Wie is er ooit Somaliërs tegen gekomen op vakantie dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het niet bedacht hoor, het overgrote deel van die figuren ben ik nooit tegengekomen
Nog beter zelfs.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Teleurstellende TT, aan regen heb je sowieso niks. Vraag dan om onweer.
jawel goed voor de gewassen en dus goed voor goedkoper bierquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Teleurstellende TT, aan regen heb je sowieso niks. Vraag dan om onweer.
Ik... ze verstoorde mijn zeiltocht behoorlijk ruw en onbeschoft.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie is er ooit Somaliërs tegen gekomen op vakantie dan?
Ik zag ze in Tilburg altijd bij de Pizzahut staan, rare keelgeluiden maken en met z'n 28-en in een Honda Civic wegrijden...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie is er ooit Somaliërs tegen gekomen op vakantie dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag ze in Tilburg altijd bij de Pizzahut staan, rare keelgeluiden maken en met z'n 28-en in een Honda Civic wegrijden...
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:59 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dit nou weer voor een kut TT?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik... ze verstoorde mijn zeiltocht behoorlijk ruw en onbeschoft.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik... ze verstoorde mijn zeiltocht behoorlijk ruw en onbeschoft.
1 dag? Woon je bij de zee?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 dag mooi weer en het moet weer regenen
Nou, dat kan best tegen vallen als je er een tegenkomt uit Liverpool of noordelijker. Met zo een dik accent. Onverstaanbaar. En jij maar braaf ja knikken de hele tijd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef Typisch het volgende:
Engelsen zijn tof man. Lekker bier drinken met die gasten. En ik hoef geen moeite te doen om ze te verstaan.
Nederland en mooi weer = binnen 2 dagen stikbenauwd. In Zweden 2 weken lang 28 graden gehad en het was heerlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
1 dag mooi weer en het moet weer regenen
Toen je eenmaal wegmoest, was je zeker helemaal opgegaan in de zweedse cultuurquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland en mooi weer = binnen 2 dagen stikbenauwd. In Zweden 2 weken lang 28 graden gehad en het was heerlijk.
Maatje van me had een Everton broekje aan toen we op het strand lagen van de zomer, kwam er zo'n random dikke kale Engelsman keihard schreeuwen met een rode kop toen verstond ik er inderdaad geen reet van.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:01 schreef Happel het volgende:
[..]
Nou, dat kan best tegen vallen als je er een tegenkomt uit Liverpool of noordelijker. Met zo een dik accent. Onverstaanbaar. En jij maar braaf ja knikken de hele tijd.
Zeker, Zweedse gehaktballen als oorbellen en meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen je eenmaal wegmoest, was je zeker helemaal opgegaan in de zweedse cultuur
Ik probeer mijn chica al jaren mee te krijgen naar Scandinavië. Maar ze wil niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederland en mooi weer = binnen 2 dagen stikbenauwd. In Zweden 2 weken lang 28 graden gehad en het was heerlijk.
Nee, niet meerquote:
Vind dit ook heerlijk hoor. Alles boven de 25 is goed.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alle Zweedse mannen zijn homo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zeker, Zweedse gehaktballen als oorbellen en meer.
Het hele jaar door rond de 25quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, niet meer
[..]
Vind dit ook heerlijk hoor. Alles boven de 25 is goed.
Je tweede zin verklaarde een hoop qua dranktrip. Al vind ik je gekozen route naar Kopenhagen opmerkelijk te noemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik probeer mijn chica al jaren mee te krijgen naar Scandinavië. Maar ze wil niet.![]()
Heb nu met mijn broeder een dranktripje richting Kopenhagen geboekt. Eerst gaan we volgend weekend richting Edinburgh. Whiskey zuipen.
pizzahut in tilly?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zag ze in Tilburg altijd bij de Pizzahut staan, rare keelgeluiden maken en met z'n 28-en in een Honda Civic wegrijden...
Ben ik nog nooit geweest. Stockholm of Oslo was wellicht een betere keuze geweest, maar we gaan met de auto.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je tweede zin verklaarde een hoop qua dranktrip. Al vind ik je gekozen route naar Kopenhagen opmerkelijk te noemen
jup, nu gewoon de standaard ns station winkels. ah to go, smullers, donercompany, broodzaak e.d.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Centraal Station, of is die alweer weg?
Kut Jojoortje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Saind het volgende:
jezus ineens keiharde regen en hagel alles dit dat
Hier in Duitsland schijnt nog immer de zon.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Saind het volgende:
jezus ineens keiharde regen en hagel alles dit dat
Ik snap het niet meer. Jij rijdt vanaf Eindhoven? naar Schotland om vervolgens terug naar Nederland te rijden > Duitsland > Denemarken? Naja het zal vast gezellig wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Stockholm of Oslo was wellicht een betere keuze geweest, maar we gaan met de auto.
Ik heb een rondreis door Noorwegen gemaakt, heb een jaar gewerkt in Zweden (Stockholm) en ben een weekje in Kopenhagen geweest. Noorwegen heeft uiteindelijk het meeste indruk gemaakt, wat een ontzettend mooi land is datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Stockholm of Oslo was wellicht een betere keuze geweest, maar we gaan met de auto.
Eens. Beetje duur alleen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een rondreis door Noorwegen gemaakt, heb een jaar gewerkt in Zweden (Stockholm) en ben een weekje in Kopenhagen geweest. Noorwegen heeft uiteindelijk het meeste indruk gemaakt, wat een ontzettend mooi land is dat
En rijk en dan ook nog eens goede muziek maken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb een rondreis door Noorwegen gemaakt, heb een jaar gewerkt in Zweden (Stockholm) en ben een weekje in Kopenhagen geweest. Noorwegen heeft uiteindelijk het meeste indruk gemaakt, wat een ontzettend mooi land is dat
Uit Noorwegen komt goede muziek? Wie dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En rijk en dan ook nog eens goede muziek maken.
Di-Rect is een goed opkomend bandje uit Noorwegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Uit Noorwegen komt goede muziek? Wie dan?
Skrewdriver ook welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Di-Rect is een goed opkomend bandje uit Noorwegen.
Den Haag ligt in Noorwegen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Di-Rect is een goed opkomend bandje uit Noorwegen.
Ik heb me wat ongelukkig uitgedrukt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer. Jij rijdt vanaf Eindhoven? naar Schotland om vervolgens terug naar Nederland te rijden > Duitsland > Denemarken? Naja het zal vast gezellig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |