Ik kom niet verder met welk spel dan ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom niet verder met tomb raider
Ik ken echt maar 3 titels uit dat lijstje of zoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef Smoofie het volgende:
PC gamers wereldwijd worden helemala gek.
[ afbeelding ]
Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef Smoofie het volgende:
PC gamers wereldwijd worden helemala gek.
[ afbeelding ]
Speel je nog vaak op je ps1?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom niet verder met tomb raider
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
AS Caen of Chievo moet je doen.
Die talenten van Caen. Als je die kunt behouden speel je in het 2e seizoen kampioen.
Zelfde geldt voor Chievo.
Ik wilde er ook naartoe, maar die gast waar ik mee wilde heeft amoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven.
Ik en een vriend gaan er waarschijnlijk heen. Wel met een Mercedes SL
Ik heb Guidetti en Louis de Groot in de spitsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
Nog even een paar potjes spelen met dit Feyenoord. In deze game zitten zelfs Nederlandse regens.
Go is echtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag is ook de beta launch van CS:GO voor alle prepurchasers.
Passen maar 2 inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Smoofie het volgende:
Kun je mij niet ff meenemen dan Davy.
amo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde er ook naartoe, maar die gast waar ik mee wilde heeft amo.
Waarom zo lullig doen over LRquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik wilde er ook naartoe, maar die gast waar ik mee wilde heeft amo.
21 augustus alquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
Vandaag is ook de beta launch van CS:GO voor alle prepurchasers.
Geen idee.. filmpje zag er niet denderend uit en was geen fan van CSS (ook al heb ik dat maar kort gespeeld). Sowieso vind ik de nieuwe stijl van FPS niet fijn, ik zie heel moeilijk wat nou wat is, ook toen ik even BF3 speelde.. zag er geen kut van met zoveel details overal..quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb Guidetti en Louis de Groot in de spits
Bedankt man voor link. Was helemaal vergeten.quote:
Mijn Louis de Groot is al clublegende op zijn 22equote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:25 schreef Typisch het volgende:
[..]Ik heb een Franse regen die Bony uit de basis heeft gespeeld. Al topscoorder van de Eredivisie op zijn 18e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |