taal- en tikfouten maken is niet hetzelfde als bedenkenquote:Op zondag 2 september 2012 16:51 schreef Gulmez het volgende:
[..]
eeehh ik ben de BeDenKer van die woord
Het schijnt dat het van Dick Huiskamp is?? Van DLH groep ofzo.quote:Op zondag 2 september 2012 21:09 schreef Descendent het volgende:
[..]![]()
Dat dus.
Ik wil overigens het huis wel kopen bij de toekomstige nieuwe voetgangersbrug over de gracht; kosttat?
als je niet weet praat nietquote:Op zondag 2 september 2012 23:01 schreef Radobe het volgende:
[..]
taal- en tikfouten maken is niet hetzelfde als bedenken
Wat de vliegende neuk, dit is misschien wel het slechtste argument ooit geloof ik....quote:Op maandag 3 september 2012 07:22 schreef Gulmez het volgende:
post voorlopig niet meer in zwolle topic zitten te veel van die linkse mensen met bakfietsen en brillen hier
nog steeds een spelfout dus, sjappie. En wees er maar trots op dat jij een hype bent begonnen met een domme spelfout, echt zet het in de krant. Meldt het bij web-log Zwolle, maak er een foto van en ruk je er op af!quote:Op maandag 3 september 2012 07:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je niet weet praat niet
door mij is die hype chanant begonnen toen ik het perongelijk als spelfout schreef dat jij chanant gebruikt en je niet eens de oorspronkelijke betekkenis van weet van die woord kan ik beter de probleem bij jou leggen jij wist niet eens waarom mensen die woord gebruiken maar nam gewoon van anderen dom over.
Je wil nog een Misstique adoratietopic?quote:Op zondag 2 september 2012 20:30 schreef Misstique het volgende:
Goed, dan ga ik al die onzin weghalen, kan ook. Mss kunnen gulmez en amenth elkaar verder lekker via pm/dm/msn oid spreken? Dit is het zwolle topic, niet jullie prive slowchat. Thanks.
Fuck dat, elk argument voor hem om hier niet te posten is een goed argument.quote:Op maandag 3 september 2012 07:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat de vliegende neuk, dit is misschien wel het slechtste argument ooit geloof ik....
Welnee, eentje is genoegquote:Op maandag 3 september 2012 10:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Je wil nog een Misstique adoratietopic?
Ik heb in andere topics gezien dat je prima in staat bent om relatief normaal te schrijven, zelfs inclusief hoofdletters en leestekens, dus waarom je denkt je zo te moeten profileren hier is mij een raadsel. Je hoeft niet weg te blijven, maar je kunt gewoon normaal meeposten, net als alle anderen hier.quote:Op maandag 3 september 2012 07:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
als je niet weet praat niet
door mij is die hype chanant begonnen toen ik het perongelijk als spelfout schreef dat jij chanant gebruikt en je niet eens de oorspronkelijke betekkenis van weet van die woord kan ik beter de probleem bij jou leggen jij wist niet eens waarom mensen die woord gebruiken maar nam gewoon van anderen dom over.
Dan kijkt die 'Wis posts'-knop mij ook niet meer zo aanquote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
Tenzij je dat niet wil en dan blijf je weg, ook goed.
Tiekje, dat zijn helemaal geen turken, dat zijn racisten die met zo dom en achterlijk mogelijk overkomen turken in een slecht daglicht willen zetten, ze zullen ook wel een paar "marokkaanse" klonen hebben.quote:Op maandag 3 september 2012 12:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb in andere topics gezien dat je prima in staat bent om relatief normaal te schrijven, zelfs inclusief hoofdletters en leestekens, dus waarom je denkt je zo te moeten profileren hier is mij een raadsel. Je hoeft niet weg te blijven, maar je kunt gewoon normaal meeposten, net als alle anderen hier.
We willen allemaal wel eens watquote:Op maandag 3 september 2012 15:48 schreef beelz het volgende:
We willen meer blauw op straat, niet in het topic.
Racisten?hahaha ik zou eigenlijk niet meer hier reageren maar met zo'n reactie als van hem kan ik het niet laten.quote:Op maandag 3 september 2012 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tiekje, dat zijn helemaal geen turken, dat zijn racisten die met zo dom en achterlijk mogelijk overkomen turken in een slecht daglicht willen zetten, ze zullen ook wel een paar "marokkaanse" klonen hebben.
Zo doorzichtig, zo dom is niemand, ook een rare turk niet.
hahaah jij dentk echt dat je stoer bent hequote:Op maandag 3 september 2012 15:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We willen allemaal wel eens wat.
Nee, ik weet hetquote:Op maandag 3 september 2012 16:30 schreef Gulmez het volgende:
[..]
hahaah jij dentk echt dat je stoer bent he
Hahaha zeker alleen omdat je uit damsco komtquote:Op maandag 3 september 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik weet het.
En ik hoef niet mans te doen op het internet daarvoor, met audi's etc, en stoere straattaal alsof ik een idioot ben.
Ik blijf erbij, totaal fake.quote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Hahaha zeker alleen omdat je uit damsco komt![]()
En ik heb gewoon hard gewerkt voor die audi elke cent steun mijn familie financieel dus ga niet lopen haten meeste hebben grote autos door rijke familie ik heb alles door hard werken voor elkaar gekregen dus ga niet haten sjappie en waarom zou ik anderen culuren haten was van de week reggae yards in hedon heb aan niemand een hekel alleen als ik ze niet mag maar ik kijk niet in rassen sjappie
kijk dan vorige pagina domme kk sukkel; staat nog een foto van mij doe normaal manquote:Op maandag 3 september 2012 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, totaal fake.
Net nog normaal, nu opeenzz izzie straat en wolla magallie!.
En schelden, weer zo stereotype foute allochtoon, Wilders, ben jij het?quote:Op maandag 3 september 2012 16:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kijk dan vorige pagina domme kk sukkel; staat nog een foto van mij doe normaal man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |