jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef Loqi het volgende:
Ik ben gewoon niet met studententroep begonnen![]()
wel wat ikea hier en daar, maar een groot deel van onze meubels is zelf gemaakt![]()
of van Goossens
dat scheelt jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt ook nooit op kamers of alleen gewoond, dat scheelt behoorlijk.
Ik heb toen ik op kamers ging ook bijna alles tweedehands meegenomen, op de kledingkast en mijn eettafel na geloof ik en die kwamen van IKEA
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef Loqi het volgende:
[..]
dat scheelt jamaar mensen reageerden best vreemd toen wij zeiden dat we alles nieuw kochten.. want dat is blijkbaar raar als je naar je eerste eigen stek gaat
Heb ik heul geen last vanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Naja, niet alles in mijn huis is duur hoor
Maar op een gegeven moment wil je toch een beetje van je studententroep afwij iig wel
Ik ging samenwonen met een materialistquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb ik heul geen last van![]()
Daarbij heb ik hier ook niet het gevoel dat het op het huis van een student lijkt, want het is gewoon van mij. En ik ben niet ineens anders geworden toen ik klaar was met studeren. Maargoed, dat zou ook wel aan mij kunnen liggen
![]()
Enige wat wel een beetje genant is zijn mijn Leen Bakker-gordijnen, aangezien die aan de buitenkant volledig verbleekt zijn.
Maar ja, ik zie de buitenkant nooit
gespaard en 1 goede baanquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
naja, veel mensen hebben daar de centen nog niet voorEn jullie hadden kennelijk gespaard, da's alleen maar fijn toch?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheeltquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ging samenwonen met een materialist
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:13 schreef Loqi het volgende:
[..]
gespaard en 1 goede baan![]()
maar nog vonden mensen t raar, want dat deed je blijkbaar gewoon niet ofzo?t zal wel
![]()
maargoed, ik heb ook van iemand te horen gekregen dat ik zo toch echt niet mocht gaan samen wonen hoor, want dan werd ik 'onderhouden' door mijn vriend omdat ik studeerde/nog geen baan heb, en dat kan niet![]()
dat kan weer de andere kant uit slaan. Dat je niet meer naar buiten kan kijken omdat hij alle zielige planten meeneemt die bij het vuil staan en allemaal een plekje voor het raam verdienen en dat je dan dertig dieren rond hebt lopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik ooit ga samenwonen is dat met een hippie, dat scheelt.
ja baggerquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gezegd hebbende, hoe staat het met banenjacht?
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef Loqi het volgende:
[..]
ja bagger![]()
cultuursectorkunst
![]()
kunstgeschiedenis
![]()
![]()
![]()
ja ik had ook een studie kunnen doen waar wel banen in zijn, maar dat had ik dan toch niet afgemaakt![]()
ja ik weet, maar zo ver ben ik nog nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook een baan zoeken in een andere sector natuurlijk
Maar er is dus niet veel momenteel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |