hard niezen, doen alsof je neus bloedt en niet meer terugkomen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg in meetings tegenwoordig de neiging om mezelf emo-cuts aan te brengen als ik op de eerste slide zie staan: Slide 1/106
Ja, dat vond ik ook.quote:
Dan ga ik al andere dingen doen, haha. Niemand die zo lang kan luisteren naar iemand.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:14 schreef DonRaja het volgende:
Ik krijg in meetings tegenwoordig de neiging om mezelf emo-cuts aan te brengen als ik op de eerste slide zie staan: Slide 1/106
Ik heb iedereen tegenwoordig een vaste tijd gegeven, in 10 minuten en max 5 slides moeten ze alles kunnen presenteren. Als dat niet lukt, ben ik niet geinteresseerd.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:15 schreef Saind het volgende:
[..]
hard niezen, doen alsof je neus bloedt en niet meer terugkomen.
opkutten met je 106 slides
Mijn publiek komende maandagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb iedereen tegenwoordig een vaste tijd gegeven, in 10 minuten en max 5 slides moeten ze alles kunnen presenteren. Als dat niet lukt, ben ik niet geinteresseerd.
Maar het blijven ambtenaren hier en die houden van vergaderen en presentaties...![]()
En dank ook echt over iets volslagen banaals als: Hoe optimaliseer ik 1st line support.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook.
[..]
Dan ga ik al andere dingen doen, haha. Niemand die zo lang kan luisteren naar iemand.
Serieus?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dank ook echt over iets volslagen banaals als: Hoe optimaliseer ik 1st line support.
Ik ben maar extern he, die pipo's zijn vaste medewerkers (statutairen zoals ze hier genoemd worden) en hebben evenveel rechten als God.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Serieus?
106 slides. Hell, ik vind dat reden voor ontslag.
Ah, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen ik ga gewoon nog Fokken voor ik wegga. Ik ben ook zo'n baas. Het is dat ik het zelf zeg maar ik ben echt geniaal. Een profeet, atleet en hier een leider voor iedereen.
oquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:20 schreef RensAjacied het volgende:
ik ben net 16 en heb het internet eindelijk ontdekt
Ben je weer terug? Hoe was jouw vakantie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:20 schreef RensAjacied het volgende:
Mensen ik ga gewoon nog Fokken voor ik wegga. Ik ben ook zo'n baas. Het is dat ik het zelf zeg maar ik ben echt geniaal. Een profeet, atleet en hier een leider voor iedereen.
Ik vind je maar een kneus met insomnia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ga pas vanavond wegquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je weer terug? Hoe was jouw vakantie?
Kuttijd om te vliegen zeg.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
22:00 vertrekt vliegtuig naar Turkije
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik vind je maar een kneus met insomnia.
Laatste keer met oudersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuttijd om te vliegen zeg.
Met vrienden ofzo?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatste keer met ouders. Zal eerst naar Terschelling gaan met vrienden maar ging niet door dus laatste moment nog met me ouders mee kunnen gaan. 15 dagen genieten van All Inclusive. Gratis bier
Ja de afgelopen paar dagen gewoon in de nacht zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben je hier geweest dan de afgelopen tijd?
Ah, balen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatste keer met ouders. Zal eerst naar Terschelling gaan met vrienden maar ging niet door dus laatste moment nog met me ouders mee kunnen gaan. 15 dagen genieten van All Inclusive. Gratis bier
Niets, zolang je maar gaat neukenb.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om als 16 jarige nog met je ouders op vakantie te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |