Tof, alvast heel veel plezierquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:27 schreef Samzz het volgende:
Nog drie uurtjes en dan vrij, paardrijden, tas inpakken en op naar Antwerpen.
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepaktquote:
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindtquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat zeker lukken! We hebben een mooi hotel. Ik heb m'n bikini al ingepakt.
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef STING het volgende:
[..]
Nice, ik las al iets over tegenover de Antwerpse Zoo. Ben benieuwd wat je ervan vindt
Dieren fotograferenquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De camera gaat mee, ben benieuwd of ik nog wat leuks op de foto krijg.
het is de mijne, dus meer dan best imhoquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef STING het volgende:
[..]
Zolang er maar een BMW opstaat, vindt jij het volgens mij al best
Mjah ik vind het echt een mooie fotoquote:
Alleen als ik toestemming krijg van WTquote:
Ja, ik ben dol op foto's maken. Die van mij doet het nog steeds meer dan prima. Binnenkort eens naar een groothoeklens kijken.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:37 schreef STING het volgende:
[..]
Dieren fotograferen
Sinds kort ook een beetje degelijke camera. Nog geen D-SLR, maar een 'bridge' model met 24x optische zoom. Weet niet of het m'n hobby wordt, dus nog maar niet gelijk een 'pro' camera gekocht
en dat met een mobieltjequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik vind het echt een mooie foto
Whaha hij is echt geniaalquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Ik heb nog steeds de pic van hem met de Wonder Woman crossdresser niet.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alleen als ik toestemming krijg van WT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |