Klopt, die ga ik vanaf september/oktober checken. Suits is een vermakelijke serie vind ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Suits. Ook staan er wat series die nog moeten beginnen.
Flodder altijd Flodder, behalve als je The A-team hebt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Lijstje van series die ik nu volg/ga volgen, iemand nog aanraders?
Alles van allebei gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Flodder altijd Flodder, behalve als je The A-team hebt.
Knight rider en Airwolf dan afsluitend met een seizoen Macgyver. Je hebt niks aan al die nieuwe series joh. Wie zit er nou te wachten op afleveringen van +- een uur.quote:
Nee en ik weet ook zeker dat ik het kut vindquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:50 schreef Smoofie het volgende:
Heb je Battlestar Galactica weleens gezien?
Want?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee en ik weet ook zeker dat ik het kut vind
Rome en The Tudors niet gezien. De rest wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef Smoofie het volgende:
Band of Brothers?
Entourage?
Rome?
Pacific?
The Tudors?
Rome en The Tudors zeker aan te raden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Rome en The Tudors niet gezien. De rest wel.
Zal eens checken, eerst Sopranos afkijkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Rome en The Tudors zeker aan te raden.
Hou je niet van Sci-Fi of denk je dat alle series lijken op Star Trek(zo onschuldig enz)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Omdat ik niet van scifi, space bende houd
Hou niet van scifiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hou je niet van Sci-Fi of denk je dat alle series lijken op Star Trek(zo onschuldig enz)
Is dat wat ja? Ik zoek nog een serie om mee te beginnen. Heb er nog 4525254 die ik moet kijken maar de meeste geen zin om aan te beginnen, maar een goede sci-fi lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Smoofie het volgende:
Vette serie man. Space Drama Sci-fi is het, maar echt.
Oke, naja je kunt het proberen, Battlestar Galactica is meer drama met wat griekse mythologie erbij, goed geacteerd, goed plot, zeker 1 van de beste series ooit gemaakt. Al kan het soms wat traag zijn.quote:
Dat heb ik dus ook. Al heb ik mijzelf bijna zover Game of Thrones een kans te gevenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Ik zoek nog een serie om mee te beginnen. Heb er nog 4525254 die ik moet kijken maar de meeste geen zin om aan te beginnen, maar een goede sci-fi lijkt me wel wat.
Waar gaat het een beetje over/om?
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik GoT ga kijken, want het lijkt me echt pure kankerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Al heb ik mijzelf bijna zover Game of Thrones een kans te geven
Ik moet zelfs nog series als Prison Break en Lost kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Al heb ik mijzelf bijna zover Game of Thrones een kans te geven
Na S01 van Prison Break moet je stoppenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet zelfs nog series als Prison Break en Lost kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |