Borderland is zonder meer een leuke game maar mijn hemel wat zuigt die voertuig besturing, wie dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:47 schreef HAL9000S het volgende:
Ben nu level 54 en ben bezig aan playthrough 2.5..... krijg je nadat je hem voor de 2e keer uitgespeeld hebt. (2e keer uitspelen heb ik met random multiplayer gedaan met 4 man, dikke l00t) Je vijanden levellen dan automatisch 2 levels hoger dan jouw eigen level om voor een goede uitdaging te zorgen.
Het lijkt wel demon's souls, iedere meter moet je voor vechten, maximaal tactiek gebruiken etc.Maar je hebt daarvoor nog wel een uur of 100/150 te gaan denk ik zo
De GOTY van borderlands was voor mij de beste aankoop in jaren, nog nooit zoveel uren in een spel gepompt als borderlands, kijk dan ook erg uit naar deel 2.
Het is Sony brakke servers en arrogantie/egoïsmequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Is inmiddels allemaal al binnengekomen en geinstalleerd, maar toch, dat verschil in snelheid op 2 vlakken is natuurlijk heel vreemd....
Hoe dan??quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:20 schreef bobbernaut het volgende:
Verlept dat je niet al die spellen vanaf de computer kan downloaden, en dan met USB stick op je PS3 zetten
Die van mij voor Just Cause 2, Borderlands, Lara Croft en eh, nog iets. Heb ik vorige avond rond 7 uur aangezet, vanochtend om 7.30 nog bezig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Yi-Long het volgende:
Is inmiddels allemaal al binnengekomen en geinstalleerd, maar toch, dat verschil in snelheid op 2 vlakken is natuurlijk heel vreemd....
Te idioot voor woorden idd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:58 schreef Façade het volgende:
[..]
Die van mij voor Just Cause 2, Borderlands, Lara Croft en eh, nog iets. Heb ik vorige avond rond 7 uur aangezet, vanochtend om 7.30 nog bezig.
Misschien wanneer ik thuiskom.
GTA 5 was niet op gamescon terug naar je trollkelderquote:Op woensdag 15 augustus 2012 19:59 schreef goldboy7676 het volgende:
mijn ervaring op gamescom vandaag, want ik mocht in de business area:
In de ochtend ging ik met een mannetje of 10 naar het gebouw van GamesCom waar we 5 games mochten testen: Black ops 2, Fifa 13, pes 2013, GTAV en ASC 3.
als eerst gingen we BO2 spelen en dat was een prachtige ervaring, veel beter dan bo. De multiplayer is veel beter dan voorgaande delen en de killstreaks ook. Over de storymode kan ik niks zeggen.
Fifa 13 was de volgende en de first touch is een goede feature alleen niet echt groundbreaking. De Attacking intelligence was geweldig verbeterd dan in fifa 12. Ook de vrije trappen zijn goed.
pes 2013 was ik niet zo van onder de indruk (sorry konami)
ASC3 is echt geweldig opgebouwd. Mooie storyline en de graphics ook geweldig.
over GTAV mag ik niks zeggen
Spel is best tof al wordt die minder naar het einde toe, en het laatste deel van het spel was kut.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:33 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden idd.
Maar goed, gelukkig dat die nieuwe instellingen bij mij voor het downloaden in ieder geval iets hielpen, al weet ik niet hoe het nou de MP van Battlefield 3 gaat beinvloeden ...aangezien de PS3 aangeeft dat de snelheid omlaag is gegaan...
Gisternacht nog even het eerste stuk van Deus Ex gespeeld. Redelijke eerste indruk, maar nog niet ondersteboven. Wel goede voice-acting door de hoofdpersoon. Klinkt als een soort Clint Eastwood. Een stuk fijner dan de gemiddelde 'hippe' gameheld met smart-ass remarks enzo.
do want !quote:
quote:Sony Closes WipEout Developer Studio Liverpool
"Eurogamer is reporting that Sony has closed its subsidiary developer Studio Liverpool. Beginning its life in 1984 under the name Psygnosis, the development house has played an important role in the history of computer and video gaming, publishing classics such as the Lemmings series. Since its acquisition by Sony in 1993, the studio has been best known for its work on the WipEout franchise, which helped to establish the PlayStation console as a successful brand. Sony's statements indicate that it will seek to find positions for staff in its other development houses, but that some redundancies will be necessary."
Ah kwestie van wennen..... valt reuze mee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef janrad het volgende:
[..]
Borderland is zonder meer een leuke game maar mijn hemel wat zuigt die voertuig besturing, wie dat bedacht heeft.
Beide overslaan, maar als je er perse eentje wilt wachten op LBP Karting (of anders SEGA Karting die eind dit jaar verschijnt?)quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:23 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ah kwestie van wennen..... valt reuze mee.
Is het kopen van modnation racers voor 15 euro nog de moeite waard of wachten op LBP karting, wat denken jullie?
Het is geen Mario kartquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:17 schreef An_awesome_wave het volgende:
Biede overslaan omdat je zelf geen kartgameliefhebber bent?
Modnation Racers is beter dan Mario Kart op de Wii.quote:
Het is sowieso altijd maar de vraag of ik een game uitspeel. Als het vervelend begint te worden dan kap ik vaak gewoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 21:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spel is best tof al wordt die minder naar het einde toe, en het laatste deel van het spel was kut.
Oke?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is sowieso altijd maar de vraag of ik een game uitspeel. Als het vervelend begint te worden dan kap ik vaak gewoon.
Als een game halverwege kut wordt, dan ga ik er toch geen tijd meer insteken wanneer het niet meer leuk is...!?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke?
Ik speel 99% van m'n games uit. Dan pas begin ik aan een nieuwe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |