SPOILER: Alle samenvattingen van de voorbereidingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag nieuwe topicstarter scores in de openingspost bijwerken![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 15-08-2012 15:49:07 ]If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Op basis van mijn gevoel. Spelers die zich willen bewijzen, het talent hebben en ook iets kunnen.quote:
Hoe weet je dat ze het talent hebbenquote:Op maandag 13 augustus 2012 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op basis van mijn gevoel. Spelers die zich willen bewijzen, het talent hebben en ook iets kunnen.
Ik zeg ook niet dat ik deze jongens ons kampioen zie maken, ik zeg dat ik ze wel nog had zien winnen tegen RKC (optimistisch gezien misschien).quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ze het talent hebben? Ik heb nooit van ze gehoord namelijk, maar dat zegt misschien meer over mij
. Met alleen talent ben je er nog lang niet hoor, dat heeft Feyenoord de afgelopen jaren wel bewezen. Leuk als talent hebt, maar als een een kerel die 5 jaar ouder is met zijn fysiek je makkelijk van de bal zet heb je daar alsnog niks aan. Ik denk dat je iets te optimistisch bent.
Bouma en Marcelo op het vliegtuig naar een land hier ver vandaan zetten scheelt al een hoop. Dat is echt van een bedenkelijk niveau. Ze zijn elke maandag weer het gesprek van de dag, en dat is meestal niet goed als verdediger zijnde.quote:Op maandag 13 augustus 2012 20:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik deze jongens ons kampioen zie maken, ik zeg dat ik ze wel nog had zien winnen tegen RKC (optimistisch gezien misschien).
Maar ik ken ook geen jeugd van Feyenoord,dus dat je ze niet allemaal kent is zo gek nog niet.
Maar Locadia, Depay, Brenet en Ritzmaier ( misschien nog wel v Ooijen) die hebben zeker talent.
Zo goed speelde RKC nou ook weer niet. Maar als afspraken niet nagekomen worden(alweer) en je wordt als back bij PSV 10x voorbij gerend door een vleugel van RKC dan is er wel iets mis lijkt me![]()
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 21:00:06#PSV raakt misschien een van de allerzwakste schakels kwijt, melden we vanavond. Niet Manolev overigens. reageer retweet
Omdat hij als rechtsback en als middenvelder nooit heeft weten overtuigen. Dat is niet op basis van één wedstrijd, zelfde geldt voor Bouma, Marcelo en Manolev.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:27 schreef 3M1N3M het volgende:
Waarom haat iedereen op Hutchinson?
Ik heb alleen de samenvatting tegen RKC gezien.. Maar tegen Ajax was hij aanvallend juist goed?
Is dat omgeslagen in 1 wedstrijd?
Elfrink.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:37 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 21:00:06#PSV raakt misschien een van de allerzwakste schakels kwijt, melden we vanavond. Niet Manolev overigens. reageer retweet
Verderdiger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger, verdediger!
Dat zal wel een heel slechte teaser zijn dan.quote:Op maandag 13 augustus 2012 21:57 schreef Lemming22 het volgende:
Ik denk iemand uit Jong PSV. Mokhtar ofzo, Cambuur wil hem hebben toch?
Toch een miljoen gekost?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is natuurlijk Vukovic. Zo moeilijk te bedenken is dat niet.
jullie?quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
Dat zei ik gvd 2 jaar geleden al, maar jullie wilden maar niet luisteren
Wij weten dat ook wel. Alleen je had dat tegen Brands moeten zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
Ik dacht ik probeer 't nog een keer.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:08 schreef Cara het volgende:
@ TT
weetikveel. Veel PSV'ers. Ik werd kapot getrolled over al dat geld dat jullie wel niet hadden en wat voor topspelers allemaal niet gekocht konden worden. Ach ja, hoop dat de meesten inmiddels begrijpen dat Brands er al een jaar of 2 een gigantische puinzooi van aan het maken is.quote:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 13-08-2012 om 22:23:08Jagos Vukovic op weg naar vertrek bij #PSV, dadelijk meer op http://t.co/nUrX0hpu reageer retweet
Dat zou wel een slechte teaser zijn dan. Totaal niet interessant als het niet iemand is die op zijn minst regelmatig minuten maakt.quote:Op maandag 13 augustus 2012 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
Dat is natuurlijk Vukovic. Zo moeilijk te bedenken is dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |