Nee was je dansmaatje of yuk denk ikquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het staat me bij dat je eens mee bent geweest, maar dat zal wel mijn gatenkaas zijn. Zal een bakje aardbijen voor je meenemen de volgende keer.
nee zit zelf in Beemster, en de lokatie in Amsterdam is bij Duivendrecht.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?
oja huisjequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?
yuki is zeker een keer mee geweest, heeft zelfs in mijn auto geredenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee was je dansmaatje of yuk denk ik
Het loopt niet wegquote:
En ik een keer met je 155..quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
yuki is zeker een keer mee geweest, heeft zelfs in mijn auto gereden![]()
Mn dansmaatje is volgens mij nooit mee geweest, die blonde uit Breda wel een paar keer.
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalenquote:
Dat ook ja, maar dat was met een andere club.quote:
Een Alfa Romeo 156quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AahWat voor een bolide beweeg jij je op dit moment in?
ik had het over jouquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalen
Was dat niet toen je haar "leerde" terugschakelen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja dat had ze wel, reed rustig 160 in mijn 75, ze wilde een of ander petje in een BMW laten zien dat ze zich niet zomaar liet inhalen
Ja ach, belofte maakt schuld en het kwam wel goed uit, ik was echt te moe om terug te rijden.quote:
WAT een toffe wagenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets bedoel je toch zeker?
[ afbeelding ]
Fijne wagens, al zou ik er niet nog eens eentje kopen.quote:
Neuh, dat kon ze al, wel dat ik haar leerde om vol gas te geven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was dat niet toen je haar "leerde" terugschakelen?
Naar wat voor een pauper zender luister jij?quote:
Radio 2.. nouja het hele bedrijf luistert ernaarquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Naar wat voor een pauper zender luister jij?
Het is niet mijn auto. De enige Alfa die ik zou willen is een Giulietta.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fijne wagens, al zou ik er niet nog eens eentje kopen.
[..]
Neuh, dat kon ze al, wel dat ik haar leerde om vol gas te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |