Tsss.... Voorkruipert!quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:11 schreef Labelloo het volgende:
Ego post!!
Vanmiddag bevallen van een zoon; L.ucas!! Alles ging super snel en gaat goed!!
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:57 schreef Skoap het volgende:
[..]
WTF, sssssssssssssssssssssssst
Nu voel ik me echt oud!!!
Ga jij nu serieus een gesprek aan voor je vriendin ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:51 schreef asfalthooligan het volgende:
Mogguh straks eerst maar gesprek met onze werkbegeleider.
Heb de regels even nagelezen en ze mag wt hij wil niet eens doen.
Ze word verplicht tot tilwerk veel draaien ,bukken. Bij een lawaaige hete machine te staan enz
Als ze even niks doet gelijk gemopper.
En een hoog tempo het liefst
oh, ok. Toch onhandig. Hoop dat het met tapen snel herstelt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
is jullie ban eindelijk afgelopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:55 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga jij nu serieus een gesprek aan voor je vriendin ?
Ja alleen nu heb in elk geval ik nog een forumban op fhfquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:57 schreef Mangostine het volgende:
[..]
is jullie ban eindelijk afgelopen?
Behalve dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Ja sorry, lekker onvolledig verhaal. Mijn kleine teen. En dat checken ze niet omdat ze daar niets mee kunnen, mits hij in een rare stand staat. En dat staat ie niet gelukkig.
Danic, hopelijk heb je niet zoveel last van je teentje.quote:Ik voel af en toe steken in den doosch, komt iemand dat bekend voor?
Sorry hoor maar ik vind dat JIJ als partner je niet moet bemoeien met het feit wat voor werk je vriendin moet / mag doen. Ik vind het altijd dat je jezelf een beetje voor schut zet als je een ander voor je laat praten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:09 schreef asfalthooligan het volgende:
En ik ga samen dat gesprek aan.
Als een jong broekje van net 20 de werkbegeleider is en denkt van ze doen maar wat ik wil .
Dan hebben ze aan mij een verkeerde.
Hij probeert zelfs iemand die een dag later een knie operatie krijgt mee te laten sporten terwijl ze amper lopen kon van de pijn.
Hy weet totaal niks van het leven nog of kan zich inleven ergens in.
Hy zal toch anders moeten gaan werken vind ik.
Ze kan niet de hele dag continue dozen a 7.5 tot 10 kilo tillen en daarbij draaien en vaak bukken en veel lopen .
Of achter een machine die veel lawaai maakt op hoog tempo stickeren.
Terwijl er ook nog eens veel warmte van af komt.
Ach het was gewoon een beetje zieken , dat wat vroeger altijd kon en mocht en tegenwoordig hebben ze allemaal korte teentjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:00 schreef Mangostine het volgende:
Nou, je kunt je afvragen wie er überhaupt zin in heeft om zich te mengen in dat groepje.
Zorg dat je em idd goed recht vast taped. Want eenmaal scheef teruggegroeid, past het nooit meer helemaal lekker in je schoen. Spreek uit ervaring.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 07:15 schreef danic het volgende:
Is niet aan jou imo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:15 schreef asfalthooligan het volgende:
Sorry ,maar ik bemoei me er mee zodra zij er niet uit komt met hem .
Wil gewoon dat ze krijgt waar ze recht op heeft .
En dat als ze wat aangeeft dat er op gereageerd word en niet zo van stel je aan meid ,terwijl ik het gewoon zie
Dat past beter idd.quote:
Thanks! Het is niet dat ik mij heel erg ongerust maak, maar elk pijntje en elk krampje valt meteen zo op..quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:18 schreef Mangostine het volgende:
Limone, ik had er zelf geen last van, maar andere bollies hier wel geloof ik.
Hoiquote:
Die hebben we al ?quote:
18 weken en nog wat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef Mangostine het volgende:
[..]
hèhè, we zijn weer compleet![]()
Hoe ver ben je nu?
Je bent dus eigenlijk een soort papafiguur nu die het wel even regelt voor haar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:25 schreef asfalthooligan het volgende:
Ze hoeft der werk niet neer te leggen ,maar er word gewoon weinig rekening gehouden omdat hy zich niet kan inleven .
Het is productie /inpakwerk van dozen blikjes enz.
Alleen ze lopen een aantal dagen achter.
Onze normale begeleidster is 3 weken weg ,maar die is begripvoller en leeft meer mee.
Ze geeft zelf al aan wat ze kan op dit moment ,maar hij heeft er gewoon maling aan en dat kan natuurlijk niet.
Zolang ze der red help ik haar nog niet .
Ze bijt aardig goed van zich af
Hier niks aan de handquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 08:31 schreef Mangostine het volgende:
Zijn de Groningers onder ons ongedeerd na al dat natuurgeweld?
Als je vriendin het idee heeft dat er meer van haar gevraagd wordt dan ze aankan dan moet ze naar de Arbo-arts gaan. Je vriendje het woord voor je laten doen is sneu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |