je kent mij en leellquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Etsu het volgende:
trouwens dv, wat 25ste betreft, ik denk niet dat ik kanik moet werken tot heel laat en en en ik ken niemand in dat lijstje
wie is leellquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
je kent mij en leellmaar jammer wel
inderdaad, we gaan nog wel even een keer een hapje eten in de stad ofzoquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:49 schreef Etsu het volgende:
moarrrrrr genoeg mogelijkheden komende 4 jaar
wijsneusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is leellik ken wel leeell, maar bedoel je zeker niet
etenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
inderdaad, we gaan nog wel even een keer een hapje eten in de stad ofzo
Op het buiten terras met homo duiven en mooi weerquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
eten
la place
V&D
DV
Met DV in la place boven V&D eten
en dan stappen in een gaybarquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op het buiten terras met homo duiven en mooi weer
Burgertrut!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
eten
la place
V&D
DV
Met DV in la place boven V&D eten
ik zal condooms meenemenquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
maar eerst wat drankspelletjes
Gerdaquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dineren in de V&D.![]()
Heet DV toevallig Ingrid?
Dan ken jij Groningen niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Dineren in de V&D.![]()
Heet DV toevallig Ingrid?
Die dingen zijn overal hetzelfde, joh!quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ken jij Groningen niet.
V&D in Grunn is één en al baas.
nietusquote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Faaluser het volgende:
[..]
Die dingen zijn overal hetzelfde, joh!
Ja in de herestraat. Er zitten daar ook 2 vero moda's ( die ook only stuff verkopen )quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Etsu het volgende:
trouwens DV, heeft Grunn een Only-winkel?was vorige week met een vriendin wezen winkelen en dineren (in V&D trouwens
) en toen wilde ze naar Only. Heel Grote markt en vismarkt gezocht, nietsssss
Oh, dan hebben we niet goed gekeken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja in de herestraat. Er zitten daar ook 2 vero moda's ( die ook only stuff verkopen )
Only.quote:Op maandag 13 augustus 2012 23:54 schreef Etsu het volgende:
trouwens DV, heeft Grunn een Only-winkel?was vorige week met een vriendin wezen winkelen en dineren (in V&D trouwens
) en toen wilde ze naar Only. Heel Grote markt en vismarkt gezocht, nietsssss
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |