Ik moet drie nog uitspelen.. Ben ergens halverwege denk ik zo..quote:
Meh, ik heb Killzone 2 en 3 uitgespeeld en vond ze niet zo goed dat ik ze nog eens uit zou spelen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:03 schreef Pheno het volgende:
'Killzone-trilogy op komst'
Nice if true
Heb eerlijk gezegd nog niet heel veel op verlanglijstje.. M'n backlog is veel te groot om nieuwe shit te kunnen kopen.. En PSN+ helpt ook niet echt.. Ze blijven maar toffe games weggeven..quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 12:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is dat ik geld moet sparen..Verlanglijstje;
-Darksiders 2
-Assasins Creed III
-Ni no Kuni
-MOH:Warfighter
-Nieuwe Sony Headset
Darksiders 2 en Assasins Creed III koop ik toch pas volgend jaar ergens, dus die zullen dan wel wat goedkoper zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aardig veel,kost maar 35000 Yen/~ 355¤
[ Bericht 4% gewijzigd door Blue_Panther_Ninja op 31-08-2012 14:59:25 ]
Thx voor de tipquote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..quote:Op zaterdag 1 september 2012 21:53 schreef xminator het volgende:
Binnenkort kost playstation plus maar 37,50 voor 1 jaar, bij wehkamp kan je een playstation plus card van 50 eypo voor 37,50 bestellen met de code: ikkannietwachten (http://www.wehkamp.nl/Blo(...)EEwyCjCZBBupCjCw0fyz )
True, maar werkt overal sommigen bestellen er van alles mee voor nop. Als ze het naheffen jammer dan voor 47,50 een psn card van 50 eypo.quote:Op zaterdag 1 september 2012 22:05 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over de 'najaarscollectie' kleren..
Niet de GOTY versie??quote:Op zaterdag 1 september 2012 17:25 schreef Yi-Long het volgende:
Weer erg veel mooie aanbiedingen bij Dixons. Vandaag Modnation Racers opgehaald voor 3 euro, Heavy Rain voor 5 euro, en MGS HD Collection voor 15 euro.
Daarnaast ook nog wat games voor de 360, namelijk Black Ops Hardened Edition voor 7 euro, en CoD WoW voor 7 euro.
Mooi koopjes
Op de website staan er nog veel meer, en in welke filialen ze nog in voorraad zijn. O.a. Uncharted 2 voor 3 euro, en Arkham City voor 10 euro.
Helaas nietquote:Op zaterdag 1 september 2012 22:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Niet de GOTY versie??
Jammerquote:
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.quote:Op zondag 2 september 2012 11:13 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Overbodige 50 euro PSN kaart te koop voor 45.
Gewoon legit, ik heb nog zelf dik 80 euro op mijn account. PM indien interesse.
Deze is ook nieuw, anders verkoop ik hem niet. 2e hands psn tegoed bestaat niet.quote:Op zondag 2 september 2012 11:30 schreef xminator het volgende:
[..]
Nieuw kostie 45 euro bij wehkamp fyi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |