jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gewoon niet met studententroep begonnen![]()
wel wat ikea hier en daar, maar een groot deel van onze meubels is zelf gemaakt![]()
of van Goossens
dat scheelt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.
Ik heb toen ik op kamers ging ook bijna alles tweedehands meegenomen, op de kledingkast en mijn eettafel na geloof ik en die kwamen van IKEA
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat scheelt jamaar mensen reageerden best vreemd toen wij zeiden dat we alles nieuw kochten.. want dat is blijkbaar raar als je naar je eerste eigen stek gaat
Heb ik heul geen last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, niet alles in mijn huis is duur hoor
Maar op een gegeven moment wil je toch een beetje van je studententroep afwij iig wel
Ik ging samenwonen met een materialistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik heul geen last van![]()
Daarbij heb ik hier ook niet het gevoel dat het op het huis van een student lijkt, want het is gewoon van mij. En ik ben niet ineens anders geworden toen ik klaar was met studeren. Maargoed, dat zou ook wel aan mij kunnen liggen
![]()
Enige wat wel een beetje genant is zijn mijn Leen Bakker-gordijnen, aangezien die aan de buitenkant volledig verbleekt zijn.
Maar ja, ik zie de buitenkant nooit
gespaard en 1 goede baanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorEn jullie hadden kennelijk gespaard, da's alleen maar fijn toch?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
gespaard en 1 goede baan![]()
maar nog vonden mensen t raar, want dat deed je blijkbaar gewoon niet ofzo?t zal wel
![]()
maargoed, ik heb ook van iemand te horen gekregen dat ik zo toch echt niet mocht gaan samen wonen hoor, want dan werd ik 'onderhouden' door mijn vriend omdat ik studeerde/nog geen baan heb, en dat kan niet![]()
dat kan weer de andere kant uit slaan. Dat je niet meer naar buiten kan kijken omdat hij alle zielige planten meeneemt die bij het vuil staan en allemaal een plekje voor het raam verdienen en dat je dan dertig dieren rond hebt lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheelt.
ja baggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja bagger![]()
cultuursectorkunst
![]()
kunstgeschiedenis
![]()
![]()
![]()
ja ik had ook een studie kunnen doen waar wel banen in zijn, maar dat had ik dan toch niet afgemaakt![]()
ja ik weet, maar zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijk
Maar er is dus niet veel momenteel?
Gelukkig niet zo'n soort hippiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan weer de andere kant uit slaan. Dat je niet meer naar buiten kan kijken omdat hij alle zielige planten meeneemt die bij het vuil staan en allemaal een plekje voor het raam verdienen en dat je dan dertig dieren rond hebt lopendie je meubels opeten
nopequote:
Fusionfreakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n soort hippie.
Ik heb een keer een kerstster voor hem meegenomen van de intratuin, die heeft nog geen week geleefd.
En hij vindt de hont geweldig, maar met de kat wil hij niks te maken hebben want haar.
Grootste probleem is dat zijn favoriete kleuren in huis rood, geel en zwart zijn. Dat zijn zo ongeveer de enige kleuren die ik niet in mijn interieur heb en ook echt niet mooi vind.
(ja ik heb een rood kastje, maar dat is meer omdat ik niks heb om dat te vervangen...)
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoekenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:20 schreef Loqi het volgende:
[..]
nope
nu ben ik ook nog niet zo lang geleden afgestudeerd, maar ik had ook geen bijbaan ofzo
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Dwyn het volgende:
Wow, Hits staan al op bezorging voor morgen
NEEN!quote:
Ja dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoeken
Onzin, als je wil werken is er altijd werk, en je hoeft niet meteen met je droombaan te beginnen toch? Ik ben hier ook via een tiendaagse uitzendopdracht - een archief opschonenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef Loqi het volgende:
Ik vind dit helemaal geen leuk onderwerpkrijg er stress van
[..]nice!
als ie bij de douane is geweest denk ik wel, anders toch niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:23 schreef Dwyn het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je een NLse T&T kon aanvragen bij een internationaal pakketje.
Mijn post-scriptie plan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon een parttime lulbaantje nemen en dan lekker doorzoeken
Geel en rood, als er twee interieurkleuren zijn waar ik droeving van word is dat het welquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
NEEN!
Want hij heeft het alleen in z'n interieur, niet in zijn kleding. En hij heeft zwart, dat heeft FF niet
Ja precies, als hij in Nederland isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als ie bij de douane is geweest denk ik wel, anders toch niet?
onze straat heeft helegaar geen nummer 25quote:Correct aangeboden en afgeleverd. FLOW EINDHOVEN
14/08/2012 11:19
Aflevertijd : 11:19
Naam in blokletters: buren op 25
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Onzin, als je wil werken is er altijd werk, en je hoeft niet meteen met je droombaan te beginnen toch? Ik ben hier ook via een tiendaagse uitzendopdracht - een archief opschonen- terecht gekomen
volledig mee eensquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geel en rood, als er twee interieurkleuren zijn waar ik droeving van word is dat het wel![]()
![]()
Is dit je TV pakket?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onze straat heeft helegaar geen nummer 25
ik wil net zeggen ja!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:26 schreef Stormqueen het volgende:
ofja, vooral de combinatie geel met rood dan
Het is gelukkig geen fel geelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zo McDonalds
[..]
Si! Valt me weer mee van DHL trouwens
nicotinegeelquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen fel geel.
Maar zachtgeel vind ik ook niks.
Maar als nr 25 niet bestaatquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is zo McDonalds
[..]
Si! Valt me weer mee van DHL trouwens
ja is tikfoutje denk ik, mot nog een tweetje voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:31 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar als nr 25 niet bestaatAndere straat misschien?
goeden vraagquote:
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:33 schreef Stormqueen het volgende:
als je je spieren en gewrichten overbelast hebt kan dat echt wel ff duren hoor! Maar wel slim om er even naar te laten kijken
Ja uniquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:34 schreef megamandy het volgende:
![]()
En Loqi gewoon door blijven zoekenIk ben er ook van dat je wel een opleiding moet volgen wat je leuk vind en vol kan houden. Niet een opleiding omdat er zoveel banen in zijn.
Daarnaast is het na die 4 jaar meestal precies ondersom qua banen
Maar wat voor een studie heb je dan precies gedaan? Op de universiteit toch? Dan kun je meestal wel veel kanten op gaan
Je hebt getekendquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Lindytje het volgende:
Ola!
Loqi, goed dat je effe naar de dokter gaat!
En: Ikea-huis![]()
![]()
niet perse na een halve dag, maar als je spit hebt of in een aanloop daarnaartoe kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)
maar na een halve dag lopen al overbelasten..dat vind ik wel verdomde snel
[..]
Ja unikunstgeschiedenis
In tegenstelling tot Skjoequote:
we weten t vanmiddagquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet perse na een halve dag, maar als je spit hebt of in een aanloop daarnaartoe kan het snel gaan.
Hopelijk valt het mee!
ik was mijn iPad kwijt :l@quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Skjoe![]()
![]()
Een collega van een ander filiaal studeert nu ook kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:35 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja, gewoon even checken, zeker gezien familiegeschiedenis (oma heeft ook een kutrug)
maar na een halve dag lopen al overbelasten..dat vind ik wel verdomde snel
[..]
Ja unikunstgeschiedenis
oh, vvv's heb ik nog niet aan gedacht nee, thnx!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:41 schreef megamandy het volgende:
[..]
Een collega van een ander filiaal studeert nu ook kunstgeschiedenisEn die ging stage lopen bij het VVV in Maastricht. Heb je ook al bij zulke plekken gekeken? Ookal is het maar voor een aantal uur.
zey lure you to the dark sidequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Dwyn het volgende:
Waarom wil Ben & Jerry's mij volgen op Twitter?
Ja ik weet natuurlijk niet veel qua richtingen binnen de kunstgeschiedenisquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Loqi het volgende:
[..]
oh, vvv's heb ik nog niet aan gedacht nee, thnx!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben niet zo'n opruimermaar gisteren weer gevonden!!
het is ook nooit goed!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Lekker weer is lekker. Maar 26 graden om kwart voor 11 vind ik een beetje overdreven
Ik ga zo een badje kopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Lekker weer is lekker. Maar 26 graden om kwart voor 11 vind ik een beetje overdreven
Ik raad het je aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
O, ik moet m'n lange broek dus weer uittrekken?
Nee, op nlquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Heb jij hem nou op engels staan Lin?
Ik kreeg 3 engelse woorden als keuzequote:
Wat is deze????quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kreeg 3 engelse woorden als keuze
Nou ja.. 2 woorden die je als internationaal zou kunnen opvatten als je dat wilt...quote:
Van het weekend boven de 30 gradenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:44 schreef RenRen- het volgende:
Ikea-spiegelquote:
Ik heb dit jaar nog geen enkele keer geklaagd over het weer, maar hier heb ik echt een hekel aan, en dat is om 9 uur opstaan en al zweten door de hitte. Bah. Vies.quote:
Jaloers, heb geen geld om er één te kopen nuquote:
Moet nu maar vast perenijsjes kopen dan..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van het weekend boven de 30 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |