Gast toen was ik al 24quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker van het geld van die plunderingen in '99, ouwe lijnbaannegert.

Met zo'n klappertjespistool.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, die zit dan huilend boven zijn polsen door te snijden, of hij gaat iedereen in de stad proberen dood te schieten dan.

Vind het van jou waarschijnlijker tbhquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven vertoont zich 10 jaar niet meer buiten.

Laten we dan hopen op het eerste.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, die zit dan huilend boven zijn polsen door te snijden, of hij gaat iedereen in de stad proberen dood te schieten dan.

Ik durf die uitdaging aan te gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vind het van jou waarschijnlijker tbh

is het nou ook al een werkwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anyway, veel plezier en laat je niet boelen door die Turkse mooibois

Nog nooit in Turkije geweest meestal camping in Frankrijk of Griekenland (Kreta). Denk trouwens niet dat er veel Turkse gasten zijn. Hopelijk niet teveel Engelsenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Anyway, veel plezier en laat je niet boelen door die Turkse mooibois

Met een goede spits erbij maak je gewoon een goede kans.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:28 schreef Monopoly het volgende:
Als Feyenoord kampioen wordt zijn jullie allemaal welkom om hier te zuipen. Vanaf hier lopen naar de Coolsingel en dan hier weer compleet waus eindigen!

Ik hoop voor jou geen Russenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nog nooit in Turkije geweest meestal camping in Frankrijk of Griekenland (Kreta). Denk trouwens niet dat er veel Turkse gasten zijn. Hopelijk niet teveel Engelsen

Eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met een goede spits erbij maak je gewoon een goede kans.

moment of clarityquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is het altijd al geweest, maar bestaat alleen in de lijdende vorm.

Simpel, Usain Bolt transfervrij aantrekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens.
Maar dan moeten ze wel winnen van het Machtige Leger der Zwolsche Helden.

Van de onderste 6 wat meer punten afsnoepen en in de toppers net zo presteren als vorig jaar en je bent kampioen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Eens.
Maar dan moeten ze wel winnen van het Machtige Leger der Zwolsche Helden.

Daarom zeg ik ook, ik hoop voor jou geen Russenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Meestal wel Russen man. Zie je steeds meer.

Ik zie het nog serieus gebeuren ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van de onderste 6 wat meer punten afsnoepen en in de toppers net zo presteren als vorig jaar en je bent kampioen.

Alleen moet het weer effe slecht weer worden, dan kunnen Tadic en Chadli het niet meer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het nog serieus gebeuren ook![]()

RIP.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef Cara het volgende:
hamster van mn zusje dood moest ik m ff komen begraven
apart begin van de dag

Twente schat ik het hoogst in. Eerst wil ik eens die verdediging zien. Het avondje NAC zaterdagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen moet het weer effe slecht weer worden, dan kunnen Tadic en Chadli het niet meer.

DOE GEEN ZAKEN MET DEZE MAN. LAATST HAALDE HIJ ZIJN ZWANS UIT ZIJN BROEK, TROK ZIJN VOORHUID NAAR ACHTEREN EN RIEP : KIJK, SUGAR LEE HOOPER MET EEN COLTRUI!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie het nog serieus gebeuren ook![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |