ik kan dat niet helemaal volgen daar, wij zeggen altijd hai als we ergens aankomen en houdoe als we weer aanrijden, maar daar zeggen ze altijd haije.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
Haije wa = doei.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:02 schreef densmee het volgende:
[..]
ik kan dat niet helemaal volgen daar, wij zeggen altijd hai als we ergens aankomen en houdoe als we weer aanrijden, maar daar zeggen ze altijd haije.
Nou die heeft weer een hoop te installerenquote:
Dan moet ik wel eerst weten wat het probleem isquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 19:19 schreef Paladijn het volgende:
Geen voorrijd kosten!
En Dingest: repareren uiteraard! Hoop alleen dat de kosten meevallen
Achteraf gespoten is meestal beter dan fabriekswerk, zelfs bij premiummerken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Een vriend van me heeft deze vakantie een kleine schade gereden aan mijn achterbumper.
Nu heb ik vanmiddag de auto opgehaald en ik zie wat oneffenheden in het spuitwerk.
Er is een nieuwe bumper geplaatst en dus in kleur gespoten.
Zou dit spuitwerk zo goed moeten zijn als fabriek af of heb je altijd wel wat mindere kwaliteit?
https://www.distrelec.nl/elfa3~nl_nl/elfa/init.do?toc=0&page=homequote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:33 schreef 2cv het volgende:
Weet iemand waar je 14-segments LED-displays met zwarte achtergrond kan kopen ?
Sabaquote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
Het was lekker helder, volgens mij is dat St. Maarten in de verte
Ook goed als weetje voor zeikerige kutquizzen.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Saba![]()
Mount Scenery is de hoogste piek van het Nederlands Koninkrijk. En een aanrader voor een weekendje!
Daar sta ik om bekendquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ook goed als weetje voor zeikerige kutquizzen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie foto'squote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
Zow, vandaag was weer een mooie dag.
Ik moest naar beneden, naar de Yeti, daar beneden dus;
[ afbeelding ]
Leuke foto's weer SD!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 05:04 schreef Sounddragon het volgende:
We willen nog proberen om de US security schurkjes zo gek te krijgen om ons daar eens op te laten, want onder de Yeti schijnt het te wemelen van de Baracuda's![]()
Toen ik me omdraaide had ik even een WTF!-momentje, midden in de refinery staat gewoon een stuk monumentale verdedigingswal![]()
Joh, ik was er ook mei dit jaarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:44 schreef Duvel het volgende:
Hé, ik heb nog op die toren gestaan in mei!
Dit was het uitzicht:
[ afbeelding ]
De andere kant op:
[ afbeelding ]
Sowieso wel een geinig tripje, dit kwamen we tegen in Goathland:
[ afbeelding ]
Op tijd beginnen, het is pas om 17.00u in Zeeland.quote:
Misschien ben je me wel tegengekomen. The horror!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 10:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Joh, ik was er ook mei dit jaar
Ik weet, had het inmiddels al effe uitgevlooid op GE, iemand hier riep dat het St.Maarten was,; ik dacht eigk ook wel dat dat aan de andere kant lag, maar ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 08:33 schreef Reintji het volgende:
[..]
Saba![]()
Mount Scenery is de hoogste piek van het Nederlands Koninkrijk. En een aanrader voor een weekendje!
Security doet ook zijn/haar werk, zijn verder wel flex, er wordt wel gehandhaafd, maar lang niet zo streng als in NL op een raffinaderij..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Leuke foto's weer SD!
Wel jammer dat de security zo moeilijk doet![]()
En dat monument zou in Nederland een reden zijn om het hele project 100km verderop te leggen![]()
Ik heb in Newcastle ook zoiets gezien. Daar hebben ze destijds een spoorlijn dwars door een monument gelegd![]()
[ afbeelding ]
Tegenwoordig kan dat soort shit niet meer. Behalve op dat eiland waar jij zit dan
Nou,julie mogen best een dagje het weer hier hebben hoor, als wij effe een dagje 20 graadjes mogen dan..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 09:57 schreef Anne het volgende:
Volgens mij heb je het weer trouwens gepikt van ons, SD.
Nu is het hier grauwig ipv zonnig en helder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 12:29 schreef Sounddragon het volgende:
Nou,julie mogen best een dagje het weer hier hebben hoor, als wij effe een dagje 20 26 graadjes mogen dan..
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warmquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:58 schreef Anne het volgende:
Tering, het is echt warm. Klap in m'n gezicht toen ik daarnet naar buiten liep, voel me gelijk duf.. Volgens de boordcompjoetert is het 33 graden.
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:02 schreef densmee het volgende:
[..]
het is al heel de dag tering warm, in ruiver waor het auch stik warm
baume kieke, ganse dag baume kieke.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:05 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat moet je toch allemaal in Midden-Limburg, vrundj?
Ganse daag boete dus. Lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:08 schreef densmee het volgende:
[..]
baume kieke, ganse dag baume kieke.
of de baume von de gemeinte Beesel nog veilig zijn, of dat ze nog moeten sjnoeje of bie de grondj afsnije
korte boks, dun shirt en wanjelsjoon, dat geet gaar goed jaquote:
Ik denk iedereen wel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 18:34 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben er niet trots op dat ik zonder problemen kan lezen wat jullie zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |