ken je niemand in utrecht waar je kan slapen dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
En anders gaat het een hostel worden in Utrecht denk ik zo. Moet dan alleen beetje op de tijd letten.
Enkel Q. Maar vind het ook zo raar om daar snachts binnen te vallen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
ken je niemand in utrecht waar je kan slapen dan?
Bereid je hier een "Ik heb nog nooit Cue in het midden van de nacht binnengelaten en in mijn bed laten slapen" voor?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:23 schreef Evie het volgende:
[..]
ken je niemand in utrecht waar je kan slapen dan?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:29 schreef twi het volgende:
[..]
Bereid je hier een "Ik heb nog nooit Cue in het midden van de nacht binnengelaten en in mijn bed laten slapen" voor?
In A'foort zijn toch ook wel hostels? En woonde -Engel- daar niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet.
En anders gaat het een hostel worden in Utrecht denk ik zo. Moet dan alleen beetje op de tijd letten.
Heb even op booking.com gekeken. Maar zag er zo geen. Wel hotels natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:50 schreef PeuRac het volgende:
In A'foort zijn toch ook wel hostels? En woonde -Engel- daar niet?
Ik heb ook altijd een auto gehad in mijn studententijdquote:
Ben jij psycholoog? Op je 24e?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd een auto gehad in mijn studententijd
Wat voor een auto heb jij dan dat je zuigermotoren erin maar niks vind?quote:
Jup! Sinds afgelopen vrijdag officieel, haha.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Sinds afgelopen vrijdag officieel, haha.
Kortom... Hier spreekt drs. automatic_ tot u
Lief van jeO+quote:
Nice! gefeliciteerd!@quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jup! Sinds afgelopen vrijdag officieel, haha.
Kortom... Hier spreekt drs. automatic_ tot u
Iets zonder een zuigermotorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat voor een auto heb jij dan dat je zuigermotoren erin maar niks vind?
Ik had het eigenlijk tegen Eviequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief van jeO+
[..]
Nice! gefeliciteerd!@
Krijg ik korting?
Ik moet nog even wennen aan de titel, daarom gebruik ik hemquote:
Dank je!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
Nice! gefeliciteerd!@
Krijg ik korting?
Kwamtumkorting?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lief van jeO+
[..]
Nice! gefeliciteerd!@
Krijg ik korting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |