abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116322873
komt restaurant in pech gehad desje je kan wel veel geld maken als je goed concept heb projectontwikkelaar zoekt nog een explotant ofzo straks gaat iedereen van parkeergarage katwolderplein ofzo kamperpoort via die brug naar het centrum
pi_116330059
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:

[..]

eeehh ik ben de BeDenKer van die woord
taal- en tikfouten maken is niet hetzelfde als bedenken
pi_116330260
quote:
7s.gif Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Descendent het volgende:

[..]

^O^

Dat dus.

Ik wil overigens het huis wel kopen bij de toekomstige nieuwe voetgangersbrug over de gracht; kosttat? :')
Het schijnt dat het van Dick Huiskamp is?? Van DLH groep ofzo.
En dat er zeer waarschijnlijk pas wat aan gedaan gaat worden, wanneer het zin heeft, dus als de brug af is, als de Kamperpoort zo goed als klaar is met nieuwbouw etc...
Er stond laatst iets over op weblogzwolle.nl
pi_116336119
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Radobe het volgende:

[..]

taal- en tikfouten maken is niet hetzelfde als bedenken
als je niet weet praat niet
door mij is die hype chanant begonnen toen ik het perongelijk als spelfout schreef dat jij chanant gebruikt en je niet eens de oorspronkelijke betekkenis van weet van die woord kan ik beter de probleem bij jou leggen jij wist niet eens waarom mensen die woord gebruiken maar nam gewoon van anderen dom over.
pi_116336206
post voorlopig niet meer in zwolle topic zitten te veel van die linkse mensen met bakfietsen en brillen hier _O-
  maandag 3 september 2012 @ 07:30:56 #231
202014 JJH
Knetter. O+
pi_116336239
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:22 schreef Gulmez het volgende:
post voorlopig niet meer in zwolle topic zitten te veel van die linkse mensen met bakfietsen en brillen hier _O-
Wat de vliegende neuk, dit is misschien wel het slechtste argument ooit geloof ik.... :')
pi_116336585
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

door mij is die hype chanant begonnen toen ik het perongelijk als spelfout schreef dat jij chanant gebruikt en je niet eens de oorspronkelijke betekkenis van weet van die woord kan ik beter de probleem bij jou leggen jij wist niet eens waarom mensen die woord gebruiken maar nam gewoon van anderen dom over.
nog steeds een spelfout dus, sjappie. En wees er maar trots op dat jij een hype bent begonnen met een domme spelfout, echt zet het in de krant. Meldt het bij web-log Zwolle, maak er een foto van en ruk je er op af! *O*
  maandag 3 september 2012 @ 10:03:29 #233
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_116337953
quote:
3s.gif Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Misstique het volgende:
Goed, dan ga ik al die onzin weghalen, kan ook. Mss kunnen gulmez en amenth elkaar verder lekker via pm/dm/msn oid spreken? Dit is het zwolle topic, niet jullie prive slowchat. Thanks :).
Je wil nog een Misstique adoratietopic? :)
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  maandag 3 september 2012 @ 10:05:09 #234
44649 beelz
pi_116337988
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:30 schreef JJH het volgende:

[..]

Wat de vliegende neuk, dit is misschien wel het slechtste argument ooit geloof ik.... :')
Fuck dat, elk argument voor hem om hier niet te posten is een goed argument.
Besef Regulier!
pi_116341389
quote:
17s.gif Op maandag 3 september 2012 10:03 schreef beelz het volgende:

[..]

Je wil nog een Misstique adoratietopic? :)
Welnee, eentje is genoeg 8-).
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116341455
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 07:04 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Ik heb in andere topics gezien dat je prima in staat bent om relatief normaal te schrijven, zelfs inclusief hoofdletters en leestekens, dus waarom je denkt je zo te moeten profileren hier is mij een raadsel. Je hoeft niet weg te blijven, maar je kunt gewoon normaal meeposten, net als alle anderen hier.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_116341471
Tenzij je dat niet wil en dan blijf je weg, ook goed.
pi_116341476
Kwartet. *O*.
pi_116341582
quote:
14s.gif Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
Tenzij je dat niet wil en dan blijf je weg, ook goed.
Dan kijkt die 'Wis posts'-knop mij ook niet meer zo aan ;)
  maandag 3 september 2012 @ 15:19:37 #240
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116346010
quote:
7s.gif Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:

[..]

Ik heb in andere topics gezien dat je prima in staat bent om relatief normaal te schrijven, zelfs inclusief hoofdletters en leestekens, dus waarom je denkt je zo te moeten profileren hier is mij een raadsel. Je hoeft niet weg te blijven, maar je kunt gewoon normaal meeposten, net als alle anderen hier.
Tiekje, dat zijn helemaal geen turken, dat zijn racisten die met zo dom en achterlijk mogelijk overkomen turken in een slecht daglicht willen zetten, ze zullen ook wel een paar "marokkaanse" klonen hebben.

Zo doorzichtig, zo dom is niemand, ook een rare turk niet :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 3 september 2012 @ 15:48:19 #241
44649 beelz
pi_116346944
We willen meer blauw op straat, niet in het topic. :P
Besef Regulier!
  maandag 3 september 2012 @ 15:55:52 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116347174
quote:
10s.gif Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef beelz het volgende:
We willen meer blauw op straat, niet in het topic. :P
We willen allemaal wel eens wat :7.
Get woke, go broke!
pi_116347921
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tiekje, dat zijn helemaal geen turken, dat zijn racisten die met zo dom en achterlijk mogelijk overkomen turken in een slecht daglicht willen zetten, ze zullen ook wel een paar "marokkaanse" klonen hebben.

Zo doorzichtig, zo dom is niemand, ook een rare turk niet :).
Racisten?hahaha ik zou eigenlijk niet meer hier reageren maar met zo'n reactie als van hem kan ik het niet laten.
waarom zou ik allochtonen in slecht daglicht willen zetten volgens jou, jij bent toch diegene die naar ras kijkt ipv de persoon anders zou je deze reactie niet posten.

ik heb een hekel aan bekrompen boeren provincialen of anderen kortzichtige boeren en aan discrimineerders,
en wat marokkaanse klonen hebben, ik post hier al facking sinds 2010 ofzo eerst met zwollesjappie en nu gulmez en als ik een kloon was of was ik tcch allang geband of niet? ga niet zeggen dat ik een racist ben want daar kan ik echt boos om worden jij bent hier degene die naar rassen kijkt
pi_116348454
en ik heb geen hekel aan marokkanen alleen diegene die je goed kent en als ze met groepje buiten lopen stoer tegen je gaan doen enkel omdat ze met groepje lopen dus ga niet zomaar uitspraken lopen te doen
pi_116348485
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

We willen allemaal wel eens wat :7.
hahaah jij dentk echt dat je stoer bent he
  maandag 3 september 2012 @ 16:31:01 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116348516
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Gulmez het volgende:

[..]

hahaah jij dentk echt dat je stoer bent he
Nee, ik weet het :).

En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben :).
Get woke, go broke!
pi_116348878
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, ik weet het :).

En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben :).
Hahaha zeker alleen omdat je uit damsco komt _O-
En ik heb gewoon hard gewerkt voor die audi elke cent steun mijn familie financieel dus ga niet lopen haten meeste hebben grote autos door rijke familie ik heb alles door hard werken voor elkaar gekregen dus ga niet haten sjappie en waarom zou ik anderen culuren haten was van de week reggae yards in hedon heb aan niemand een hekel alleen als ik ze niet mag maar ik kijk niet in rassen sjappie
  maandag 3 september 2012 @ 16:39:52 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116348918
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Gulmez het volgende:

[..]

Hahaha zeker alleen omdat je uit damsco komt _O-
En ik heb gewoon hard gewerkt voor die audi elke cent steun mijn familie financieel dus ga niet lopen haten meeste hebben grote autos door rijke familie ik heb alles door hard werken voor elkaar gekregen dus ga niet haten sjappie en waarom zou ik anderen culuren haten was van de week reggae yards in hedon heb aan niemand een hekel alleen als ik ze niet mag maar ik kijk niet in rassen sjappie
Ik blijf erbij, totaal fake.

Net nog normaal, nu opeenzz izzie straat en wolla magallie! :').
Get woke, go broke!
pi_116348962
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik blijf erbij, totaal fake.

Net nog normaal, nu opeenzz izzie straat en wolla magallie! :').
kijk dan vorige pagina domme kk sukkel; staat nog een foto van mij doe normaal man
  maandag 3 september 2012 @ 16:42:05 #250
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_116349014
quote:
0s.gif Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Gulmez het volgende:

[..]

kijk dan vorige pagina domme kk sukkel; staat nog een foto van mij doe normaal man
En schelden, weer zo stereotype foute allochtoon, Wilders, ben jij het?
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')