Schijnt aangepast te zijn jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoop dat ze eindelijk een fatsoenlijke scheidsrechter hebben.
FM is echt wel tof hoor als je je er een beetje in verdiept.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbalspellen an sich zijn gewoon gaar
Geef mij maar een shooter ofzoOf een strategisch spel
CSS graphics vallen nog mee ook, vooral omdat de game uit 2004 is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gameplay beter in 1.6Waarom dan?
Sowieso speel je CSS niet voor de graphics maar gewoon omdat je kankerhard aan het ownen bent.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voetbalspellen an sich zijn gewoon gaar
Geef mij maar een shooter ofzoOf een strategisch spel
Zoals datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Smoofie het volgende:
De spellen waar ik zin in heb komen pas volgend jaar uit.
Generals 2.
Rome Total war 2.
Starcraft: HotS
Company of Heroes 2.
Dunnow is persoonlijk, hele look and feel vind ik niks bij CSS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gameplay beter in 1.6Waarom dan?
Sowieso speel je CSS niet voor de graphics maar gewoon omdat je kankerhard aan het ownen bent.
Dit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
CSS graphics vallen nog mee ook, vooral omdat de game uit 2004 is.
All star battle is een beetje een ripoff van dat nintendo smash gebeuren?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die haal ik beiden net als de nieuwe Tekken en Playstation All Stars Battle Royale.
vier games in een maand dure kutzooi heel het jaar brengen ze niets boeiends uit en dan opeens 4 toffe games tegelijk.
quote:
quote:
quote:
Bedankt.quote:
Ik heb dat alleen met fifa online spelenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:33 schreef napoleonfour het volgende:
ach ik speel nog steeds roller coaster tycoon 2 en simcity 3000. Schietspellen word ik frusti van en ga ik, net als steven, met controllers gooien.
Ik heb het syndroom dat ik met AZ altijd in de blessuretijd punten verspeel tegen Vitesse & Feyenoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
FM is echt wel tof hoor als je je er een beetje in verdiept.
Qua shooters speel ik alleen nog maar Halo.En strategy games heb ik geen zin meer in, geen zin en tijd om mij er in te verdiepen dus dan kan ik het niet zo goed en vind ik het niet echt chill om te spelen.
Ja, mijn tragedie is enkel dat ik Strategy spellen bijna als enige echt leuk vind maar er zo weinig van kanquote:
Ik ben altijd geil op fie release bonus content.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook een half jaar/jaar wachten tot ze afgeprijsd zijn
Ik ben er goed inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, mijn tragedie is enkel dat ik Strategy spellen bijna als enige echt leuk vind maar er zo weinig van kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |