Die kreeg ik net binnenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de pic van hem met de Wonder Woman crossdresser niet.
zwak lui ding dat je bentquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:24 schreef Evie het volgende:
Heb er nu geen zin in ..Heb nergens zin in behalve roken en niet opruimen
WT heeft heus geen radiohoofd hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:48 schreef Evie het volgende:
[..]
Whaha hij is echt geniaalEcht hij moet gewoon een eigen radioprogramma krijgen oid
ok ok maar 1 gedaan de rest gaat achter slot en grendel!quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is gewoon pech, sigaretten kopen is stom
Jahquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
WT heeft heus geen radiohoofd hoor.
Op de internationale TV met die jongen!
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:43 schreef Evie het volgende:
[..]
Jahmaar dan snapt ie dat ie cool is en heeft ie geen tijd meer voor ons ssst
![]()
Je bent een beetje gek als je denkt dat ik zwak ben denk ik zoquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
zelfs dat niet eens, en we spreken nu niet over af en toe!
middag!quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.
Klinkt erg vervelend..quote:
En trouwens... Ik ben allang geen tiener meerquote:
quote:
De foto ziet er oud uit, als het jouw kind zou zijn zou hij minimaal 5 jaar geleden verwekt zijn, en dat zou jou een (ex)tienermoeder maken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 14:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En trouwens... Ik ben allang geen tiener meer![]()
Hij is geen koning, hoorquote:Op maandag 13 augustus 2012 14:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
WT is een man van het volk, ondanks dat hij zelf ruim boven de simpele menigten staat, zal hij zich nooit te goed voelen om simpele stervelingen toe te spreken.
and the 23rd annual celebration of left-handers superiority!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |