En dit nummer op de achtergrondquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is lastig dunken met paarden hoor

Je hebt van die usb stickies voor internet, misschien heeft iemand die te leen voor je.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de presentatie online gemaakt ipv oubollige powerpoint.
Eens wat op gaan verzinnen

Ja zeepaardenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Finale wordt dan gespeeld met paarden erbij.
 Succes met je presentatie nog Monopoly.
 Succes met je presentatie nog Monopoly.

quote:

quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja zeepaarden
[ afbeelding ]
Altijd leuk onzin discussies aangaan op Fok!. Helaas moet ik nu alweer stoppenSucces met je presentatie nog Monopoly.

telefoon met tethering gebruiken dan en wat is er eigenlijk mis met powerpoint.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb de presentatie online gemaakt ipv oubollige powerpoint.
Eens wat op gaan verzinnen

Vergelijk Powerpoint eens met Prezi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef Adames het volgende:
[..]
telefoon met tethering gebruiken dan en wat is er eigenlijk mis met powerpoint.

Ah joh gewoon mooie word-art titels boven elke powerpoint sheet en dan al je tekst als opsomming erop proppen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergelijk Powerpoint eens met Prezi.
Dan weet je genoeg

in comic sansquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah joh gewoon mooie word-art titels boven elke powerpoint sheet en dan al je tekst als opsomming erop proppen.

sommige docenten gebruiken het inderdaad bij mij, het ziet er wel fancy uit, maar om grote hoeveelheden data te verwerken vond ik het toch wat minder fijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vergelijk Powerpoint eens met Prezi.
Dan weet je genoeg

Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef Adames het volgende:
[..]
sommige docenten gebruiken het inderdaad bij mij, het ziet er wel fancy uit, maar om grote hoeveelheden data te verwerken vond ik het toch wat minder fijn.

Ik ken het helemaal niet, even googlenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik gebruik het ook als background. Ik doe zelf de diepgang in het hele verhaal.

ik doe Technische Natuurkunde, dus als ik wat moet presenteren zijn het voornamelijk formules, grafieken en tabellen. Voor zo'n management vakje is het wel eens leuk om te gebruiken ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ben ik met je eens.
Ik gebruik het ook als background. Ik doe zelf de diepgang in het hele verhaal.

quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met mooie geluidseffecten en 'verschijnende' tekst

en aan het eind van de presentatie dan een aparte slide met als kop VRAGEN? met daaronder dit:quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met mooie geluidseffecten en 'verschijnende' tekst

nee man die 3d shit is veel te luxe. Die standaard tekeningen uit powerpoint 2000quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:09 schreef Adames het volgende:
[..]
en aan het eind van de presentatie dan een aparte slide met als kop VRAGEN? met daaronder dit:
[ afbeelding ]
al dan niet vergezeld van een applaus geluidseffectje

Rémy Martin.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Happel het volgende:
Geniaal. Hoor dus net dat ik geen sherry, maar cognac op had afgelopen zondag.
In zo een staat was ik dus...

Goorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Happel het volgende:

Hennessyquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Happel het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |