abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 september 2012 @ 14:15:24 #276
379986 GoobyPls
Gooby Pls :)
pi_116847001
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Narasan het volgende:
Ik kom nog eens terug hier. Dacht dat het afgelopen was. Had al een tijdje geen last meer ervan gehad, maar wat er de afgelopen nacht gebeurde.....

Ik voelde mij al zodra ik ging liggen onprettig op de plek waar ik lag. De sfeer was anders, normaal is het altijd rustig, maar dit keer was er iets aan de hand. Ik voelde veel activiteit. Continu hoorde ik allemaal vage stemmen, en meermaals hoorde ik: 'Hey, hey' etc... Op een gegeven moment hoorde ik het zo dichtbij dat ik er langzamerhand gewoon bang van werd. Ook zag ik, zodra ik naar de gang keek, allemaal witte wazen voorbij vliegen. Dat had ik voorheen nog nooit gezien!

Ik wist echt niet hoe ik de nacht moest doorkomen, maar het is me dan toch nog gelukt met veel moeite.... Hopelijk vannacht niet weer. Dit was de ergste ervaring sinds tijden...

Nee, ik heb niets gedronken of genomen die avond, voor sceptische mensen. .
Praktisch Iedereen heeft tegenwoordig toch een telefoon met camera? Misschien in jouw geval niet bij de hand, maar ik zou graag zien dat iemand een filmpje maakt als hij dit meemaakt, zoveel moeite kan dat toch niet zijn?
pi_116869350
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Narasan het volgende:
Ik kom nog eens terug hier. Dacht dat het afgelopen was. Had al een tijdje geen last meer ervan gehad, maar wat er de afgelopen nacht gebeurde.....

Ik voelde mij al zodra ik ging liggen onprettig op de plek waar ik lag. De sfeer was anders, normaal is het altijd rustig, maar dit keer was er iets aan de hand. Ik voelde veel activiteit. Continu hoorde ik allemaal vage stemmen, en meermaals hoorde ik: 'Hey, hey' etc... Op een gegeven moment hoorde ik het zo dichtbij dat ik er langzamerhand gewoon bang van werd. Ook zag ik, zodra ik naar de gang keek, allemaal witte wazen voorbij vliegen. Dat had ik voorheen nog nooit gezien!

Ik wist echt niet hoe ik de nacht moest doorkomen, maar het is me dan toch nog gelukt met veel moeite.... Hopelijk vannacht niet weer. Dit was de ergste ervaring sinds tijden...

Nee, ik heb niets gedronken of genomen die avond, voor sceptische mensen. .
Zeker dat dit geen slaapverlamming was?

Over dat onprettig voelen; dat heb ik zelf enkel als ik ook aan enge denken denk, of scènes uit een horrorfilm. Denk je niet dat dit kan zijn omdat je er gewoon te veel aan denkt?
pi_116892594
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Zeker dat dit geen slaapverlamming was?

Over dat onprettig voelen; dat heb ik zelf enkel als ik ook aan enge denken denk, of scènes uit een horrorfilm. Denk je niet dat dit kan zijn omdat je er gewoon te veel aan denkt?
Hoi,

Nee het was zeker geen slaapverlamming, want anders had ik mij niet kunnen bewegen en dat kon ik wel. Ik weet het niet waarom het gebeurd. Ik ben er de laatste tijd nauwelijks mee bezig geweest, dus waar het vandaan kwam wist ik niet.

@GoobyPls.
Op dat moment durf je niets te doen, ook al weet ik dat je het zo graag zou willen. Maar het kan op een of andere manier gewoon niet. Denk dat zo'n camera er ook moeite mee heeft om zo'n onverklaarbare dingen vast te leggen.
pi_116892737
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Narasan het volgende:

[..]

Hoi,

Nee het was zeker geen slaapverlamming, want anders had ik mij niet kunnen bewegen en dat kon ik wel. Ik weet het niet waarom het gebeurd. Ik ben er de laatste tijd nauwelijks mee bezig geweest, dus waar het vandaan kwam wist ik niet.
Hoe voelde je je vóór je ging slapen? Waaraan dacht je?
pi_116903870
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Hoe voelde je je vóór je ging slapen? Waaraan dacht je?
Heel normaal eigenlijk. Ik dacht dat ik lekker rustig kon gaan slapen, dacht dus niet echt aan enge dingen of iets wat met dat te maken heeft. Snap dus nog steeds niet waarom het kwam ;(.
pi_119704381
Jammer dat dit topic minder actief lijkt nu! Erg interessant wel; al heb ik ook mijn kritische kijk op bepaalde zaken, zoals o.a. mensen die zeggen dat ze niet meer konden bewegen in bed. (Dat is gewoon slaapverlamming en wetenschappelijk goed onderzocht.)

Als het mezelf overkomt (maar dat gebeurt zelden) ben ik er meestal heel nuchter in en denk ik al snel aan toeval of inbeelding.

Wel gebeurde het in ons oud huis soms dat de deur van de woonkamer uit zichzelf "tegensloeg" terwijl er bijna geen zuchtje wind was en echt hevig, alsof er iemand aan de klink stond te trekken... :{ Dat was natuurlijk schrikken en het gebeurde soms toen ik alleen thuis was. Ik durfde de deur bijna niet opendoen, want stel je voor dat er tóch iemand achter stond... :') Volgens mijn moeder kwam het gewoon door willekeurige tocht en dat kon natuurlijk wel goed zijn aangezien het makkelijk durfde tochten daar. Toen heb ik het laten rusten, want het is sindsdien niet meer gebeurd.
Toch blijft het wel een beetje vreemd dat de deur zo hevig sloeg, alsof het buiten hevig stormde terwijl het gewoon rustig weer was...

Ook zie ik soms 's avonds in het halfduister (ik maak het dan graag gezellig in de kamer, vandaar halfduister ;)) "dingen" bewegen vanuit mijn ooghoeken; ook alsof er iets van achter de deur of kast komt piepen ;( :'), maar aangezien dat in het donker al makkelijk gaat (met open ogen heb je dan een pak meer visualisaties toch?) dan bij licht, ben ik er erg gerust in. Wel moet ik toegeven soms toch een beetje schrik te hebben, maar zoals ik al zei; het zit gewoon tussen m'n oren.
Als het te erg wordt doe ik het licht wel even aan. :D ^O^
pi_119705348
Zelf heb ik ook last van slaapverlamming, dat ik me niet meer kan bewegen.
Heel vervelend, en vroeger hoorde ik ook zware stemmen en begon ik helemaal te trillen en beven. Heel raar.
pi_119705591
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Catnip het volgende:
Heel vervelend, en vroeger hoorde ik ook zware stemmen en begon ik helemaal te trillen en beven. Heel raar.
Heel vreemd, maar het is (gelukkig) te verklaren. (Stel je nu eens voor dat het écht iets bovennatuurlijks was! Dan zou ikzelf niet meer goed slapen denk ik.. ;( :'))

Het zijn je hersenen die allerlei geluiden (ook stemmen) produceren die nog uit je droom afkomstig zijn. Je bent wel wakker, maar je hoofd zit nog in de droom en beseft niet dat je bewustzijn wél wakker is. Dan krijg je deze dingen. Het "achtbaangevoel" kun je soms ook voorhebben.
Waarom het lijkt dat je op zo'n moment in de lucht gaat zweven is me dan wel weer een raadsel... maar volgens mij ook te verklaren.
pi_119705641
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Catnip het volgende:
Ik heb weleens slaapverlamming gehad... Nare ervaring is dat.
pi_119705998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb weleens slaapverlamming gehad... Nare ervaring is dat.
Ja ik vond het ook heel naar..kon me ogen niet meer openkrijgen..en dat is toch best beangstigend want ik weet nooit wat er op zo'n moment in mijn kamer afspeeld. Het geeft me gewoon een veiliger gevoel als ik mijn ogen gewoon kan opendoen..
pi_119706023
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja ik vond het ook heel naar..kon me ogen niet meer openkrijgen..en dat is toch best beangstigend want ik weet nooit wat er op zo'n moment in mijn kamer afspeeld. Het geeft me gewoon een veiliger gevoel als ik mijn ogen gewoon kan opendoen..
Die keren dat ik het had, had ik mijn ogen min of meer open... Maar ik droomde niet meer, gelukkig. Alleen de ervaring dat ik niet meer wist hoe ik mijn lijf moest bewegen was heel beangstigend.
pi_119706167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Die keren dat ik het had, had ik mijn ogen min of meer open... Maar ik droomde niet meer, gelukkig. Alleen de ervaring dat ik niet meer wist hoe ik mijn lijf moest bewegen was heel beangstigend.
Ja precies, sommige tijden heb ik er ook meer last van. Echt heel vreemd eigenlijk :P
pi_119706230
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ja precies, sommige tijden heb ik er ook meer last van. Echt heel vreemd eigenlijk :P
Ik heb het maar een keer of vier meegemaakt in totaal.. Dat was vier keer te vaak. Drie keer verzette ik me er hevig tegen. Dat hielp erg slecht. De laatste keer wist ik het hoofd koel te houden en weer verder te slapen. Later werd ik normaal wakker en ik heb het sindsdien nooit meer gehad.
pi_119707086
Ik liet net met opzet m'n ogen dicht, uit schrik dingen te zien die er niet waren. ;)
  woensdag 28 november 2012 @ 14:54:28 #291
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_119711231
quote:
0s.gif Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Narasan het volgende:

[..]

Heel normaal eigenlijk. Ik dacht dat ik lekker rustig kon gaan slapen, dacht dus niet echt aan enge dingen of iets wat met dat te maken heeft. Snap dus nog steeds niet waarom het kwam ;(.
Hoest nu, man?
  woensdag 28 november 2012 @ 15:14:24 #292
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_119711851
maat van me had een slaapverlamming, vroeg toen of ie shadowpeople zag en ja hoor, zag ie een vorige keer toen ie dat had
pi_119720083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Manke het volgende:
maat van me had een slaapverlamming, vroeg toen of ie shadowpeople zag en ja hoor, zag ie een vorige keer toen ie dat had
Wat zijn shadowpeople?
pi_119721408
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:44 schreef Catnip het volgende:

[..]

Wat zijn shadowpeople?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119721445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol die zien er best awesome uit
pi_119721461
quote:
11s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef Catnip het volgende:

[..]

lol die zien er best awesome uit
Eng zeker. :')
pi_119737142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:16 schreef Little_Dolls het volgende:

[..]

Eng zeker. :')
Nee hoor, valt best mee. Ja als ik ze tegen zou komen dan zou ik het eng vinden..misschien..
pi_119740106
quote:
11s.gif Op donderdag 29 november 2012 07:37 schreef Catnip het volgende:

[..]

Nee hoor, valt best mee. Ja als ik ze tegen zou komen dan zou ik het eng vinden..misschien..
Nou ja, als ze gezellig aan het voeteneind van je bed komen staan terwijl je verlamd bent..
pi_119740492
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou ja, als ze gezellig aan het voeteneind van je bed komen staan terwijl je verlamd bent..
Maar ik kan ze toch wegsturen in jezus naam.. Nouja haha dat is eigenlijk ook maar net wat je gelooft... :P
pi_119741540
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2012 10:55 schreef Catnip het volgende:

[..]

Maar ik kan ze toch wegsturen in jezus naam.. Nouja haha dat is eigenlijk ook maar net wat je gelooft... :P
Misschien werkt dat inderdaad.. Tenslotte droom je die figuurtjes zelf, dus in wezen is het lucide droom en die kun je beinvloeden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')