nee, sinds ik mijn tony hawk, james bond en alone in de dark kwijt ben geraakt vind ik het niet meer leuk. Ik speel nog wel op mijn ps2 & n64. Maar ik heb het over de nieuwste tomb raider.quote:
Daar heb ik geen last van, alleen heb al een tijd geen bf3 gespeeld door al die DLC die je verplicht moet kopen voor nieuwe maps.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Geen idee.. filmpje zag er niet denderend uit en was geen fan van CSS (ook al heb ik dat maar kort gespeeld). Sowieso vind ik de nieuwe stijl van FPS niet fijn, ik zie heel moeilijk wat nou wat is, ook toen ik even BF3 speelde.. zag er geen kut van met zoveel details overal..
Hoe kan ik snel van die fm screens uploaden? Dan post ik mijn bazen wel effe in FM topique.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mijn Louis de Groot is al clublegende op zijn 22eAch, hij begon dan ook op zijn 16e in de A-Selectie .
Ik in fifa13quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Meer zin in de nieuwe Assasins Creed.
Heb je al je screenshots in dat mapje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe kan ik snel van die fm screens uploaden? Dan post ik mijn bazen wel effe in FM topique.
Volgend jaar pas toch ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik die nieuwe God of war ga halen, zag er erg tof uit.
CSS vond ik echt lelijk, maps waren okay tot goed, maar de guns waren slecht (leken wel cartoony.. gekrompen wapens) en tegenstanders ook niet. Vind sowieso 1.6 nog altijd het beste, qua design ook (voor die tijd) maar vooral de gameplay.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van, alleen heb al een tijd geen bf3 gespeeld door al die DLC die je verplicht moet kopen voor nieuwe maps.
En GO ziet er gewoon niet uit, kweenie. Niet echt een verbetering tov CSS.
Die haal ik beiden net als de nieuwe Tekken en Playstation All Stars Battle Royale.quote:
Nee, ik knip ze met zo'n programmaatje maar ik wil effe zo'n upload site waar ik er een hele rits tegelijk kan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al je screenshots in dat mapje?
imgur.comquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, ik knip ze met zo'n programmaatje maar ik wil effe zo'n upload site waar ik er een hele rits tegelijk kan.
Je kan ook een half jaar/jaar wachten tot ze afgeprijsd zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die haal ik beiden net als de nieuwe Tekken en Playstation All Stars Battle Royale.
vier games in een maand dure kutzooi heel het jaar brengen ze niets boeiends uit en dan opeens 4 toffe games tegelijk.
Voetbalspellen an sich zijn gewoon gaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet leuk. Football Manager, dat is leuk.
Gameplay beter in 1.6quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
CSS vond ik echt lelijk, maps waren okay tot goed, maar de guns waren slecht (leken wel cartoony.. gekrompen wapens) en tegenstanders ook niet. Vind sowieso 1.6 nog altijd het beste, qua design ook (voor die tijd) maar vooral de gameplay.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Is niet leuk. Football Manager, dat is leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |