quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nee![]()
Das wel waar, zo kunnen ze dat best verklaren, werd inderdaad ook wel iets over gezegd ja
http://nl.wikipedia.org/wiki/Monomethylaminequote:maar wordt ook geleverd als een oplossing van 40% MMA in water
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of de spin staat voor de spin en verder niets.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 15:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Of de spin staat voor de spin en verder niets.
Mike bedoel je?quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 20:59 schreef Norrage het volgende:
Jezus....die posts hier over het 'realisme' van de serie![]()
Ik interpreteer het maar als "Breaking Bad is zo'n fokking goede serie, dat er zelfs naar zulke ontzettend extreme details wordt gekeken"....
Maar wat was dit een ongelooflijk goede aflevering. Humor ook, slimheid, Jesse koning, Walt weer echt oneindig achterbaks. Die dude ook van Saul die die auto-wreck simuleert. Fantastisch. En dan dat jongetje. Zat na die eerste scene al te dneken van wtf gaat er met dat jongetje gebeuren...en de hele ep gebeurt er niks...en dan helemaal aan het einde. Geen enkele serie kan zoiets geniaals erin verwerken, en geen enkele serie durft op zo'n manier een lief jongetje dood te laten gaan. Maar BB wel. Klasse. Het toont maar weer aan dat deze serie helemaal niks schuwt en gewoon een van de beste series ooit is
En ook al die subtiliteiten ook, het is zo briljant gedaan. Die Saul gast die niet meeduwt bijvoorbeeld en net alsof doet,die scene met Lydia, dat momentje dat je denkt dat Hank ziet dat Walt die zender in die foto stopt maar toch niet...etc..etcBriljant
Die vent werd nog steeds samen met die Huell ingezet toch, ook bij die actie met Tedquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:15 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
Mike bedoel je?
Maar inderdaad. Goeie aflevering. Ik vind wel dat Skyler opeens erg onschuldig doet voor iemand die boekhouding vervalst (zonder dat ze van Walt wist).
Vond het wel vreemd dat Walt zonder handschoenen die keylogger/microfoon plaatste
Spanning vond ik het niet direct hebben. Wel indirect, want je wist dat er iets speciaals zou gaan gebeuren. Dus ik zag echt 20 minuten lang te wachten welke geniale wending er zou komen, en die kwam erquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Mirel het volgende:
De spanning bij de treinscene was er voor mij niet. Kon je al heel ver zien aankomen dat het zou lukken. Wat me wel verraste is dat Walt niet degene was die het jongetje neerschot.
Ga je geen spijt van krijgen. Waar je wel spijt van gaat krijgen is hier meelezen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:22 schreef Quotidien het volgende:
Zo, seizoen 1 erop zitten.![]()
Gelijk maar aan S2 beginnen toch.
Het gekke was dat ik het treingebeuren wel spannend vond. En toen ze daar stonden en dat apparaat stond te ratelen toen dacht ik: En nu zet hij hem uit en hoor je die motor van het jongetje.. bleek ook zo te zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Spanning vond ik het niet direct hebben. Wel indirect, want je wist dat er iets speciaals zou gaan gebeuren. Dus ik zag echt 20 minuten lang te wachten welke geniale wending er zou komen, en die kwam er
Ik dacht dat er een of ander shot zou komen van dat er nog een slang aan de trein zou hangen, of dat er een spoor van methalymine uit de trein zou stromen omdat jesse het niet goed dichtgedraaid hadquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:31 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Het gekke was dat ik het treingebeuren wel spannend vond. En toen ze daar stonden en dat apparaat stond te ratelen toen dacht ik: En nu zet hij hem uit en hoor je die motor van het jongetje.. bleek ook zo te zijn![]()
YEAH BITCH!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
Hij leeft nog, don't worry!
Hehe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
Spoilers!quote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:35 schreef Rahl het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ah ja, natuurlijkquote:Op dinsdag 14 augustus 2012 21:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vent werd nog steeds samen met die Huell ingezet toch, ook bij die actie met Ted
Dat Mike ook met al die bazen samenwerkt is een ander verhaal![]()
Klopt. Je ziet ook gewoon dat Jesse nu met de doordachte plannen komt. Dat Walt juist steeds meer risico gaat nemen.quote:En Walt was inderdaad toch wel weer riskant bezig. Alles is mega-doordacht, maar hij is af en toe wat overmoedig. Dat gaat zijn downfall zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |