dat een overstap naar het buitenland wél een optie is voor de Marokkaan.
''Ik wil niet naar het buitenland, maar bij mijn familie in Amsterdam blijven'', spreekt de speler zijn belangenbehartiger tegen.
''Ik heb nooit een geheim gemaakt van mijn wens om voor Ajax te voetballen en nog steeds hoop ik dat het doorgaat. We zijn nog steeds in gesprek, de transfer is zeker nog niet afgeketst.''
quote:Update 15 augustus 16:15 uur - 'Anita ondergaat medische keuring bij Newcastle United'
De transfer van Vurnon Anita naar Newcastle United zou weleens snel afgerond kunnen worden. Volgens Sky Sports ondergaat de middenvelder van Ajax momenteel (woensdagmiddag) de medische keuring bij Newcastle, dat het met Ajax eens is geworden over een transfersom van 8,5 miljoen euro. Anita kan naar verluidt voor vijf seizoenen tekenen bij de werkgever van zijn landgenoot Tim Krul.
Liever niet ik heb liever iemand die wat meer power en agressie heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
ik zie het wel gebeuren dat de volgende Eriksen is
Vreemd ja, ze hebben Tiote en Cabaye.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:30 schreef TJV het volgende:
Kan ie lekker als back spelen. Ze hebben geen rechtsback, wel middenvelders genoeg.
Fuck die shit. Iedereen verkopen, lekker rente gaan trekken en Frankie met de A1 de CL insturen!quote:
Ze gaan nog wel een van die twee verkopenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vreemd ja, ze hebben Tiote en Cabaye.
wilquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
De Gelderlander zegt dat Vitesse maar 1,3 mil wilt betalen, en Ajax vasthoudt aan 1,8 mil.
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:14 schreef TIM-846 het volgende:
De Gelderlander zegt dat Vitesse maar 1,3 mil wilt betalen, en Ajax vasthoudt aan 1,8 mil.
Waaaroom snappen zoveel mensen onderhandelen niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?Belachelijk bedrag voor een speler die komend seizoen bankzitter is en zijn oude niveau nooit meer zal halen. Ze moeten blij zijn dat Vitesse überhaupt 1,3 voor hem wil neertellen.
Het beleid van Ajax qua kopen en verkopen is de laatste tijd niet meer logisch waar ik vroeger het beleid van Ajax best logisch vond.
Ajax heeft een optie op nog een jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:16 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dan laat Ajax hem toch lekker transfervrij weggaan volgend seizoen?Belachelijk bedrag voor een speler die komend seizoen bankzitter is en zijn oude niveau nooit meer zal halen. Ze moeten blij zijn dat Vitesse überhaupt 1,3 voor hem wil neertellen.
Het beleid van Ajax qua kopen en verkopen is de laatste tijd niet meer logisch waar ik vroeger het beleid van Ajax best logisch vond.
Natuurlijk kun je onderhandelen, maar vroeger wist Ajax slim te onderhalen, tegenwoordig worden er alleen absurde bedragen gevraagd voor spelers of willen ze voor een dubbeltje op de eerste rij zitten bij het halen van een speler. Totaal niet marktconform de prijs waarmee je je als club alleen maar belachelijk maakt en niemand meer zaken met je wil doen op de lange termijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Waaaroom snappen zoveel mensen onderhandelen niet?
Eerst al die Ajacieden over Assaidi, nu weer zo'n clown over de verkoop van Janssen. Denk eens logisch na. Zelfs die Turken op de markt bij wie je altijd moet afdingen snappen het.
Lijkt me sterk dat ze die gaan lichten aangezien hij nu al overbodig is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:28 schreef davihaa het volgende:
[..]
Ajax heeft een optie op nog een jaar.
Onzin om dat te baseren op één wedstrijd natuurlijk. Was een tactische beslissing.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 20:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze die gaan lichten aangezien hij nu al overbodig is.
Hij speelt pas een wedstrijd bij Ajax? Janssen heeft het niveau van Twente nooit meer gehaald bij Ajax.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:02 schreef davihaa het volgende:
[..]
Onzin om dat te baseren op één wedstrijd natuurlijk. Was een tactische beslissing.
Wie wel? De hele verdediging was een gatenkaasquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ricardo speelde niet zn beste partij vandaag
Eerste wedstrijd van het seizoen, dat hij niet in de basis stond was een tactische beslissing. Bij Frank de Boer is bovendien geen enkele Ajax1-speler overbodig. Vorig seizoen speelde hij uitstekend de 2e seizoenshelft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Hij speelt pas een wedstrijd bij Ajax? Janssen heeft het niveau van Twente nooit meer gehaald bij Ajax.
Wat wil je nou met 4 debutanten die nooit met elkaar samenspelen (behalve de 2 Feyenoorders...)quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ricardo speelde niet zn beste partij vandaag
En toen Theo er in kwam bereide hij de 2-2 voor!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef davihaa het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd van het seizoen, dat hij niet in de basis stond was een tactische beslissing. Bij Frank de Boer is bovendien geen enkele Ajax1-speler overbodig. Vorig seizoen speelde hij uitstekend de 2e seizoenshelft.
Dus verliest hij maar zn 1 op 1 duelsquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:50 schreef Devv het volgende:
[..]
Wie wel? De hele verdediging was een gatenkaas.
Hij is gewoon meegegaan in het niveau.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:55 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dus verliest hij maar zn 1 op 1 duels
quote:Ajax als enige concreet voor Assaidi
Ajax hoeft voorlopig niet te vrezen dat Oussama Assaidi bij een andere club gaat tekenen. SC Heerenveen is met geen enkele andere club in onderhandeling over een mogelijke transfer van de speler.
'We zijn nu niet met andere clubs dan Ajax in gesprek', onthult Robert Veenstra, algemeen directeur van SC Heerenveen, deze week in de Voetbal International. 'We zijn er wel uit met Ajax. Maar blijkbaar lukt het Assaidi zelf niet om tot een akkoord te komen. Als dat niet lukt, dan niet. Dan blijft hij dit seizoen speler van SC Heerenveen.'
Op de vraag naar Veenstra's visie op de salariseisen van Assaidi reageert de sportbestuurder als volgt. 'Net als andere spelers heeft Assaidi het volste recht om voor zijn belangen te gaan. Zijn keuze, of die nou afhangt van salaris, gevoel of iets anders, is zijn gevoel.'
'Daar hebben wij als club niks mee te maken en daar hebben we het ook niet met hem over. Wat ik wél weet, is dat er clubs geïnteresseerd zijn waar hij veel meer kan verdienen dan bij Ajax. Maar nogmaals, het is helemaal aan hem', aldus Veenstra.
quote:'Sana moet nog sneller afspelen'
Frank de Boer vond Tobias Sana goed invallen tegen AZ. Hij moet nog wel leren de bal eerder af te spelen.
'Tobias bracht energie in de ploeg en was dreigend', zegt De Boer. 'Hij had soms iets sneller de bal moeten afspelen, maar hij was gedreven. Er gebeurde wat'.
Sana is onder indruk van het niveau bij Ajax. Hij moet er nog aan wennen dat er meer op positie gelet wordt en dat hij meer zijn hersens moet gebruiken. 'Ik zal nooit mijn eerste positiespelletje bij Ajax vergeten. Ik had de Zweedse methode nog in mijn systeem zitten, dus ik rende alle kanten op. De trainer zei me dat het de bedoeling was goed positie te kiezen, zodat ik juist minder hoefde te lopen', laat Sana weten in VI, waarin hij geïnterviewd wordt.
Hij kan wel met zijn hersens voetballen. 'Ik zeg altijd dat mijn hersenen mijn sterkste wapen zijn. Het gaat erom dat je de juiste keuze maakt: wanneer zoek je de combinatie met medespelers en wanneer ga je voor de individuele actie? Mooie passeerbewegingen zijn leuk, maar het gaat om de effectiviteit.'
De aanvaller is momenteel op huizenjacht. Hij woont tijdelijk in een hotel. Mocht hij echt doorbreken bij Ajax, dan zal hij met beide benen op de grond blijven. 'Ik heb de vrolijkheid van een Afrikaan en de nuchterheid van een Zweed. Je zult mij niet snel naast mijn schoenen zien lopen.'
Sana was vroeger een groot fan van Patrick Kluivert. ZIjn kamer hing vol met posters van zijn idool.
quote:Sigthórsson velt Faeröer eigenhandig
Kolbeinn Sigthórsson lijkt goed in zijn vel te zitten. Tijdens de seizoensouverture van Ajax tegen AZ, afgelopen zondag, pikte de spits reeds een doelpunt mee. Woensdag kwamen er daar twee bij in de oefeninterland van IJsland tegen de Faeröer Eilanden.
Sigthórsson zorgde na een half uur en vlak voor tijd met treffers voor een 2-0 overwinning op de 'voetbaldwergen'. Met zijn dubbelslag tegen de Faeröer vijzelde hij zijn moyenne nog wat op van 0,60 naar 0,72.
quote:Eriksen: 'Dominanter bij Ajax'
Christian Eriksen is het niet eens met de kritiek op zijn EK. Hij zou een slecht toernooi hebben gespeeld. De Deen weet wel wat het beter kan, maar vond zichzelf niet zo slecht.
'Ik ben nog steeds van mening dat ik een goed EK heb gespeeld', zegt hij tegen Sporten.dk. 'Individueel gezien was het iets minder, maar als teamspeler heb ik het goed gedaan omdat mijn bijdrage voor het team voldoende was. Persoonlijk gezien had ik graag meer toegevoegd in aanvallend opzicht.'
'Ik heb er van geleerd dat ik dominanter moet zijn bij Ajax en bij het nationale team. Ik moet er aan werken om meer verantwoordelijkheid te nemen en beter in de wedstrijd te zitten. Na twee jaar is er weinig nieuw meer voor me, daarom moet ik meer verantwoordelijkheid nemen.'
Eriksen is van plan meer naar zijn lichaam te luisteren. 'Als je ouder wordt, leer je je lichaam beter kennen. Of ik meer rust nodig hebt hangt er van af hoe het seizoen verloopt. Maar, ik wil graag alles spelen. Maar het is duidelijk dat als je altijd goed wil presteren, je soms je rust moet pakken.'
Het doel van de Deense spelverdeler is om het komend seizoen bij Ajax beter te doen dan vorig seizoen. Dat is ieder jaar zijn streven.
quote:Transfer laatste waar Eriksen aan denkt
Nu Vurnon Anita en Theo Janssen lijken te vertrekken, dreigt een horrorscenario voor Ajax. Men hoeft echter niet bang te zijn dat Christian Eriksen deze zomer vertrekt. 'Het laatste waar Eriksen aan denkt is een transfer', steekt zijn zaakwaarnemer Martin Schoots de Ajax-fans een hart onder de riem.
'Een transfer is wel het laatste waar Christian nu mee bezig is, al informeren er altijd wel clubs', vertelt Schoots woensdagmiddag aan AjaxShowtime.com. 'Christian is blij dat Frank de Boer hem de kans geeft helemaal te herstellen van alle inspanningen en is heel gretig voor het huidige seizoen. Vergeet niet dat hij vanaf zijn debuut 2,5 jaar geleden 142 officiële wedstrijden heeft gespeeld en in 2009 zijn laatste echte vrije zomer had gehad. Hij wil gewoon honderd procent wedstrijdfit worden en spelen, voor Ajax en Denemarken.'
Op de vraag of Eriksen op schema ligt wat betreft het fit raken, antwoordde de belangenbehartiger als volgt. 'Ik heb de indruk van wel, hoewel je dat pas echt tijdens de wedstrijd kan weten. Hij heeft in ieder geval erg veel zin in de 45 minuten namens Denemarkentegen Slowakije. Hij kan zo ritme opdoen voor NEC-Ajax van zondag. En de wedstrijd is in Odense, dat is sowieso zijn stad, naast Amsterdam. In ieder geval constateren we dat de communicatie is verbeterd tussen Ajax en de DBU enerzijds en Fysiomed en Ajax anderzijds. Ik heb begrepen dat er ook iemand is overgegaan van Fysiomed naar Ajax, dus dat is alleen maar goed', zegt de belangenbehartiger.
Volgens Schoots zit het wel snor met de conditie en met de mentaliteit van Eriksen. 'Chris zit daar zelf ook goed op. Hij eist altijd honderd procent van zichzelf, weet precies wat hij moet eten, hoeveel uur hij slaapt en doet zijn extra oefeningen iedere dag thuis om zijn stabiliteit te vergroten. En hij geeft altijd alles. Zelfs de laatste wedstrijd op het EK tegen Duitsland, toen hij eigenlijk al helemaal stuk zat, liep hij als enige die wedstrijd nog meer dan dertien kilometer. Dat haalt bijna geen speler, ook de Khedira's, Wilkshire's en Ambrosini's van deze wereld niet. Als je alles van jezelf eist, kun je ook alles van anderen vragen, zeker als het ook nog eens over jezelf gaat', besluit Schoots.
Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:24 schreef stoeltafel het volgende:
'Fulham hoopt op Assaidi'
Door sv, 16 augustus 2012 08:55, 400 views, Bron: Daily Mail | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
Fulham van Martin Jol zou hopen op de komst van Oussama Assaidi. De Engelsen zien hem als vervanger van de mogelijk vertrekkende Clint Dempsey.
Jol zou willen profiteren van de stroeve onderhandelingen tussen Ajax en de speler. Zaakwaarnemer Mino Raiola schermde onlangs al met interesse uit het buitenland.
Marc Overmars zegt in het Algemeen Dagblad dat Ajax nog steeds hoop heeft op de komst van Assaidi. 'We hopen nog wel op zijn komst, want liever vandaag dan morgen speelt hij bij Ajax. Maar het is afhankelijk van drie factoren: Heerenveen, hijzelf en Ajax. Misschien spelen er andere zaken. We moeten geduld hebben.'
Andere zaken?
Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiolaquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Hij wilde dicht bij zijn familie in Amsterdam blijven. Als hij zijn woord houdt gaat hij dus niet naar Fulham. Hoeveel geld zij hem ook bieden. Daar was het hem tenslotte niet om te doen
Ik denk het nog wel hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:58 schreef Enchanter het volgende:
Ondanks dat we nog 2 weken te gaan hebben , verwacht ik dat er niemand meer bij gaat komen
Heel misschien een huurspeler van Barca , maar meer ook niet
Yup, lekker de druk op Ajax verhogen met de matties Raiola en Jol.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 09:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is gewoon een 1-2tje tussen Jol en Raiola
Laten we het hopen , iig een CV (misschien wel 2) , laat Blind het maar als CVM proberenquote:
Beetje overdrevenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:08 schreef Ooku het volgende:
Deze man wordt de vervanger van De Jong in Oranje. Hij is zoveel beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |