jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gewoon niet met studententroep begonnen![]()
wel wat ikea hier en daar, maar een groot deel van onze meubels is zelf gemaakt![]()
of van Goossens
dat scheelt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.
Ik heb toen ik op kamers ging ook bijna alles tweedehands meegenomen, op de kledingkast en mijn eettafel na geloof ik en die kwamen van IKEA
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat scheelt jamaar mensen reageerden best vreemd toen wij zeiden dat we alles nieuw kochten.. want dat is blijkbaar raar als je naar je eerste eigen stek gaat
Heb ik heul geen last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, niet alles in mijn huis is duur hoor
Maar op een gegeven moment wil je toch een beetje van je studententroep afwij iig wel
Ik ging samenwonen met een materialistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik heul geen last van![]()
Daarbij heb ik hier ook niet het gevoel dat het op het huis van een student lijkt, want het is gewoon van mij. En ik ben niet ineens anders geworden toen ik klaar was met studeren. Maargoed, dat zou ook wel aan mij kunnen liggen
![]()
Enige wat wel een beetje genant is zijn mijn Leen Bakker-gordijnen, aangezien die aan de buitenkant volledig verbleekt zijn.
Maar ja, ik zie de buitenkant nooit
gespaard en 1 goede baanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorEn jullie hadden kennelijk gespaard, da's alleen maar fijn toch?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
gespaard en 1 goede baan![]()
maar nog vonden mensen t raar, want dat deed je blijkbaar gewoon niet ofzo?t zal wel
![]()
maargoed, ik heb ook van iemand te horen gekregen dat ik zo toch echt niet mocht gaan samen wonen hoor, want dan werd ik 'onderhouden' door mijn vriend omdat ik studeerde/nog geen baan heb, en dat kan niet![]()
dat kan weer de andere kant uit slaan. Dat je niet meer naar buiten kan kijken omdat hij alle zielige planten meeneemt die bij het vuil staan en allemaal een plekje voor het raam verdienen en dat je dan dertig dieren rond hebt lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheelt.
ja baggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja bagger![]()
cultuursectorkunst
![]()
kunstgeschiedenis
![]()
![]()
![]()
ja ik had ook een studie kunnen doen waar wel banen in zijn, maar dat had ik dan toch niet afgemaakt![]()
ja ik weet, maar zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijk
Maar er is dus niet veel momenteel?
Gelukkig niet zo'n soort hippiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan weer de andere kant uit slaan. Dat je niet meer naar buiten kan kijken omdat hij alle zielige planten meeneemt die bij het vuil staan en allemaal een plekje voor het raam verdienen en dat je dan dertig dieren rond hebt lopendie je meubels opeten
nopequote:
Fusionfreakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n soort hippie.
Ik heb een keer een kerstster voor hem meegenomen van de intratuin, die heeft nog geen week geleefd.
En hij vindt de hont geweldig, maar met de kat wil hij niks te maken hebben want haar.
Grootste probleem is dat zijn favoriete kleuren in huis rood, geel en zwart zijn. Dat zijn zo ongeveer de enige kleuren die ik niet in mijn interieur heb en ook echt niet mooi vind.
(ja ik heb een rood kastje, maar dat is meer omdat ik niks heb om dat te vervangen...)
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
nope
nu ben ik ook nog niet zo lang geleden afgestudeerd, maar ik had ook geen bijbaan ofzo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Wow, Hits staan al op bezorging voor morgen
NEEN!quote:
Ja dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoeken
Onzin, als je wil werken is er altijd werk, en je hoeft niet meteen met je droombaan te beginnen toch? Ik ben hier ook via een tiendaagse uitzendopdracht - een archief opschonenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef Loqi het volgende:
Ik vind dit helemaal geen leuk onderwerpkrijg er stress van
[..]nice!
als ie bij de douane is geweest denk ik wel, anders toch niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je een NLse T&T kon aanvragen bij een internationaal pakketje.
Mijn post-scriptie plan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoeken
Geel en rood, als er twee interieurkleuren zijn waar ik droeving van word is dat het welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN!
Want hij heeft het alleen in z'n interieur, niet in zijn kleding. En hij heeft zwart, dat heeft FF niet
Ja precies, als hij in Nederland isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ie bij de douane is geweest denk ik wel, anders toch niet?
onze straat heeft helegaar geen nummer 25quote:Correct aangeboden en afgeleverd. FLOW EINDHOVEN
14/08/2012 11:19
Aflevertijd : 11:19
Naam in blokletters: buren op 25
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, als je wil werken is er altijd werk, en je hoeft niet meteen met je droombaan te beginnen toch? Ik ben hier ook via een tiendaagse uitzendopdracht - een archief opschonen- terecht gekomen
volledig mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geel en rood, als er twee interieurkleuren zijn waar ik droeving van word is dat het wel![]()
![]()
Is dit je TV pakket?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze straat heeft helegaar geen nummer 25
ik wil net zeggen ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, vooral de combinatie geel met rood dan
Het is gelukkig geen fel geelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zo McDonalds
[..]
Si! Valt me weer mee van DHL trouwens
nicotinegeelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen fel geel.
Maar zachtgeel vind ik ook niks.
Maar als nr 25 niet bestaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zo McDonalds
[..]
Si! Valt me weer mee van DHL trouwens
ja is tikfoutje denk ik, mot nog een tweetje voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar als nr 25 niet bestaatAndere straat misschien?
goeden vraagquote:
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
als je je spieren en gewrichten overbelast hebt kan dat echt wel ff duren hoor! Maar wel slim om er even naar te laten kijken
Ja uniquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef megamandy het volgende:
![]()
En Loqi gewoon door blijven zoekenIk ben er ook van dat je wel een opleiding moet volgen wat je leuk vind en vol kan houden. Niet een opleiding omdat er zoveel banen in zijn.
Daarnaast is het na die 4 jaar meestal precies ondersom qua banen
Maar wat voor een studie heb je dan precies gedaan? Op de universiteit toch? Dan kun je meestal wel veel kanten op gaan
Je hebt getekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Loqi, goed dat je effe naar de dokter gaat!
En: Ikea-huis![]()
![]()
niet perse na een halve dag, maar als je spit hebt of in een aanloop daarnaartoe kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)
maar na een halve dag lopen al overbelasten..dat vind ik wel verdomde snel
[..]
Ja unikunstgeschiedenis
In tegenstelling tot Skjoequote:
we weten t vanmiddagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet perse na een halve dag, maar als je spit hebt of in een aanloop daarnaartoe kan het snel gaan.
Hopelijk valt het mee!
ik was mijn iPad kwijt :l@quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Skjoe![]()
![]()
Een collega van een ander filiaal studeert nu ook kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)
maar na een halve dag lopen al overbelasten..dat vind ik wel verdomde snel
[..]
Ja unikunstgeschiedenis
oh, vvv's heb ik nog niet aan gedacht nee, thnx!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een collega van een ander filiaal studeert nu ook kunstgeschiedenisEn die ging stage lopen bij het VVV in Maastricht. Heb je ook al bij zulke plekken gekeken? Ookal is het maar voor een aantal uur.
zey lure you to the dark sidequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Dwyn het volgende:
Waarom wil Ben & Jerry's mij volgen op Twitter?
Ja ik weet natuurlijk niet veel qua richtingen binnen de kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, vvv's heb ik nog niet aan gedacht nee, thnx!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n opruimermaar gisteren weer gevonden!!
het is ook nooit goed!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Lekker weer is lekker. Maar 26 graden om kwart voor 11 vind ik een beetje overdreven
Ik ga zo een badje kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Lekker weer is lekker. Maar 26 graden om kwart voor 11 vind ik een beetje overdreven
Ik raad het je aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O, ik moet m'n lange broek dus weer uittrekken?
Nee, op nlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb jij hem nou op engels staan Lin?
Ik kreeg 3 engelse woorden als keuzequote:
Wat is deze????quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 engelse woorden als keuze
Nou ja.. 2 woorden die je als internationaal zou kunnen opvatten als je dat wilt...quote:
Van het weekend boven de 30 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Ikea-spiegelquote:
Ik heb dit jaar nog geen enkele keer geklaagd over het weer, maar hier heb ik echt een hekel aan, en dat is om 9 uur opstaan en al zweten door de hitte. Bah. Vies.quote:
Jaloers, heb geen geld om er één te kopen nuquote:
Moet nu maar vast perenijsjes kopen dan..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van het weekend boven de 30 graden.
Ik eigenlijk ook niet, maar die 20 ekkies bespaar ik wel op iets anders ofzoquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog geen enkele keer geklaagd over het weer, maar hier heb ik echt een hekel aan, en dat is om 9 uur opstaan en al zweten door de hitte. Bah. Vies.
[..]
Jaloers, heb geen geld om er één te kopen nu
Ik wilde ook hardlopen, maar nu heb ik zoiets van uuuuuhmquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet nu maar vast perenijsjes kopen dan..Ik wou hardlopen, maar dat is nu ook niet lekker.
Leukquote:
Ik ging naar de supermarkt, want je weet, 's ochtends is het nog koel. En dan daarna hardlopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik wilde ook hardlopen, maar nu heb ik zoiets van uuuuuhmnee
[..]
Leuk
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar die 20 ekkies bespaar ik wel op iets anders ofzo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
deze ligt dus thuis te wachten:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
... Wauw.... Daar ben ik echt jaloers op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
Gaaf, maar ik vrees bij dit soort jurkjes altijd voor strakke tieten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
Heb je een droog shirt bij je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
en ik ga zo dadelijk 5 kilometer lopen (=wandelen) in de pauze
Wauwquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
Mijn internet doet stom, ik mag je jurkje niet zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dankjewel allemaal
En dat voor 10 euro
Die worden dan vierkantquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik vrees bij dit soort jurkjes altijd voor strakke tieten.
op de foto's valt het mee en het is stretchquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Gaaf, maar ik vrees bij dit soort jurkjes altijd voor strakke tieten.
50 euro maarquote:
ERMAHGERDquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd!
hier ist alles IKEAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
http://s61.photobucket.co(...)=20120814_113519.mp4
Hier, mijn ikea-huis
Die is eigenlijk van Sienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dikkie heeft de knuffelrat van de Ikea![]()
Die heeft de hont hier ook4 kleine en een grote
Wat een goeden rondleidingquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Hier, mijn ikea-huis
Heerlijk! Zo zal die van mij ook ongeveer overkomen denk ik!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Hier, mijn ikea-huis
Lin commentaar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
http://s61.photobucket.co(...)06/?action=view¤;t=20120814_113519.mp4
Hier, mijn ikea-huis
En piepbeesten dan? Die moesten bij ons altijd doodvermoord wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die is eigenlijk van SienDikkie doet niks met knuffels
Jouw dommel poetelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ps. die rat is het enige speeltje dat de poetel begrijpt en dat hij daadwerkelijk kan apporteren
IKEAquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:04 schreef Lindytje het volgende:
Hier, mijn ikea-huis
Ja, vroeger wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:08 schreef megamandy het volgende:
[..]
En piepbeesten dan? Die moesten bij ons altijd doodvermoord worden
Die van mij was ook keikortquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:14 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb zon klein huis, mijn filmpje is maar 1.39 minuten
Geen tijd/datum etc. benoemd? Dan ben je vrijquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen directe uitnodiging voor een kraamfeestje terwijl ik de vader in kwestie net aan de telefoon had. Betekent dit dat ik ontslagen ben van de verplichting?
Ik denk het wel jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen directe uitnodiging voor een kraamfeestje terwijl ik de vader in kwestie net aan de telefoon had. Betekent dit dat ik ontslagen ben van de verplichting?
meehehe, t eerste wat ik dacht was 'sex'quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb geen zure room of creme fraiche, en ik wil de deur niet uit. Wat is nog meer lekker bij burrito's?
Seks met burrito's. Hm.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
meehehe, t eerste wat ik dacht was 'sex'
tering
Dat hebben we wel, dat is een goedequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:35 schreef Loqi het volgende:
Maargoed, geen salsa ofzo in huis?
of griekse yoghurt
Je weet dat we dit nu niet meer geloven eh?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik weet t ook niet![]()
ik maak er geen gewoonte van om sex en buritos te combineren iig![]()
Thehehehehhehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:41 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja ik weet t ook niet![]()
ik maak er geen gewoonte van om sex en buritos te combineren iig![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thehehehehhehe
Damn woman, you seriously need a job![]()
nee, dat zal wel nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Je weet dat we dit nu niet meer geloven eh?
Snel doorlopen, dan is het meteen de laatste keerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef Stormqueen het volgende:
KUT, biedt je baas aan om mee te lopen
Ik wilde alleen lopen
Datquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Snel doorlopen, dan is het meteen de laatste keer
Gewoon je broek uit trekkenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zweet![]()
*trekt nog kortere broek aan*
Heb ik ook overwogen, maar leren/nepleren bureaustoel (van Ikeaquote:
Dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen, maar leren/nepleren bureaustoel (van Ikea), dat plakt.
Ik heb een boardshort die ik gebruik als korte broek, zo ideaal! Is van zwempakstof, dus zweet niet
Dat tafeltje, van die serie hebben wij de salontafelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
http://s923.photobucket.c(...)current=DSCN1294.mp4
Wat een mooien mini-huisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:55 schreef Dwyn het volgende:
http://s923.photobucket.c(...)current=DSCN1294.mp4
Da's nog kleiner dan mijn eerste huisquote:
Die staat dus bij ons in de huiskamer ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat tafeltje, van die serie hebben wij de salontafel
Wat is dezequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
In een ander topic gevonden, ik moest heul heul hard lachen
Mam was er helemaal verliefd op, maar hij krast als een mallequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:58 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Die staat dus bij ons in de huiskamer ook
Op een handdoek zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik ook overwogen, maar leren/nepleren bureaustoel (van Ikea), dat plakt.
Ik heb een boardshort die ik gebruik als korte broek, zo ideaal! Is van zwempakstof, dus zweet niet
Ja ik ging nadenken, maar er staat inderdaad meer ikea in dan ik dachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef RenRen- het volgende:
Mijn kamer heeft ook vrij veel ikea.... Alleen mijn bankje en mijn bed niet.
Ja, dat wel... en er gaat allemaal vuil tussen de randen zitten, aan de rand van de glasplaat..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 12:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat is deze
[..]
Mam was er helemaal verliefd op, maar hij krast als een malle
Ik was aan het bijlezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch jonguh![]()
KUSJEKROEL
WAT DAN? WAT DAN?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef Loqi het volgende:
zo veel leuke plaatjes op die nieuwe bundlemonsters
Jaaaaaaaaaaaaa, sharktopusquote:
Aardbeien met oogjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:03 schreef Loqi het volgende:
[..]
snoepjes en duiveltjes en cupcakes en hondenbotjes en aardbeien met oogjes
Ik las uitjes.quote:
er zit een plate bij met een uiquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik las uitjes.
Dat zou raar zijn op een plate
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef Loqi het volgende:
[..]
er zit een plate bij met een uidat is zo'n keukenplaatje zeg maar, met bestek, ee ui, een wortel en een zoutvaatje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Matige films.
Nog steeds geen pakjes.
En ik heb alleen een helmer, verder geen enkel ikeading.
Sinaasappelnagelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
bij nader inzien kan t ook een bol knoflook zijn
De dichtstbijzijnde is een half uur rijden jonguh.quote:
Donut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:07 schreef Loqi het volgende:
[ afbeelding ]
bij nader inzien kan t ook een bol knoflook zijn
Alles 2ehands dan? Anders ben je wel een matige student!quote:
Bij ons ookquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde is een half uur rijden jonguh.
Oeh dan ben je een zeeer goeden studentquote:
Zeg dat mijn vader.quote:
Goeden alternatief.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Oeh dan ben je een zeeer goeden student
Je hebt nu toch een eigen auto?quote:
Ja, nu. Maar mijn bureau enzo staan er al een tijdje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt nu toch een eigen auto?
My eyesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er iemand in de wereld is die dit mooi vindt:
[ afbeelding ]
Fred en ik hadden een discussie over het nut van die gleuven. Mijn theorie is dat je er dan een apparaat achter kan zetten dat nog wel reageert op de afstandsbediening.
Anders zou ik het namelijk echt niet weten![]()
Blijft een lillek ding
Volgens mij heeft dat geen ander 'nut' dan 'speels'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vraag me trouwens af of er iemand in de wereld is die dit mooi vindt:
[ afbeelding ]
Fred en ik hadden een discussie over het nut van die gleuven. Mijn theorie is dat je er dan een apparaat achter kan zetten dat nog wel reageert op de afstandsbediening.
Anders zou ik het namelijk echt niet weten![]()
Blijft een lillek ding
Ja, straks. Telefoon ligt boven.quote:
Mijn moeder zei laatst dat hij nu al kapot was. Na 3 maanden ofzo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:02 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat wel... en er gaat allemaal vuil tussen de randen zitten, aan de rand van de glasplaat..
Omdat hontquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:16 schreef Lindytje het volgende:
Godsamme... Sien ligt te ruften en dikkie lag net te piesen in z'n slaap![]()
Why do I have dogs??![]()
Dan zou je zomaar je geld terug kunnen krijgen als je ermee terug gaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laatst dat hij nu al kapot was. Na 3 maanden ofzo?Maar ze zijn volgens mij uit de productie
Oh, nee, die van ons is nog gewoon heel en staat hier al een tijdjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn moeder zei laatst dat hij nu al kapot was. Na 3 maanden ofzo?Maar ze zijn volgens mij uit de productie
Ja...Maar dat doet ze dan weer niet. Ach, het is niet mijn tafelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan zou je zomaar je geld terug kunnen krijgen als je ermee terug gaat
Hontsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat hont![]()
Troost je, ik heb sinds vannacht al 2 keer kots opgeruimd en ik heb maar 1 hont
Volgens mij was het een deuk in het ijzer, ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, nee, die van ons is nog gewoon heel en staat hier al een tijdje
Dat is wel heel nice! Ze doen inderdaad niet heel moeilijk, toen ik een kast had gekocht was het bovenblad op best een prominente plek beschadigd, zo'n hoek. Dan haal je de bovenkant eraf, ga je naar de IKEA en halen ze een bovenkant uit een andere doos en kun je die weer meenemenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroegah een opblaasbank van ikea. In de tijd dat het hip was om alles opblaasbaar te hebben.
Die moest je vullen met een fohn en bij 1 van de kussens was uiteindelijk het ventiel vervormd door de warmte, dus die kon niet meer dicht. Wij dus een jaar later naar de Ikea terug, zeiden ze dat het probleem meer was voorgekomen en dat ze de bank direct terugnamen, we kregen het volle bedrag terugWas ook geen bon voor nodig
Ohja, het opblaas-tijdperkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had vroegah een opblaasbank van ikea. In de tijd dat het hip was om alles opblaasbaar te hebben.
Die moest je vullen met een fohn en bij 1 van de kussens was uiteindelijk het ventiel vervormd door de warmte, dus die kon niet meer dicht. Wij dus een jaar later naar de Ikea terug, zeiden ze dat het probleem meer was voorgekomen en dat ze de bank direct terugnamen, we kregen het volle bedrag terugWas ook geen bon voor nodig
Daar is een mooi topiek voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
Goede oude tijdquote:
Nr 2quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil nu deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thehehehehehehequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goede oude tijd.
Ik dacht er gisteren aan omdat mijn moeder een tshirt had opgehangen aan een opblaas-kledinghanger. Die is van mij geweest![]()
![]()
![]()
ik zag die ook staan maar heb toch maar een kast genomen want hier passen natuurlijk nooit mijn consoles in!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil nu deze
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Geweldig topic!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Daar is een mooi topiek voorTypische jaren 90 interieur-inrichting
Ik heb alleen een wii en een dvdspeler, dat moet passenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik zag die ook staan maar heb toch maar een kast genomen want hier passen natuurlijk nooit mijn consoles in!
Ik had dat rode truitjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dat zonnetjes-sterretjes ding uit de OP had ik ook![]()
Nou, kijk eens aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:31 schreef Stormqueen het volgende:
nou, hij hield aardig maat, toch nog 3,2 km gehaald
bij deze kan ik nog mijn apparaten niet kwijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:30 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik is 1,5m lang dus daar past alles opxbox, wii, dvdrecorder, vhs
Ja, die had ik ook allemaal!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had een kralengordijn. Heb zelfs 2 verschillende versies gehad.
Damn, ik heb vrijwel alles gehad wat daar genoemd wordt![]()
Fluffy fotolijstjes, opblaasbare fotolijstjes![]()
Lichtgevende sterren aan het plafond
die van mij is dus met een hoop drama drie weken terug kapot gevallen door de kattenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:32 schreef megamandy het volgende:
Oja en de lavalamp heb ik nog steedsWas toen een actie van de Veronica gids en Bart Smit
Ieuw bah.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij is dus met een hoop drama drie weken terug kapot gevallen door de katten
wat een teringbende
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij is dus met een hoop drama drie weken terug kapot gevallen door de katten
wat een teringbende
Wat zit daar uiteindelijk voor spul in? Altijd al benieuwd naar geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat een teringbende
Wat een hel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tot 2 uur snachts bezig met schoonmaken
ik had zo'n lamp maar ipv lava had ik glittersquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef megamandy het volgende:
[..]zonde maar dat het een bende geeft geloof ik wel ja
En de "lava" is zeker ook heel glibberig?
plakspulquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat zit daar uiteindelijk voor spul in? Altijd al benieuwd naar geweest
Glitters, nog erger.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:34 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had zo'n lamp maar ipv lava had ik glitters
ik kom die klote glitters nog overal tegen, overal lag glas en dat spul plakte als de malle. Plus dat het op de muren vlekken heeft achter gelaten
ik was van iets voor 12 tot 2 uur snachts bezig met schoonmaken en toen nog een uur overgeven omdat lichaam over de zeik wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:36 schreef megamandy het volgende:
En ik het al erg vinden om nagellak op te ruimenGelukkig op een zwarte tegelvloer
Naja zeker ook nog allemaal dampen vrijkomen als zo'n ding kapot valt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was van iets voor 12 tot 2 uur snachts bezig met schoonmaken en toen nog een uur overgeven omdat lichaam over de zeik was
Hoe hebben die katten het voor elkaar gekregen, die dingen zijn toch best wel zwaar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik was van iets voor 12 tot 2 uur snachts bezig met schoonmaken en toen nog een uur overgeven omdat lichaam over de zeik was
Een kopje geven om hem van een randje af te schuiven is genoeg vrees ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe hebben die katten het voor elkaar gekregen, die dingen zijn toch best wel zwaar?
het zijn mijn moronkatten, die krijgen dat altijd voor elkaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hoe hebben die katten het voor elkaar gekregen, die dingen zijn toch best wel zwaar?
DE KAMER VAN M'N ZUS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kamer in deze stijl heb ik ook gehad
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 13:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een kamer in deze stijl heb ik ook gehad
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |