ver wegblijven uit remunj is de enige oplossing. Ver wegblijven uit heel midden tot zuid limburg is nog een beteere oplossing.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
Vertaling?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 11:57 schreef densmee het volgende:
Boh gek wat is het werm hier in limburg kort bij remunj
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand vanquote:
Ja godver, je kunt toch zelf wel fatsoenlijk Nederlands typen, waus!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collegaquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:13 schreef densmee het volgende:
[..]
dat moet je maar aan Anne vrage die heeft daar verstand van
boerengat met klerewinkelsquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 14:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van Remunj, gelukkig. Wereldstad volgens een ex-collega.
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 05:23 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Bak in 1, geen gas, RPM's 3000+ voetje op de rem en bidden voor bruune bonen, je leven, koud ijswater en een goede afloop![]()
de remmen van mobiele kranen zijn niet fantastisch en verbranden ook nog als je pech hebtquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:45 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bang dat het spul gaat slippen/schuiven ?
het is vooral de enorme hitte die dat opwekt het is niet voor niks dat die dingen bij bosjes afbranden, compacte bouw, hoge aslasten, veel hydroliek in de buurt van de remmen. dan zit je niet te wachten op veel hitte van de remmenquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 16:03 schreef 2cv het volgende:
Waarom zetten die kranenkwekers er dan niet fatsoenlijke remmen op ?
iets met kat en zak...quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:37 schreef Dingest het volgende:
Tyfus, nieuwe koppakking heeft geen zak geholpen![]()
Dus of ik heb iets verkeerd gedaan, of de kop is krom en lekt, of er is een heel ander probleem wat ik niet zou weten.
ik wou zeggen zak en asquote:
Correctquote:
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:48 schreef BaraCuda het volgende:
Zou dit spuitwerk zo goed moeten zijn als fabriek af of heb je altijd wel wat mindere kwaliteit?
Okey, ik dacht dat ik misschien een zeikerd wasquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 18:52 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Correct
[..]
Zelfde als af-fabriek, je zou met hedendaagse techniek geen verschil meer mogen zien imho.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |