Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:50 schreef DO2 het volgende:
De waarheid dat er geen waarheid is, is de enige die gevonden kan worden, Manke.
Het is allemaal interpretatie... Het leven dat het eindeloze leven interpreteert, zo je wilt.
En wij zijn daar gewoon onderdeel van. Van die kosmische grap.

dan doe ik wel alsof, zo ver als jij bent ben ik nog nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:03 schreef DO2 het volgende:
Er zijn geen werkelijke feiten. Da's precies mijn punt.
Maar we kunnen natuurlijk altijd doen alsof.

benzine blijft duur, hoe ver je ook moetquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:28 schreef DO2 het volgende:
In alles wat er is zijn we allemaal even ver, of dichtbij.

Bewijst helemaal niets; het kan ook allemaal in je brein gegenereerd worden (je brein is heel creatief wat dat betreft). Echt bewijs heb je pas als ze iets concreets weten dat jij zelf niet kan weten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:50 schreef Manke het volgende:
[..]
Dat je verschijningen ziet van nog levende mensen is toch bewijs dat het demonen zijn? Er zijn mensen die stemmen horen van nog levende mensen waarbij die stemmen het heel erg slecht voor hebben met de persoon, doodverwensingen tot gruwelijke opdrachten. Je ziet ook goede? Wat geeft je het idee dat ze goed zijn?

quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:21 schreef Loppe het volgende:
[..]
'k Zit in een trance ofzo, half waak/slaap toestand.
Ja ja, een heel heldere toestand ... juist een toestand waarin de meeste mensen dingen zien die er niet zijn, net zoals vlak na het wakker worden (heb ik ook weleens gehad, zag ik een paar seconden een hele grote spin op de muur of allemaal bloed uit de muur lopen)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Neen, het is een heel heldere toestand, vind ik. Je slaapt net niet maar je bent ook niet wakker.
[..]
[..]

Ik heb de ervaring dat je jezelf totaal gek kunt maken als je je intensief met dit soort zaken bezig houdt (die allemaal gemeen hebben dat er meer is dan de alledaagse werkelijkheid)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 17:29 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb t al een paar keer meegemaakt waaronder ik zelf ook 1x, mensen die in aanraking komen met het spirituele/paranormale en dan psychotisch worden en 2 daarvan leven niet meer. hebben hun eigen leven dus beindigd. Wie kan mij vertellen hoe dat komt?
Iemand een uitleg hoe gezonde mensen zo ziek kunnen worden door alleen maar bezig te zijn met het occulte. Mij zegt het dan, dat het gevaarlijk is. Ik weet zelf waar ik aan ontsnapt ben en ben dankbaar dat ik nog leef.

Kortom: flauwekul.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:21 schreef Manke het volgende:
Wat hij gelooft is: Het leven is op de Maan in embryonale vorm ontstaan en bij die eerste ‘mensen’ behoorde ook Jezus.geloof wat je wil natuurlijk, ik raad je alleen aan dat als je echt jezus wilt volgen, dat je het nieuwe testament beter kunt lezen, of ie nou bestond of niet, daar werd ie als eerste beschreven.

Het bewijst in ieder geval dat het geen overleden personen zijn, die tot je spreken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 06:45 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Bewijst helemaal niets; het kan ook allemaal in je brein gegenereerd worden (je brein is heel creatief wat dat betreft). Echt bewijs heb je pas als ze iets concreets weten dat jij zelf niet kan weten.

Ehm ... lees ff terug ... als manke die vraag van mij aan z'n demonen stelt, en die weten het juiste antwoord, is dat wel keihard bewijs dat er iig. iets bovennatuurlijks aan de hand is ...quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het bewijst in ieder geval dat het geen overleden personen zijn, die tot je spreken.
Verder gaat dit topic over ervaringen met geesten ed. Bewijs zal er nooit zijn.

Dat lijkt me een interessant experiment!quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ehm ... lees ff terug ... als manke die vraag van mij aan z'n demonen stelt, en die weten het juiste antwoord, is dat wel keihard bewijs dat er iig. iets bovennatuurlijks aan de hand is ...

Nee dat is het niet.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:28 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ehm ... lees ff terug ... als manke die vraag van mij aan z'n demonen stelt, en die weten het juiste antwoord, is dat wel keihard bewijs dat er iig. iets bovennatuurlijks aan de hand is ...

Manke zou de vraag bijvoorbeeld kunnen googlen en het antwoord terug kunnen geven.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hoe wil je verklaren dat iemand iets weet wat hij niet kan weten dan?

Lijkt me goeie instelling.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef Manke het volgende:
Hadden we het al over gehad. Ik kan ze niks vragen, omdat ik er niet meer mee bezig wil zijn en ze amper hoor, moet me dan inspannen, en al vraag ik het dan zal ik ws spottende en intimiderende antwoorden krijgen.

Uiteraard had ik ook ff gegoogled, en het juiste antwoord stond niet op internet. Wel viel me iets interessants op: in de eerste 3 (Roemeense!) links stond het woord Satan vlak bij het woord LUMI (3 of 4 woorden ervan af), en de 4e link hintte duidelijk op het juiste antwoord (alleen te herkennen als je het antwoord al kent). De rest was onzinlinks.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Manke zou de vraag bijvoorbeeld kunnen googlen en het antwoord terug kunnen geven.
En als Manke het eerlijk speelt, en de entiteit geeft hem expres een foutief antwoord?
Keihard bewijs is er voor de wetenschap nog niet, dat ga je met deze methode ook niet vinden.

Maar je bent er toch voortdurend mee bezig door hier te posten?quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:02 schreef Manke het volgende:
Hadden we het al over gehad. Ik kan ze niks vragen, omdat ik er niet meer mee bezig wil zijn en ze amper hoor, moet me dan inspannen, en al vraag ik het dan zal ik ws spottende en intimiderende antwoorden krijgen.

Nee.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:21 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Maar je bent er toch voortdurend mee bezig door hier te posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |