Een A1 is best smal hoorquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:51 schreef PeuRac het volgende:
Jeej, over 2 weken weer een puzzelritje rijden met de Alfa club
Nee en nee, sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]Of hebben jullie dan ook aardbeien en mensen die niet mee hoeven in de auto?
Ik zei mensen die NIET meehoeven in de auto en wel aardbeien mogen etenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee en nee, sorry![]()
Als ik een eigen auto heb mag je wel weer eens mee
zoiets bedoel je toch zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 09:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jawel, want deze willen we.
[ afbeelding ]
Als beginnerswagentje.
Dan gaan we rustig uitkijken naar zoiets:
Het staat me bij dat je eens mee bent geweest, maar dat zal wel mijn gatenkaas zijn. Zal een bakje aardbijen voor je meenemen de volgende keer.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik zei mensen die NIET meehoeven in de auto en wel aardbeien mogen eten
Wagenziek en puzzeltocht is niet echt iets waarvan je zegt wat een plezierhaha
507quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets bedoel je toch zeker?
[ afbeelding ]
ben je al op zoek naar een andere italiaan? mijn buurman heeft vaak wel leuke staan, meestal zijn het de snelle modellen e.d. van vroeger...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee en nee, sorry![]()
Als ik een eigen auto heb mag je wel weer eens mee
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
zoiets bedoel je toch zeker?
[ afbeelding ]
Was een z4m.quote:
Ik wil eerst ff een huisje en werk hebben. Zit jij toevallig in Slotervaart?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
ben je al op zoek naar een andere italiaan? mijn buurman heeft vaak wel leuke staan, meestal zijn het de snelle modellen e.d. van vroeger...
Dat weet ik toch ook wel, maar ik refereerde naar het feit dat de Z8 gebaseerd is op de 507quote:
Is het niet lekkerder als er een Italiaan in jou zit? Voor beide partijen.quote:
Ik dacht al.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel, maar ik refereerde naar het feit dat de Z8 gebaseerd is op de 507
Ik heb niet graag een auto in me. Dus nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het niet lekkerder als er een Italiaan in jou zit? Voor beide partijen.
Kijk, daar zit de fout.quote:
Aahquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet graag een auto in me. Dus nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |