Klopt, ik houd van lekker eten, dus eet ik wanneer ik zin heb. Is vaak nutteloos inderdaad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een Vlaamse collega van mij doet dit jaar mee met een paar moslimcollega's (zonder het bidden dan).
Hij zegt dat het voor hem vooral een eyeopener is om te ontdekken hoe vaak je eigenlijk eet/drinkt uit verveling of gewoonte.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Er is maar één echte god, en dat is Jupiter.
Gezond kan het niet zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een Vlaamse collega van mij doet dit jaar mee met een paar moslimcollega's (zonder het bidden dan).
Hij zegt dat het voor hem vooral een eyeopener is om te ontdekken hoe vaak je eigenlijk eet/drinkt uit verveling of gewoonte.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef Smoofie het volgende:
Er is maar één echte god, en dat is Jupiter.
Is het ook niet. Ik heb vorige week er een aantal op mijn werk echt voor dood bij zien lopen. Zweetten zich helemaal kapot, zwaar werk aan het doen maar mochten niet drinken/eten. Zo slecht voor lichaam.quote:
Als je fitnessed is het helemaal kutquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Is het ook niet. Ik heb vorige week er een aantal op mijn werk echt voor dood bij zien lopen. Zweetten zich helemaal kapot, zwaar werk aan het doen maar mochten niet drinken/eten. Zo slecht voor lichaam.
Wat ben jij toch subtiel en gelukkig maar straks maak je mensen nog boos op het internetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je fitnessed is het helemaal kut.
Maar de ramadan slaat nergens op, snap niet dat mensen eraan meedoen. Dom volk.
Leuk toch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat ben jij toch subtiel en gelukkig maar straks maak je mensen nog boos op het internet
United shirt past niet bij hemquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef mrstylo het volgende:
Kut Van Persie.
http://www.thesun.co.uk/s(...)Arsenal-give-in.html
Klopt. Sowieso, 3 weken lang niet normaal eten omdat beweerd wordt dat het in een boek geschreven staat dat duizenden jaren oud isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je fitnessed is het helemaal kut.
Maar de ramadan slaat nergens op, snap niet dat mensen eraan meedoen. Dom volk.
quote:
4 weken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:02 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Klopt. Sowieso, 3 weken lang niet normaal eten omdat beweerd wordt dat het in een boek geschreven staat dat duizenden jaren oud is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |