Praktisch Iedereen heeft tegenwoordig toch een telefoon met camera? Misschien in jouw geval niet bij de hand, maar ik zou graag zien dat iemand een filmpje maakt als hij dit meemaakt, zoveel moeite kan dat toch niet zijn?quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Narasan het volgende:
Ik kom nog eens terug hier. Dacht dat het afgelopen was. Had al een tijdje geen last meer ervan gehad, maar wat er de afgelopen nacht gebeurde.....
Ik voelde mij al zodra ik ging liggen onprettig op de plek waar ik lag. De sfeer was anders, normaal is het altijd rustig, maar dit keer was er iets aan de hand. Ik voelde veel activiteit. Continu hoorde ik allemaal vage stemmen, en meermaals hoorde ik: 'Hey, hey' etc... Op een gegeven moment hoorde ik het zo dichtbij dat ik er langzamerhand gewoon bang van werd. Ook zag ik, zodra ik naar de gang keek, allemaal witte wazen voorbij vliegen. Dat had ik voorheen nog nooit gezien!
Ik wist echt niet hoe ik de nacht moest doorkomen, maar het is me dan toch nog gelukt met veel moeite.... Hopelijk vannacht niet weer. Dit was de ergste ervaring sinds tijden...
Nee, ik heb niets gedronken of genomen die avond, voor sceptische mensen. .
Zeker dat dit geen slaapverlamming was?quote:Op zondag 16 september 2012 13:35 schreef Narasan het volgende:
Ik kom nog eens terug hier. Dacht dat het afgelopen was. Had al een tijdje geen last meer ervan gehad, maar wat er de afgelopen nacht gebeurde.....
Ik voelde mij al zodra ik ging liggen onprettig op de plek waar ik lag. De sfeer was anders, normaal is het altijd rustig, maar dit keer was er iets aan de hand. Ik voelde veel activiteit. Continu hoorde ik allemaal vage stemmen, en meermaals hoorde ik: 'Hey, hey' etc... Op een gegeven moment hoorde ik het zo dichtbij dat ik er langzamerhand gewoon bang van werd. Ook zag ik, zodra ik naar de gang keek, allemaal witte wazen voorbij vliegen. Dat had ik voorheen nog nooit gezien!
Ik wist echt niet hoe ik de nacht moest doorkomen, maar het is me dan toch nog gelukt met veel moeite.... Hopelijk vannacht niet weer. Dit was de ergste ervaring sinds tijden...
Nee, ik heb niets gedronken of genomen die avond, voor sceptische mensen. .
Hoi,quote:Op zondag 16 september 2012 21:49 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Zeker dat dit geen slaapverlamming was?
Over dat onprettig voelen; dat heb ik zelf enkel als ik ook aan enge denken denk, of scènes uit een horrorfilm. Denk je niet dat dit kan zijn omdat je er gewoon te veel aan denkt?
Hoe voelde je je vóór je ging slapen? Waaraan dacht je?quote:Op maandag 17 september 2012 15:34 schreef Narasan het volgende:
[..]
Hoi,
Nee het was zeker geen slaapverlamming, want anders had ik mij niet kunnen bewegen en dat kon ik wel. Ik weet het niet waarom het gebeurd. Ik ben er de laatste tijd nauwelijks mee bezig geweest, dus waar het vandaan kwam wist ik niet.
Heel normaal eigenlijk. Ik dacht dat ik lekker rustig kon gaan slapen, dacht dus niet echt aan enge dingen of iets wat met dat te maken heeft. Snap dus nog steeds niet waarom het kwamquote:Op maandag 17 september 2012 15:38 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Hoe voelde je je vóór je ging slapen? Waaraan dacht je?
Heel vreemd, maar het is (gelukkig) te verklaren. (Stel je nu eens voor dat het écht iets bovennatuurlijks was! Dan zou ikzelf niet meer goed slapen denk ik..quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Catnip het volgende:
Zelf heb ik ook last van slaapverlamming, dat ik me niet meer kan bewegen.
Heel vervelend, en vroeger hoorde ik ook zware stemmen en begon ik helemaal te trillen en beven. Heel raar.
Ik heb weleens slaapverlamming gehad... Nare ervaring is dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:52 schreef Catnip het volgende:
Zelf heb ik ook last van slaapverlamming, dat ik me niet meer kan bewegen.
Heel vervelend, en vroeger hoorde ik ook zware stemmen en begon ik helemaal te trillen en beven. Heel raar.
Ja ik vond het ook heel naar..kon me ogen niet meer openkrijgen..en dat is toch best beangstigend want ik weet nooit wat er op zo'n moment in mijn kamer afspeeld. Het geeft me gewoon een veiliger gevoel als ik mijn ogen gewoon kan opendoen..quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb weleens slaapverlamming gehad... Nare ervaring is dat.
Die keren dat ik het had, had ik mijn ogen min of meer open... Maar ik droomde niet meer, gelukkig. Alleen de ervaring dat ik niet meer wist hoe ik mijn lijf moest bewegen was heel beangstigend.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:12 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook heel naar..kon me ogen niet meer openkrijgen..en dat is toch best beangstigend want ik weet nooit wat er op zo'n moment in mijn kamer afspeeld. Het geeft me gewoon een veiliger gevoel als ik mijn ogen gewoon kan opendoen..
Ja precies, sommige tijden heb ik er ook meer last van. Echt heel vreemd eigenlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 12:13 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die keren dat ik het had, had ik mijn ogen min of meer open... Maar ik droomde niet meer, gelukkig. Alleen de ervaring dat ik niet meer wist hoe ik mijn lijf moest bewegen was heel beangstigend.
Ik heb het maar een keer of vier meegemaakt in totaal.. Dat was vier keer te vaak. Drie keer verzette ik me er hevig tegen. Dat hielp erg slecht. De laatste keer wist ik het hoofd koel te houden en weer verder te slapen. Later werd ik normaal wakker en ik heb het sindsdien nooit meer gehad.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:18 schreef Catnip het volgende:
[..]
Ja precies, sommige tijden heb ik er ook meer last van. Echt heel vreemd eigenlijk
Hoest nu, man?quote:Op maandag 17 september 2012 19:57 schreef Narasan het volgende:
[..]
Heel normaal eigenlijk. Ik dacht dat ik lekker rustig kon gaan slapen, dacht dus niet echt aan enge dingen of iets wat met dat te maken heeft. Snap dus nog steeds niet waarom het kwam.
Wat zijn shadowpeople?quote:Op woensdag 28 november 2012 15:14 schreef Manke het volgende:
maat van me had een slaapverlamming, vroeg toen of ie shadowpeople zag en ja hoor, zag ie een vorige keer toen ie dat had
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:14 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]lol die zien er best awesome uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, als ze gezellig aan het voeteneind van je bed komen staan terwijl je verlamd bent..quote:Op donderdag 29 november 2012 07:37 schreef Catnip het volgende:
[..]
Nee hoor, valt best mee. Ja als ik ze tegen zou komen dan zou ik het eng vinden..misschien..
Maar ik kan ze toch wegsturen in jezus naam.. Nouja haha dat is eigenlijk ook maar net wat je gelooft...quote:Op donderdag 29 november 2012 10:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nou ja, als ze gezellig aan het voeteneind van je bed komen staan terwijl je verlamd bent..
Misschien werkt dat inderdaad.. Tenslotte droom je die figuurtjes zelf, dus in wezen is het lucide droom en die kun je beinvloedenquote:Op donderdag 29 november 2012 10:55 schreef Catnip het volgende:
[..]
Maar ik kan ze toch wegsturen in jezus naam.. Nouja haha dat is eigenlijk ook maar net wat je gelooft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |