Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:29 schreef Ziba het volgende:
[..]
Mooie keuze toch. Hoef je ook niet veel te doen om rijk te worden.
Vind je dat echt gepast in het ramadantopicquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Jij vroeg wat er mis is met dikke vrouwen, zie daar jouw antwoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vind je dat echt gepast in het ramadantopic
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Komt door die Starbucks in jullie kantine (jaloers).
Ze is vast gezellig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Dit [ afbeelding ]
vs. dit.
[ afbeelding ]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:32 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Koop gewoon een fatsoenlijke koffie apparaat...
De sapjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Ik vind Starbucks best wel lekker met al die smaakjes!
Die onderste?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto daar weg van mij.
wat een mietje ben je ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
Moge Allah het accepterenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wat een mietje ben je ook.
grapje
Ik ga bidden enzo,slaap lekker, eet ze, blabla.
Minder lange dagen als nu tochquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Paar jaar terug, viel de eerste dag van de ramadan op eerste schooldag, was een hel man toen
OMG, wat een compliment!quote:
Kusje van mij voor jou. Slaap zacht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:22 schreef speedboot het volgende:
Jullie
zijm druk bezig net studies en ik voetbal rustig bij barca de jeugd wats nou beter
Je staat er leuk op.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Haal die foto van mij weg daar.
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doetquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
grapje
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Klopt, geef me maar een belletje wanneer je rijk bent.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
never!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik zal het je herinneren wanneer jij weer huilie doet
Bid / slaap ze
Ik print dit even uit, als bewijs voor laterquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 01:36 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik ben dan zo gul, ik geef jou zomaar wat geld. Trouwen voor het geld is dan niet nodig.![]()
Ik ga slapen, moet morgen vroeg opstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |