je kent mij en leellquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Etsu het volgende:
trouwens dv, wat 25ste betreft, ik denk niet dat ik kanik moet werken tot heel laat en en en ik ken niemand in dat lijstje
wie is leellquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent mij en leellmaar jammer wel
inderdaad, we gaan nog wel even een keer een hapje eten in de stad ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Etsu het volgende:
moarrrrrr genoeg mogelijkheden komende 4 jaar
wijsneusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is leellik ken wel leeell, maar bedoel je zeker niet
etenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
inderdaad, we gaan nog wel even een keer een hapje eten in de stad ofzo
Op het buiten terras met homo duiven en mooi weerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
eten
la place
V&D
DV
Met DV in la place boven V&D eten
en dan stappen in een gaybarquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op het buiten terras met homo duiven en mooi weer
Burgertrut!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
eten
la place
V&D
DV
Met DV in la place boven V&D eten
ik zal condooms meenemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar eerst wat drankspelletjes
Gerdaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dineren in de V&D.![]()
Heet DV toevallig Ingrid?
Dan ken jij Groningen niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dineren in de V&D.![]()
Heet DV toevallig Ingrid?
Die dingen zijn overal hetzelfde, joh!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ken jij Groningen niet.
V&D in Grunn is één en al baas.
nietusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Die dingen zijn overal hetzelfde, joh!
Ja in de herestraat. Er zitten daar ook 2 vero moda's ( die ook only stuff verkopen )quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Etsu het volgende:
trouwens DV, heeft Grunn een Only-winkel?was vorige week met een vriendin wezen winkelen en dineren (in V&D trouwens
) en toen wilde ze naar Only. Heel Grote markt en vismarkt gezocht, nietsssss
Oh, dan hebben we niet goed gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja in de herestraat. Er zitten daar ook 2 vero moda's ( die ook only stuff verkopen )
Only.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Etsu het volgende:
trouwens DV, heeft Grunn een Only-winkel?was vorige week met een vriendin wezen winkelen en dineren (in V&D trouwens
) en toen wilde ze naar Only. Heel Grote markt en vismarkt gezocht, nietsssss
Met alleen maar G-star kleding en All stars.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor extreem alternatief kut hipstertje dan
Kan gebeurenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, dan hebben we niet goed gekeken.
Ik ben een FOK!ker. Spreekt voor zich.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Kan gebeurenje kon ook iemand vragen trouwens
of ben je daar te autistisch voor
Ach meid toch. Had mij dan gesmstquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben een FOK!ker. Spreekt voor zich.
Hihi wil je met me whatsappenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ach meid toch. Had mij dan gesmst
o wacht
Ga eens met de tijd mee.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb geen WA
Ik ben de enige op de hele wereld die nog smst.
Doe het voor Etsiepetsie.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar ben ik te retro voor
Serieus, de CC? Je bent allesbehalve hip.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik heb vorige week kleding gekocht bij cool cat. ben ik nu een hipster?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:59 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Serieus, de CC? Je bent allesbehalve hip.
Is dat je enige argument als iemand je kledij afkeurt?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:00 schreef Etsu het volgende:
Ach, ik heet geen Faaluser en ik koop niet al m'n kleding bij de Zeeman.
Goed gezien.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Is dat je enige argument als iemand je kledij afkeurt?
wat voor eenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja ik krijg over paar maandjes wel nieuwe mobiel
Help me 'ns.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:02 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd om je horizon te verbreden!
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb mijn iPhone al een halfjaartje en ik wil nu alweer een nieuwe.![]()
Goed voor de economie.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.
tnx mattiequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee omdat mensen met een iphone meteen zo stereotyperend zijn, net zoals blackberry mensen
mensen met een htc zijn dat niet zo snel
htsgebruikers zijn altyd van die kknurts bahbahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
nee omdat mensen met een iphone meteen zo stereotyperend zijn, net zoals blackberry mensen
mensen met een htc zijn dat niet zo snel
Door jouw aids posts plegen er Afrikanen zelfmoordquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Door jouw koopzucht plegen er chinezen zelfmoord.
Toelichting s.v.p.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door jouw aids posts plegen er Afrikanen zelfmoord
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat vraag ik toch ook niet?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hoef mezelf niet uit te leggen
goede zaakquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen met een htc / samsung zijn dat niet zo snel
Veel plezier, droom zachtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:13 schreef Etsu het volgende:
Hihi.
Ik ga eens slapen, ben al vanaf half 7 op.Morgen naar een vriendin en dan dag 5 wat werken betreft.
![]()
awww, meisjesquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Veel plezier, droom zacht
kusje.
hihih iel meisjes kusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-08-2012 00:15:41 ]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
awww, meisjes
tetten
vulva's
DVSlijmbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal eens tegen je aan gaan rijden met mijn 'vulva'
quote:
I saw! Nice!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:45 schreef Etsu het volgende:
Noh, gratis midweek of weekend vakantie gekregen van Landal na een klachtenbrief gestuurd te hebben
of studeren. Weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 22:28 schreef Etsu het volgende:
ga je nou weer een reis maken volgend schooljaar?
ik zou snel kiezen als ik jou was wil je dit jaar nog meedoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 23:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
of studeren. Weet het nog steeds niet
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb geen idee waarom hij een ban heeft, maar het is vast en zeker een terechte ban en ik ben vast en zeker medeplichtig
gister ballade nog geluisterdquote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ik heb geen idee waarom hij een ban heeft, maar het is vast en zeker een terechte ban en ik ben vast en zeker medeplichtig
Wat een liefde zeg.quote:
trotsquote:
lekker, op het feit na dat het studeren weer begintquote:
ook wel hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
trots
[..]
lekker, op het feit na dat het studeren weer begint
met jou?
onzinquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij hoort er nu ook bij iellll
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lobi hoor jij einzelganger jij
terechte klachtquote:
je mist gewoon ruggengraat, luilakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tevens ben ik nu ook weer niet zó nieuwsgierig, leeell
ik ben inderdaad een luilakquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:14 schreef leeell het volgende:
[..]
je mist gewoon ruggengraat, luilak
zo blijf je een betaquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
ik ben inderdaad een luilak
wel een met een ruggengraat, overigens
voor een fokker wel de ideale provincie ja, afgesloten van de buitenwereldquote:
dat is frieslandquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
voor een fokker wel de ideale provincie ja, afgesloten van de buitenwereld
nee, want friesland heeft leeuwardenquote:
friesland heeft ook zanger rinus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nee, want friesland heeft leeuwarden
leeuwarden heeft ricky
ricky heeft een hit
die hit is genot
Liefde voor Groningen uit medelijden dus.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
friesland heeft ook zanger rinus.
groningen heeft mij.
nuff said
quote:
misschien hebben ze een relatiequote:
neuhquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Paxcon is kloon van etsu, duidelijk
baasquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
Etsu lelijke reetridder, wel tof dat je die grafgezichten een leuke vakantie gunt op jouw 'zuurverdiende' knakenvipv dat ze wegrotten op hun zolderkamer. Nou groetjens
Even op die poll gestemd, gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:50 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Oh jeetje, post nummer 10 in dit topic zou zijn ondergang wel eens kunnen uitleggen. Bewijst weer eens dat VBL kansloos is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |