Ook hier houd ik me maar een keer inquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hou die ranzige homospelletjes nou gewoon voor je
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vechten in een ring of kooi.![]()
![]()
Dat is zo nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb in een dronken bui weleens Engelse geconfronteerd met de rellen toentertijd in Londen en mijn subtiele mening gegeven. Dat werd dan weer niet echt geapprecieerd maar voor de rest ook weinig problemen met Engelsen gehad.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit problemen met Engelsen. Altijd goede tijden.
Wordt onze kleine Geo eindelijk volwassen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ook hier houd ik me maar een keer inte makkelijk.
Als het niet al meer isquote:
Die klap daarna.. vol op zijn slaapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij zou een laptop en een dongel kopen om vanuit de speeltuin door te gaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
als stinho 6k zou krijgen kwam hij ook minder op FOK!
Don't count on it.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wordt onze kleine Geo eindelijk volwassen?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)ndy-in-de-trein.html
Hoe geniaal.
Danny Makkelie scheidsrechter bij PSV-RODquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh ik zit weer in het Ajax topic.
Ah, goede postquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Danny Makkelie scheidsrechter bij PSV-ROD
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij zou een laptop en een dongel kopen om vanuit de speeltuin door te gaan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:47 schreef Happel het volgende:
http://nos.nl/os2012/vide(...)ndy-in-de-trein.html
Hoe geniaal.
Jawel man.quote:
Ik heb het niet bedacht hoor, het overgrote deel van die figuren ben ik nooit tegengekomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Overigens is dat toeristen lijstje van RonDanja complete onzin zonder Fransen in de top 3. Wat een verschrikkelijk volk blijft dat toch kwam ik deze zomer weer achter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |