Momenteel heb ik m'n sloffen nog aanquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef Evie het volgende:
Whaha ik zou niet op stilleto's al stampend de deur openen haha
Wel een beetje raar ja. Zeker als je nu nog niet weet, met welke reden ze nu precies langskomen, voor jou, of omdat je een 'getuige' bent . Anders lijkt het net een soort inspectiequote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze willen een gesprek ivm overlast in EEN woning in DE flat
dus geen idee over wie wat waar
Hmm... Handigquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze willen een gesprek ivm overlast in EEN woning in DE flat
dus geen idee over wie wat waar
complottenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
[..]
Wel een beetje raar ja. Zeker als je nu nog niet weet, met welke reden ze nu precies langskomen, voor jou, of omdat je een 'getuige' bent . Anders lijkt het net een soort inspectie
Inderdaad ja. Snap wel dat ze het niet zeggen van te voren, dit ivm eventuele conflicten die anders van te voren al zouden ontstaan. Maar het blijft irritant.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:46 schreef STING het volgende:
Wel een beetje raar ja. Zeker als je nu nog niet weet, met welke reden ze nu precies langskomen, voor jou, of omdat je een 'getuige' bent . Anders lijkt het net een soort inspectie
heb je last van overlast?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Snap wel dat ze het niet zeggen van te voren, dit ivm eventuele conflicten die anders van te voren al zouden ontstaan. Maar het blijft irritant.
Als ik het zo hoorde van je, zal het wel gewoon algemeen informatie inwinnen zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Snap wel dat ze het niet zeggen van te voren, dit ivm eventuele conflicten die anders van te voren al zouden ontstaan. Maar het blijft irritant.
Hoogstens wat van m'n onderburen. Maar dat is logisch aangezien er een gezin woont met twee tieners.quote:
Mensen die daar last van hebben kunnen ook verhuizen naar de onbewoonde wereld of zichzelf doof makenquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoogstens wat van m'n onderburen. Maar dat is logisch aangezien er een gezin woont met twee tieners.
En onlangs is er iemand twee portieken verderop komen wonen die gitaar speelt en dat dreunt wel eens.
Maar niet echt iets noemenswaardig. Ja nog altijd 1 of ander dier.. maar dat is achter de flat ergens
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:50 schreef STING het volgende:
Als ik het zo hoorde van je, zal het wel gewoon algemeen informatie inwinnen zijn.
Maar idd, het lijkt me ook irritant.
o nee toch niet de van de rijdende rechterquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat denk ik ook inderdaad.
Wel toevallig heb ik onlangs op tv gezien dat zo';n corporatie bij een vrouw op bezoek ging die overlast bezorgde. Maar die was gewoon gek
Wat wil je doen in A-dam? Behalve even knielen en eerbied tonen bij de arenaquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens zit je werkdag er alweer bijna op![]()
Zal ik na mn werk ff naar Amsterdam rijden of niet?
Nee dat was het niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef Evie het volgende:
[..]
o nee toch niet de van de rijdende rechterOMG
Om tegen de arena te pissen?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:53 schreef Huppelmuts het volgende:
En dan opeens zit je werkdag er alweer bijna op![]()
Zal ik na mn werk ff naar Amsterdam rijden of niet?
wat zeg je dat mooiquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat wil je doen in A-dam? Behalve even knielen en eerbied tonen bij de arena
heyquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Om tegen de arena te pissen?
Goed plan
Als wij naar de film gaan he dan regel ik op zeker een plastuit en je zal toekijken hoe ik tegen die kutkuip aan zeik!quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed plan
Even naar de IKEA daarquote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat wil je doen in A-dam? Behalve even knielen en eerbied tonen bij de arena
quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed plan
Je denkt toch niet dat ik dat toe laat hequote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als wij naar de film gaan he dan regel ik op zeker een plastuit en je zal toekijken hoe ik tegen die kutkuip aan zeik!
[..]
Even naar de IKEA daar
Woon/werk jij niet meer ergens in het (noord)oosten?quote:Op maandag 13 augustus 2012 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als wij naar de film gaan he dan regel ik op zeker een plastuit en je zal toekijken hoe ik tegen die kutkuip aan zeik!
[..]
Even naar de IKEA daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |