Ik verheug me echt op de partnerlessen bij de zwangerschapsgym. Onze docente spreekt in termen als "adem vanuit je krachtencentrum" en "voel je kruin hangen". Een superblij mens, maar volgens mij ook een mannenhaatsterquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:25 schreef Twinkle20 het volgende:
En vanavond partnerles bij de pufclub... Word ik lekker gemasseerd enzo
![]()
Ik zou gewoon terugbellen. Misschien dat ze het in alle 'hectiek' vergeten zijn. Niks mis met een beetje aanhoudend zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:36 schreef L0t.. het volgende:
Hmm, ik weet juist al wel de jongensnaam, maar nog geen idee voor een meisjesnaamMaar durf er eigenlijk ook nog niet over na te denken voor de 12 weken voorbij zijn..
Nog niks gehoord van de vk..
FTA, heel heel veel sterkteIn ieder geval fijn dat het er voor nu goed uitzag maar snap dat je daar nog erg terughoudend in bent. Hopelijk kan deze gyn al je vragen beantwoorden.
Hoe ver ben je nu precies dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik ben gebeld door de vk, ze kon niks voor me doen op dit moment. Het is te vroeg voor een echo. Bloedverlies kon allerlei oorzaken hebben van onschuldig tot het begin van een miskraam..
Heb wel een mobiel nummer gekregen voor spoedgevallen mocht het echt mis gaan.
Afwachten dus maar. Echt, laat iemand mij maar in een coma brengen voor de komende 6 weken
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:38 schreef L0t.. het volgende:
Nou ik ben gebeld door de vk, ze kon niks voor me doen op dit moment. Het is te vroeg voor een echo. Bloedverlies kon allerlei oorzaken hebben van onschuldig tot het begin van een miskraam..
Heb wel een mobiel nummer gekregen voor spoedgevallen mocht het echt mis gaan.
Afwachten dus maar. Echt, laat iemand mij maar in een coma brengen voor de komende 6 weken
Ik ben nu 6 weken. Ik heb volgende week vrijdag gelukkig wel een echo staan bij de gyn, waar ik al een afspraak bij had voor ik wist dat ik zwanger was. Dat is echt puur toeval geweest eigenlijk dat ik daar nu bij terecht kan. Heb hun poli ook gebeld net maar die konden ook niks voor me doen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hoe ver ben je nu precies dan?
Toen ik ongeveer 6 weken was, had ik ook bloedverlies. Ziekenhuis gebeld, en zij gaven aan dat ik met 7 weken terecht kon (voor die tijd hoef je niet per se een hartje te zien, zeiden ze). Ik zou als ik jou was ook geen 6 weken (!) willen wachten op een echo!
Bij de vk wel. Maar heb dus gelukkig die afspraak bij de gyn staan.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:47 schreef LadyBlack het volgende:
He?? Moet je tot 12 weken wachten L0t??
Ik zou misschien een andere praktijk of het ziekenhuis bellen om te kijken of een extra echo volgende week mogelijk is
Is het bloedverlies weggebleven eigenlijk?
Als vrouw word ik daar al redelijk allergisch vanquote:Op woensdag 15 augustus 2012 15:54 schreef Mangostine het volgende:
Gulara, mijn man en ik keken elkaar ook al aan vanpardon? De rest van de aanwezige mannen leek het wel grappig te vinden.
Ik zou er als man toch redelijk allergisch van worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het welquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:04 schreef L0t.. het volgende:
Haha Coco, sexy hoor, kun je er mooie putten in drukken?
Vooral erg dik en wat ongemakkelijk. Als ik ze niet teveel buig is het npnpquote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:53 schreef freecell het volgende:
CocoLol! Heb je er veel last van of is het 'alleen maar dik' ?
Kraampakket verder niet eens echt doorgekeken. Eerst maar eens bevallen
Hier!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 21:16 schreef Keshet het volgende:
Ik heb mijn datumgenootje al een tijdje niet gezien! Liza! Waar ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |