Jij studeerde vast geen geneeskunde..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een auto gehad in mijn studententijd
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dank je!
Ik ga voorlopig niet voor mijzelf werken, dus helaas
En dat is? Het enige wat ik me kan bedenken dat zonder zuiger is, is een elektromotor.quote:
Wankele reactie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat is? Het enige wat ik me kan bedenken dat zonder zuiger is, is een elektromotor.
Nee, eerst 4 jaar HBO en daarna 4 jaar Universiteitquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Jij studeerde vast geen geneeskunde..
Als dat een hint is, een wankelmotor heeft ook een zuiger, maar dan een roterende ipv een op en neer gaande.quote:
iedere andere studie kan je prima naast werken en dat financierenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, eerst 4 jaar HBO en daarna 4 jaar Universiteit
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat een hint is, een wankelmotor heeft ook een zuiger, maar dan een roterende ipv een op en neer gaande.
Wacht wat?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:49 schreef Evie het volgende:
[..]
iedere andere studie kan je prima naast werken en dat financieren
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat is? Het enige wat ik me kan bedenken dat zonder zuiger is, is een elektromotor.
Dat heet een rotorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als dat een hint is, een wankelmotor heeft ook een zuiger, maar dan een roterende ipv een op en neer gaande.
Hoe denk je dat het onderdeel "A" heet?quote:
Het is gewoon een zuiger beste jongen, hoe je het ook wilt noemen (komen die 4jr autotechniek toch nog eens van pas).quote:
Oo dat geloof ik bestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:49 schreef Evie het volgende:
[..]
iedere andere studie kan je prima naast werken en dat financieren
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuigerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is gewoon een zuiger beste jongen, hoe je het ook wilt noemen.
Zou jij hem nu niet doen dan? Beetje jaloezie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga jij hem nou aanbidden dat hij MIJ niet hosselt?
Ik ben goed gelovigquote:
Juist.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou jij hem nu niet doen dan? Beetje jaloezie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben goed gelovig
Nee, ik heb zelf vrij weinig colleges gehad en heb lang 18uur ernaast gewerkt
Tsja, helaas klopt dat wikipedia artikel niet. Ook een wankelmotor heeft gewoon zuigers (twee in jouw geval) en cilinders. De vorm is anders, de functie niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zuiger
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotor
Heb jij ooit van het concept coschappen gehoord?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof prima dat er genoeg studies zijn waar je makkelijk bij kan werken, maar dat er maar 1 studie bestaat waarbij dat niet kan vind ik hilarisch.
Naja, bij studies waarbij je veel stage moet lopen (of co-schappen bij geneeskunde) is het niet handig om ernaast te werken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik geloof prima dat er genoeg studies zijn waar je makkelijk bij kan werken, maar dat er maar 1 studie bestaat waarbij dat niet kan vind ik hilarisch.
Ik heb drie huisgenootjes gehad die medicijnen studeerden en kan je vertellen dat het bij die studie zeker niet mogelijk is. Of dat de enige is durf ik niet te zeggen, maar bij de meeste studies kan je zeker wel werken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, bij studies waarbij je veel stage moet lopen (of co-schappen bij geneeskunde) is het niet handig om ernaast te werken.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Heb jij ooit van het concept coschappen gehoord?
Werk er zelf ook wel naast in het weekend, maar dat is lang niet genoeg om een auto te bekostigen
Volgens mij draaien jullie het nu om.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb drie huisgenootjes gehad die medicijnen studeerden en kan je vertellen dat het bij die studie zeker niet mogelijk is. Of dat de enige is durf ik niet te zeggen, maar bij de meeste studies kan je zeker wel werken.
klopt er zijn wel meer studies die veel van je vergen. De meeste doen dat echter nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij draaien jullie het nu om.
Evie, ik geloof best dat je er niet genoeg bij kan werken, ik geloof alleen niet dat het de enige studie is die zoveel tijd kost.
Je hebt mijn post duidelijk niet gelezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij draaien jullie het nu om.
Evie, ik geloof best dat je er niet genoeg bij kan werken, ik geloof alleen niet dat het de enige studie is die zoveel tijd kost.
Dan snappen we elkaar weer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef Evie het volgende:
[..]
klopt er zijn wel meer studies die veel van je vergen. De meeste doen dat echter nietEn denk zelf dat geneeskunde de ergste uitzondering is op de regel
het was de 3e post op een rij waarbij het eerste gedeelte ging over dat evie gelijk had.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt mijn post duidelijk niet gelezen
Je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, helaas klopt dat wikipedia artikel niet. Ook een wankelmotor heeft gewoon zuigers (twee in jouw geval) en cilinders. De vorm is anders, de functie niet.
I love themquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
het was de 3e post op een rij waarbij het eerste gedeelte ging over dat evie gelijk had.
De werking is ook hetzelfde, alleen de beweging en vorm niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je weet best wat ik bedoel![]()
De funtie is hetzelfde, maar de werking niet
Ik denk dat jij je definities eens moet lerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De werking is ook hetzelfde, alleen de beweging en vorm niet.
Een wankelmotor heeft gewoon een zuiger en cilinder.
Zo beter meneer? Of heb je hier ook wat over te zeiken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:28 schreef Faxie het volgende:
Auto's met een conventionele zuigermotor
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Sinds afgelopen vrijdag officieel, haha.
Kortom... Hier spreekt drs. automatic_ tot u
Nope, daar is nooit meer iets van vernomen, ik ben 99% zeker dat die uit elkaar gehaald is voor de onderdelen, er zaten allemaal nieuwe onderdelen op. Of hij is omgekat, maar dat is vrij lastig bij een Alfa, aangezien het chassisnummer op de topmount van de veerpoot staat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:21 schreef Royco1 het volgende:
Heb je eigenlijk ooit nog wat van je 75 gehoord die gejat was Peu?
Ik was eerst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb toevallig nog een psycholoog nodig...
Dank je! Ik krijg het meteen drukquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb toevallig nog een psycholoog nodig...
You know you've been Fokking too muchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Zeggen ze hier "Cute" .. versta gewoon zowat mijn nick erin
De laatste dagen juist weinig gedaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
You know you've been Fokking too much
Ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De laatste dagen juist weinig gedaan
Die vacature is al vervuld en na er onlangs wat over nagedacht te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik daar op dit moment helemaal geen zin in hebquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:46 schreef debeterebob het volgende:
STING kan je niet ook gewoon mod van R&P worden?
Hard werken enzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moesten jullie maar niet zo stil zijn vandaag
Oh? Wat voor meetings?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Cue_ het volgende:
Je zou eens aan andere meetings moeten doen
kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:56 schreef Murdera het volgende:
Jij deed toch niet aan meetings, of heb ik dat fout begrepen?
Beste taart danquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
35 euro spullen gehaald voor 1 taart.Duur ding zo'n taart.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
Geen flauw idee.quote:
Slapen in een tent, 7 dagen zuipen en feesten en een busrit van in totaal 40 uur doet een mens niet echt veel goeds.quote:
Nomnomnomquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:48 schreef Myraela het volgende:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:00 schreef Evie het volgende:
[..]Wat voor een ubertaart ga jij maken dan?
Coolquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets ongeveer voor zondag.
Zijn ook gewoon kleurstoffen in cake.quote:
Sziget Festival, Boedapest.quote:
35 euro aan shit hier voor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen de tijd dat de gasten er zijn heeft Twi natuurlijk alles al opquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zijn ook gewoon kleurstoffen in cake.
Ik vul hem met botercreme en maak een versierde buitenkant met fondant. Oftewel, dat gaat een machtig taartje worden.
En daar baal jij van want jij wil die taart helemaal alleen opeten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de gasten er zijn heeft Twi natuurlijk alles al op
ik post er wel een plaatje van google vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kan je dan wel mooi op facebook plaatsen he
(Of hyvesrespect mee verdienen)
Vast en zeker welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar hopelijk houd ik dan nog van de kleurstof over voor een andere keer.
Nee ik moet aan de lijn denken hequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daar baal jij van want jij wil die taart helemaal alleen opeten?
Ik weet nu dat er pindakaas en Nutella in huis is, dus ik kan even wachten deze keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Aww schattigquote:
Inderdaad. We kennen hem inmiddels.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 17:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |