Door wie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Serieus? Dat is mij altijd verteld
Halfgod.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Smoofie het volgende:
Het is till rondom transfers bij Ajax. Raar.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ajax was de loser die zelfmoord pleegde, omdat hij geen magisch schild kreeg.
Nee, zijn pa toch? Volgens mij was z'n opa zeus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Eerder een kwart, zijn opa was zoon van Zeus oid...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb veel griekse mythologie gehad, en romeinse op school. En natuurlijk History channel. Zeus was wel een leuke oppergod, ging met elk wijf vreemd.
Oh ja, maar dan is het dus een kwart. Maar eigenlijk 0% want hij kon dus gewoon zelfmoord plegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, zijn pa toch? Volgens mij was z'n opa zeus.
En Niké de godin der overwinning?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef Smoofie het volgende:
Ik heb veel griekse mythologie gehad, en romeinse op school. En natuurlijk History channel. Zeus was wel een leuke oppergod, ging met elk wijf vreemd.
Alleen goden zijn onsterfelijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, maar dan is het dus een kwart. Maar eigenlijk 0% want hij kon dus gewoon zelfmoord plegen.
Odyssey vond ik toffer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:07 schreef Smoofie het volgende:
THe Iliad van Homer is echt. Echt een aanrader om te lezen.
Ook bekend als de Ilias van Homerosquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:07 schreef Smoofie het volgende:
THe Iliad van Homer is echt. Echt een aanrader om te lezen.
Odyssey was ook leuk ja. Iedereen kent die wel toch? Met de nymphen, cyclops etc?quote:
Nymfo'squote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Odyssey was ook leuk ja. Iedereen kent die wel toch? Met de nymphen, cyclops etc?
Thor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
geen grotere baas dan deze man.
Jupiter/Zeus >> Thor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:10 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
geen grotere baas dan deze man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |