abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116504694
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 17:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh Enkhuizen, nog dichterbij!
Vind je het nooit eng, al die geesten om je heen?
Zolang ze me niet bang maken of iets dergelijks niet. En geen enkele medewerker vindt het echt erg. Het is een beetje eng, vooral de eerste keer dat je het meemaakt. Maar er is in al die jaren nog nooit iets gebeurd, dus waarom zou je er bang van worden? Zoals ik al zei krijg ik ook niet het gevoel alsof je niet welkom bent ofzo.. Het is meer dat ze er gewoon zijn.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_116506588
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 15:57 schreef Manke het volgende:

[..]

thanks, ze waren wel duidelijk, maar dat komt omdat de tekst erbij stond :)
heb nog niemand mijn methode zien gebruiken, ik durf te wedden dat ze er dan veel meer horen in de ruis, ik had maar 2x ofzo een duidelijk opname zoals in het filmpje waar iets kort werd gezegd, toen ik de ruis analyseerde hoorde ik hele gesprekken :P
Interessant, wat is jouw methode dan?

En inderdaad, de EVP's in Ghost Adventures staat meestal tekst bij waardoor je ook gaat denken dat wat er staat ook gezegd word. Desondanks; top show (show ja! :)) die wel iets probeert te bewijzen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 18:16:06 #253
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116506746
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:10 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Interessant, wat is jouw methode dan?

En inderdaad, de EVP's in Ghost Adventures staat meestal tekst bij waardoor je ook gaat denken dat wat er staat ook gezegd word. Desondanks; top show (show ja! :)) die wel iets probeert te bewijzen.
ik deed met goldwave stilte opnemen, paar ruisfiltertjes op een bepaalde instelling eroverheen gooien, volume verhogen en goed luisteren :) aan het begin hoorde ik niks, maar toen ik gewend was aan het geluid, hoorde ik hele gesprekken, geen pareidolie, want ik hoorde de zelfde stemmen en woorden en gelach in m'n oor nadat het mis was gegaan, microfoon had ik in tweeën gebroken :P
pi_116506973
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:16 schreef Manke het volgende:

[..]

ik deed met goldwave stilte opnemen, paar ruisfiltertjes op een bepaalde instelling eroverheen gooien, volume verhogen en goed luisteren :) aan het begin hoorde ik niks, maar toen ik gewend was aan het geluid, hoorde ik hele gesprekken, geen pareidolie, want ik hoorde de zelfde stemmen en woorden en gelach in m'n oor nadat het mis was gegaan, microfoon had ik in tweeën gebroken :P
Welke ruisfiltertjes en bepaalde instellingen? :D
  vrijdag 7 september 2012 @ 18:26:58 #255
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116507087
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke ruisfiltertjes en bepaalde instellingen? :D
download goldwave maar, kan je het zien, weet de filter instellingen die ik toen gebruikte alleen niet meer. :)
pi_116511315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 11:23 schreef Scrummie het volgende:
Gister weer een afleving van Ghost Adventures gezien, en hij was weer top: veel EVP's, een verschijning, erg gave uitzending!

Ik heb 'm gekeken, en bij de EVP's bewust eerst niet naar de tekst gekeken, en ik hoorde alleen wat rare geluiden, geen woorden .... de grap is, kijk je wel naar de tekst, dan hoor je die ook erin. Conclusie: flauwekul. Die geluiden worden zodanig gegenereerd dat je er makkelijk stemmen in kunt horen. Voor de rest ook niks substantieels. Zo kan ik ook een programma maken :9
Firm but Friendly.
pi_116528245
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 20:14 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Ik heb 'm gekeken, en bij de EVP's bewust eerst niet naar de tekst gekeken, en ik hoorde alleen wat rare geluiden, geen woorden .... de grap is, kijk je wel naar de tekst, dan hoor je die ook erin. Conclusie: flauwekul. Die geluiden worden zodanig gegenereerd dat je er makkelijk stemmen in kunt horen. Voor de rest ook niks substantieels. Zo kan ik ook een programma maken :9
Uhu. Gegenereerd.. kom op zeg.
  zaterdag 8 september 2012 @ 13:57:21 #258
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116532836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een stem uit het niets, maar dat feit valt blijkbaar niemand op, maakt niet uit dat het onverstaanbaar is.
pi_116537673
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 09:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Uhm ... jij denkt dus echt dat ze zich in zo'n sensatieprogramma niet verlagen tot dat soort trucs, en dat het dus wel echt moet zijn (het is duidelijk geen apparatuurruis)? Interessant :)
Firm but Friendly.
pi_116552751
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:10 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Uhm ... jij denkt dus echt dat ze zich in zo'n sensatieprogramma niet verlagen tot dat soort trucs, en dat het dus wel echt moet zijn (het is duidelijk geen apparatuurruis)? Interessant :)
Ja, dat denk ik. Sterker; ik weet het. Er zijn talloze van dit soort 'ghost hunt' groepen, die allemaal dezelfde ervaringen hebben, die het niet op TV brengen, echt duizenden. Waarom zou dat anders zijn als er een camera op gericht word?
  zondag 9 september 2012 @ 01:45:29 #261
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116555736
Ik begin te ontdekken dat er een hele subspecies is van Homo Sapiens, genaamd Homo Sapiens Credulus.
Firm but Friendly.
pi_116618200
Ik zweer, er is hier iets.
Ik woon in een pand wat vroeger dienst deed als psych. ziekenhuis, gesloten units.
Er zit naast mijn kamer een isoleercel, hangt een nare sfeer.
Ik hoor regelmatig geschuifel over de gangen, ook al is niemand daar dan.
Ik zie regelmatig een zwart ding staan bij de keuken.

Het doet mij niks, dus ik ga er van uit dat het goedaardig is.
Maakt ook geen moves dus :P
Twiddel
  maandag 10 september 2012 @ 21:20:13 #264
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_116620074
Spannend...
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_116620572
quote:
99s.gif Op maandag 10 september 2012 20:50 schreef summer2bird het volgende:
Ik zweer, er is hier iets.
Ik woon in een pand wat vroeger dienst deed als psych. ziekenhuis, gesloten units.
Er zit naast mijn kamer een isoleercel, hangt een nare sfeer.
Ik hoor regelmatig geschuifel over de gangen, ook al is niemand daar dan.
Ik zie regelmatig een zwart ding staan bij de keuken.

Het doet mij niks, dus ik ga er van uit dat het goedaardig is.
Maakt ook geen moves dus :P
Dat wil ik wel eens zien.
Firm but Friendly.
  maandag 10 september 2012 @ 21:29:58 #266
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_116620742
Ja, maak er 'ns een foto van. Of nog beter; filmen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_116675815
Waarom zouden entiteiten je bang willen maken?
Leven is meervoud van lef - loesje
pi_116678042
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:27 schreef PontifexMaximus het volgende:

[..]

Dat wil ik wel eens zien.
Dit! Moet niet zo lastig zijn als er regelmatig een zwart ding in je keuken staat!
pi_116680470
Ik zeg ook niet dat ik niet bang zou zijn. Ik heb laatste tijd last van super vage en enge visuals wanneer ik probeer te slapen. Voor mijn darmen ga ik eens in de zoveel tijd bij een alternatieve therapeute langs en zij zegt dat ik last heb van vervelende entiteiten. Losstaand van het feit dat ik het een vaag verhaal vind (waar komen ze ineens vandaan en waarom, als het al waar is) vraag ik me dus af waarom zouden ze je überhaupt proberen bang te maken?

Gelukkig slaap ik laatste paar dagen beter :z
pi_116682562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 10:19 schreef GoobyPls het volgende:

[..]

Dit! Moet niet zo lastig zijn als er regelmatig een zwart ding in je keuken staat!
Ahum, het staat niet bonificaal in de keuken he.
Ik zie het vaak als ik langsloop, blijft niet rondhangen als ik mijn aandacht erop richt.

Evp wil ik wel eens doen, maar aan de andere kant ben ik er ook angstig voor.
Twiddel
pi_116682616
quote:
1s.gif Op woensdag 12 september 2012 12:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Ahum, het staat niet bonificaal in de keuken he.
Ik zie het vaak als ik langsloop, blijft niet rondhangen als ik mijn aandacht erop richt.

Evp wil ik wel eens doen, maar aan de andere kant ben ik er ook angstig voor.
Richt een webcam op die plek en laat deze draaien.
  woensdag 12 september 2012 @ 14:31:44 #272
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_116687361
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 11:39 schreef fallen_angel123 het volgende:
Ik zeg ook niet dat ik niet bang zou zijn. Ik heb laatste tijd last van super vage en enge visuals wanneer ik probeer te slapen. Voor mijn darmen ga ik eens in de zoveel tijd bij een alternatieve therapeute langs en zij zegt dat ik last heb van vervelende entiteiten. Losstaand van het feit dat ik het een vaag verhaal vind (waar komen ze ineens vandaan en waarom, als het al waar is) vraag ik me dus af waarom zouden ze je überhaupt proberen bang te maken?

Gelukkig slaap ik laatste paar dagen beter :z
zelfde hier met visuals, ik heb ze als ik net of plotseling wakker word, ik heb het sinds ik die entiteiten heb, jij zal dan wel het zelfde hebben. volgens mij zijn ze echt bij en/of in iedereen en verschillen de manifestaties. mij probeerden ze ook bang te maken en dat was ze goed gelukt, maar de waarheid is dat ze helemaal NIKS kunnen. waarom? omdat ze dat leuk vinden.
pi_116687686
Ik heb de laatste tijd nagedacht over wat ik hier allemaal gelezen heb en kwam tot de conclusie dat ik niet alleen ben.

Ik voel soms de aanwezigheid van Moemoe (lees: grootmoeder langs vaders kant) vooral als ik problemen heb.

Ze waakt over me en ik vind het zo geweldig. Dus ik ben echt niet gek aan het worden.

Wat ik me toch afvraag: zijn geesten overledenen die onafgewerkte zaken hebben zoals diegenen die onverwacht overlijden?

Het houdt me bezig en het fascineert me.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_116689396
quote:
0s.gif Op woensdag 12 september 2012 14:31 schreef Manke het volgende:

[..]

zelfde hier met visuals, ik heb ze als ik net of plotseling wakker word, ik heb het sinds ik die entiteiten heb, jij zal dan wel het zelfde hebben. volgens mij zijn ze echt bij en/of in iedereen en verschillen de manifestaties. mij probeerden ze ook bang te maken en dat was ze goed gelukt, maar de waarheid is dat ze helemaal NIKS kunnen. waarom? omdat ze dat leuk vinden.
Ik weet dat als het bestaat, ze niets kunnen, maar ik schrok gewoon van mijn eigen fantasie haha.
Ik vind het toch raar hoor, bepaalde wezen, energieën of wat dan ook die je ineens bang gaan lopen maken. Mijn therapeute zei dat het vaak voorkomt bij mensen die momenteel op een kruispunt staan in hun leven en klopt bij mij dan wel weer. Maar goed, ze heeft me homeopathische korrels gegeven. En of de korrels echt iets doen of niet, het gaat gelukkig nu stuk beter... Placebo effect is ook effect :z
pi_116845505
Ik kom nog eens terug hier. Dacht dat het afgelopen was. Had al een tijdje geen last meer ervan gehad, maar wat er de afgelopen nacht gebeurde.....

Ik voelde mij al zodra ik ging liggen onprettig op de plek waar ik lag. De sfeer was anders, normaal is het altijd rustig, maar dit keer was er iets aan de hand. Ik voelde veel activiteit. Continu hoorde ik allemaal vage stemmen, en meermaals hoorde ik: 'Hey, hey' etc... Op een gegeven moment hoorde ik het zo dichtbij dat ik er langzamerhand gewoon bang van werd. Ook zag ik, zodra ik naar de gang keek, allemaal witte wazen voorbij vliegen. Dat had ik voorheen nog nooit gezien!

Ik wist echt niet hoe ik de nacht moest doorkomen, maar het is me dan toch nog gelukt met veel moeite.... Hopelijk vannacht niet weer. Dit was de ergste ervaring sinds tijden...

Nee, ik heb niets gedronken of genomen die avond, voor sceptische mensen. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')