abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116267710
Ean belt met de afstandsbediening. Dan hoor ik ja ja ja e. Mma en een hoop gebrabbel.
  zondag 2 september 2012 @ 20:35:31 #252
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_116320124
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef danic het volgende:
Eva gaat ook terug hoor TT. Dan kan het even piepen zijn, maar meestal valt ze binnen een paar minuten weer in slaap.

hisje hisje O+

Ik weet niet wat er vannacht was (volgens vriend volle maan), maar mán! Eva werd rond 01.00 krijsend wakker en dat herhaalde zich ieder kwartier. Alles al veranderd, dikkere slaapzak aan, chamodent smeren, beetje water drinken, even op schoot rustig worden en duidelijk vertellen dat het midden in de nacht is, iedereen slaapt en dat zij nu ook moet slapen. Niks hielp.
Uiteindelijk rond 03.00 maar bij ons in bed, wetend dat ze ws toch niet ging slapen en dat klopte. Dus we hebben met zijn drietjes tot 04.30 op het grote bed gelegen en Eva heeft heerlijk gespeeld :') Daarna werd ze moe en dus weer naar bed waar ze geslapen heeft tot 09.00
Pfff ben kapot!
Gisteren dus ook zoiets gehad: vanaf kwart over 5 was ze wakker, en heeft ze rond 12 uur een half uurtje geslapen.
Ondanks het in haar oogjes wrijven, duimen en staren wilde ze absoluut niet slapen.
Mijn neefje en nichtje hebben heeeeel veel met haar gespeeld (we waren op de verjaardag van mijn vader), en om 10 uur 's avonds viel ze eindelijk in slaap.
Ze heeft in 1 stuk door geslapen tot half 8, en dat is echt uniek! Ze wordt eigenlijk altijd om 4 uur s nachts wakker.
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_116496809
Lang stil :o

Cb geweest. Volgens lief lag ze wat opgepropt, maar toch een nette 84 cm en 11,9 kilo, waarmee mijn voormalig sprietje zowaar wat zwaar werd bevonden voor haar lengte :D (maar ze loopt niet).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_116497057
Netjes! Puck weegt namelijk ook maar 12 kilo en een beetje!
Lang is ze ook hoor!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_116497263
Ik ben niet thuis dus kan t nog niet plotten in haar curve (en moeilijk vergelijken dus).
Daar kijk ik wel naar uit :@
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:10:21 #256
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_116498177
benieuwd naar de curve Vanyel, klinkt goed in elk geval! :)

Mijn mini was een week niet te genieten, erg gefrustreerd. Na een paar dagen kwamen we tot 2 conclusies:
* ze kon ineens los staan en een paar stappen verzetten.
* twee voortanden door.....

;)
wat gaat het hard he?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116498285
Zometeen eet ze ook ineens worteltjes ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:15:13 #258
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_116498369
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 14:13 schreef Vanyel het volgende:
Zometeen eet ze ook ineens worteltjes ;)
haha en hopt door de tuin ;)

(maar het valt mee, want ze heeft ook ondertanden....alhoewel de teller nu nog maar op 4 staat...DAAR zijn mijn meiden dan weer niet snel mee...)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_116498721
Puck was ook langzaam met tanden maar opeens heeft hij vier kiezen nu ook.
Niet dat de dunnige poep al gestopt is helaas :P
The way you rock'n'roll
pi_116498811
Daar was Dot dan weer wel snel mee. Begon met 4 maanden en mist nu nog 4 kiezen. Aan het kwijlen te zien is er daar minstens 1 van onderweg.

Oh en voor het cb woordjes geturfd afgelopen weken. 45!
pi_116499613
Mijn meissie is ziek. Ze spuugt al 2dagen en is een vaatdoek.

Klinkt als een mooie lengte en goed gewicht van Dot.
pi_116500634
Beterschap Ean :*

Wij missen nog de hoektanden en tweede kiezen overal.

Woordjes zijn we de vijftig gepasseerd maar ik ben gestopt met turven. Het gaat zo snel of langzaam als het gaat.
Sommige woordjes zegt hij ook een poosje niet meer.
Auto en eten blijven zijn favoriete woorden.
Al zijn kaas en wots momenteel op vakantie erg hip. Brood eten is uit. Groente ook :{w
The way you rock'n'roll
pi_116501236
Vanyel wat bedoelde je eigenlijk met haar voetjes die moeilijk doen? En wat zegt het cb daar van?
The way you rock'n'roll
pi_116501458
Beterschap voor Ean!

Het klinkt wel goed de stats van je meisje Vanyel!

En Liene stapt!

Hier van de week tand nummer 6 doorgekomen :) En er komen nu eindelijk ook allemaal woordjes! Ze echood alles, het is veel "mooi, tittut (zitten), kimmuh (klimmen), doe-i, Jawel (Jaël), toettuh (toetje)" verder nu ook doelgericht, mama en papa en van de week riep ze "papa kom" *trots*
We waren op vakantie en waar ze in april bang was voor het water en de glijbaan en de schommel was er deze keer niets aan de hand, ze sprong zelfs net als haar zus van de kant in het water, waar ik dan stond om haar op te vangen echt wat een stoer wijffie!!
En van de week exacte 1,5 jaar oud :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_116504806
Puck roept de hele dag meeee! Alsof we hem alleen thuis zouden laten :D

Puck is ook opeens helemaal watervrij met zijn vleugeltjes in het diepe.
Zo leuk om te zien idd Mamapurk.
The way you rock'n'roll
pi_116505005
Sofie was ook watervrij, maar van de week in het zwembad was het toch even weer wennen. Ze klampte zich aan me vast en ik mocht haar echt niet loslaten. Moest ik eerder achter haar aanrennen in het ondiepe, nu bleef ze me vasthouden.
*poef* nu is het weg
  vrijdag 7 september 2012 @ 17:25:23 #267
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116505302
Ventje begon tien dagen na zijn verjaardag los te lopen. Nu rent hij door het huis,ik kan hem haast niet bijhouden. Gister moest ik zo lachen. Hij liep door de kamer, draaide toen 180 graden om en liep zo verder. Echt alsof hij zich onderweg iets bedacht. Zag er zo onwijs komisch uit. Ik vind hem qua grove motoriek erg snel en soepel. Daarentegen is hij niet echt een prater en eten gaat ook niet van harte. Al met al wordt het al een hele vent. We genieten enorm!
pi_116505446
Beterschap.

Govver, WHO Anthro kaduuk, moest ik alles opnieuw invoeren.. Maar nu:
Grafiekjes *O*

Ik vind het zo koddig, ze was altijd rond het 80e percentiel qua lengte maar wel vrij licht en nu is het dit

Gewicht t.o.v. lengte

[ Bericht 24% gewijzigd door Vanyel op 07-09-2012 20:24:04 ]
pi_116515927
Jeumig wat een groeispurt ineens vanyel!goed hoor!

Ean, beterschap meissie!
pi_116533005
Wow wat een groeispurt van dot.

Ik heb hier de HAP gebeld voor ean ze stikte bijna in het slijm. En ze was al zo ongeveer de hele nacht opgeweest? Nu moet ik bisolvon druppels geven en heb neusspray met xylo nog watte gehaald die ze wel mag hebben.
pi_116537164
Ean beterschap :*

Wauw Vanyel wat een spurt!! :D doe es een recente foto? Ben benieuwd naar Dot nu <3

Wij hebben een oproep voor t biopt ontvangen vandaag. De 14e mag ik me om 7 uur 's morgens melden (zo vroeg boh :X ); ik ben heel benieuwd. Helaas duurt het wel nog 2 weken voor we ook daadwerkelijk de uitslag hebben van dat biopt, maar ze kan dan hopelijk wel gelijk al op glutenvrij dieet. Eens kijken of dat wat doet voor haar.
:)
pi_116537260
Alleen in de breedte he dames, de lengtegroei was netjes volgens haar lijntje. Ter illustratie spam ik jullie straks gewoon ook nog ff met die grafiek
pi_116537277
Ik hoop het zo dat dit het dan is mignonne om je meisje pijnvrij te krijgen.

Vanyel, die dot spurt daar even flink zeg!
En als je toch mignonne een foto doet O-)
The way you rock'n'roll
pi_116537353
Fijn mignonne, dat je komende week terecht kunt voor het biopt en fijn dat je vanaf dan ook eten kunt geven waar ze (waarschijnlijk) geen last van heeft!
pi_116539717
Dat is wel al snel mignonne. Hopelijk is dit de stap om jullie meisje pijn vrij te krijgen.
pi_116542300
Wat fijn trouwens van die biopt. Eindelijk bijna stoppen met die stomme gluten erin.

Lengtegrafiekje om te laten zien dat het gewoon een dikkie is geworden (ze heeft nu ook tietjes :D). Niks speciaals gebeurd daar.
pi_116542811
Wow Mignonne een datum! Hopelijk gaat het daarna zonder gluten snel beter met je meisje!

Vanyel spekkies zijn toch fijn! (Saar heeft ook tietjes <3)

Saar is gister op haar hoofd gevallen! Heel sneu, ze stond in de deuropening en het tochtte dus de deur waaide dicht en die gaf haar zo een zetje over de drempel heen en toen lag ze buiten op haar hoofd.. Nu heeft ze een flinke schram op haar koppie en haar neusje is kapot. Verder lijkt ze er gelukkig weinig last van te hebbe.
pi_116543938
Oei pijnlijk MP. Zo is Eva inderdaad ooit eens naar binnen gelanceerd.
Was een naar buiten openslaande deur en die waaide dicht terwijl ze nog net buiten tegen de drempel aanstond.
Ze viel gelukkig op handjes en knietjes ipv op haar hoofd.
:* erop!
  zaterdag 8 september 2012 @ 20:46:53 #279
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116544036
Wat sneu mamapurk! Ventje valt helaas om de dag wel op zijn hoofd. Vandaag zelfs twee keer...een keer gleed-ie uit op de natte badkamervloer en een keer struikelde hij over de drempel...daarnaast twee keer zijn voorhoofd gestoten, tegen de deur en tegen een raam. Ik haat mezelf dan elke keer, maar ik kan het ook gewoon niet altijd voorkomen. Dan zou ik hem in een tuigje moeten doen ofzo. Het is vaak even keihard brullen en dan is het weer over, maar toch.
pi_116545225
Sarah valt en stoot ook heel vaak maar dit was wel heeeeel zielig! De opstap naar binnen waar ze vanaf werd gelanceerd is ook vrij hoog bij ons. Meestal vangt ze zichzelf goed op maar dit kon ze echt niet opvangen. Ik voel me ook altijd heel rot hoor Aventura maar denk danook van met vallen en opstaan moeten ze het toch leren..
pi_116622144
Mignonne, nog effe volhouden dus en dan mag ze op dieet. Ik hoop echt dat je haar dan ziet opknappen en dat het biopt niet voor niets is. Is dat een dagopname?

Wij mogen donderdag naar de kinderarts. Eerlijk gezegd zijn we wel een beetje aan het eind van ons Latijn. Ondanks de Zantac heeft hij toch nog nog last van de voeding die omhoog komt, zelfs met rustig zitten na een voeding komt er nog na een uur voeding omhoog. En de nieuwe laxeermiddelen doen wel hun werk, maar de juiste dosering hebben we nog niet gevonden. Het leek op 1 zakje per dag, maar dan loopt ie na een aantal dagen toch weer vol. Dus nu doen we om de paar dagen twee zakjes.
De jongens hebben afgelopen weekend een nachtje opa en oma gedaan zodat wij konden bijtanken. Tienus had die avond al duidelijk last van zijn buik/maag. Uiteindelijk heeft hij de ochtend erna alles eruit gegooid. Daarna was het prima, dan begint ie te lachen en te spelen. Het zat em dus echt dwars.

En verder is ie druk aan het oefenen met lopen en zijn de eerste duidelijke woordjes er: jejje (zijn broer), mama, papa, auw, ja en nee.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_116663739
Nu officieel dan! Wij melden ons, meisje vandaag 1 geworden!
Ze vindt zichzelf al een echte dreumes iniedergeval

Ze is fan van haar wheelybug karretje. Ze komt al wat voorruit als ze erop zit. Maar het liefst gebruikt ze hem als loopkarretje. Als een sloopkogel de kamer door O+

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  dinsdag 11 september 2012 @ 21:58:05 #283
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116664369
Haha, gewéldige foto. Het is er een met pit zeker?
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:03:36 #284
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_116664822
Wiesje O+

Ik kom me hier ook maar eens melden met Simon :W

Oude (on)bekende.
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:07:21 #285
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_116665098
quote:
0s.gif Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef mefke79 het volgende:
Mignonne, nog effe volhouden dus en dan mag ze op dieet. Ik hoop echt dat je haar dan ziet opknappen en dat het biopt niet voor niets is. Is dat een dagopname?

Wij mogen donderdag naar de kinderarts. Eerlijk gezegd zijn we wel een beetje aan het eind van ons Latijn. Ondanks de Zantac heeft hij toch nog nog last van de voeding die omhoog komt, zelfs met rustig zitten na een voeding komt er nog na een uur voeding omhoog. En de nieuwe laxeermiddelen doen wel hun werk, maar de juiste dosering hebben we nog niet gevonden. Het leek op 1 zakje per dag, maar dan loopt ie na een aantal dagen toch weer vol. Dus nu doen we om de paar dagen twee zakjes.
De jongens hebben afgelopen weekend een nachtje opa en oma gedaan zodat wij konden bijtanken. Tienus had die avond al duidelijk last van zijn buik/maag. Uiteindelijk heeft hij de ochtend erna alles eruit gegooid. Daarna was het prima, dan begint ie te lachen en te spelen. Het zat em dus echt dwars.

En verder is ie druk aan het oefenen met lopen en zijn de eerste duidelijke woordjes er: jejje (zijn broer), mama, papa, auw, ja en nee.
Hoop dat er voor jullie binnenkort meer duidelijkheid komt :*
Wickie en Mevr_mus welkom!

Zaterdag gaat papa voor het eerst met Larissa naar "muziek op schoot", ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!
Verder stiert ze als een gek met de loopkar door de kamer, en begint ze nu eindelijk echt los te staan *O*
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_116665409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Aventura het volgende:
Haha, gewéldige foto. Het is er een met pit zeker?
Ja nogal :D

Ohh mooie Simon O+ Boefie O+
  dinsdag 11 september 2012 @ 22:13:27 #287
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_116665602
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wiesje O+

Ik kom me hier ook maar eens melden met Simon :W

[ afbeelding ]
da's al gewoon een peuter joh! Welkom!
pi_116665645
Wiesje en Simon <3 en Wickie en Mevr Mus, welkom!
pi_116666099
MP (of andere moeders, maar MP heeft ook een vlotte meid met nog een oudere zus) heb je tips voor me. De situatie sinds een halve week is zo dat Wies op de bank kan klimmen. Een week daarvoor heeft Mette ontdekt dat je op de bank kan springen (we hebben een chaise lounge gedeelte).. Zien jullie het optelsommetje?
Niet lollig (nou ja beetje wel, want ze zijn zo schattig samen aan het stoeien dan), dames continu samen op de bank springen... Wies is er al 2x afgevallen.. Ik zit er de hele tijd bij... Ik heb nu 'spring tijden' in het leven geroepen. Maar ja.. een dreumes die nee nog niet begrijpt trekt als een magneet continu naar de bank en peuter dametje erachteraan :')

Ik kan dus haast niet meer in de keuken zijn, want ja.. dadelijk valt Wies weer van de bank.. Ik weet het het is een faaassseee. Maar tips om het in goede banen te leiden zijn altijd welkom :Y
pi_116666841
Haha Wickie het is zo herkenbaar, zo heeft J Sarah een keer geleerd hoe ze op tafel kon klimmen, via een stoeltje... Tegen J zeg ik dat het niet mag en dat het gevaarlijk is maar mijn kleine klauterkabouter snapt het niet en vind het grappig als haar zus roept kijk mam ze doet het weer... Ik kon dus de hele dag Saar van tafel plukken..hoe heb ik het opgelost, tja uhm,ik weet het niet meer. Saar is wel zeer regelmatig blauw en gewond eerlijk gezegd omdat ze dan haar zus na doet,ik kan het eerlijk gezegd niet altijd voorkomen.. En doe er ook niet heel erg mijn best voor.
Het is wel lastig en er komen steeds meer lastige dingetjes, zo zie ik nu bijvoorbeeld dat Sarah echt wel goed kan spelen maar met J erbij heeft ze lijkt wel altijd het idee dat ze hetzelfde moet doen als J. Nu J weer naar de psz gaat 2 ochtenden zie ik Saar die ochtenden helemaal tot rust komen en meer op 'haar niveau' spelen zeg maar. Ik zou haar vaker die rust willen gunnen maar ik kan ze niet steeds apart dingen laten doe, ze zijn zooooooo leuk samen! Knuffelen, kroelen, stoeien, schoppen, slaan, knipen, bijten, knuffelen, kusjes geven <3
pi_116667635
Wat zielig mefke, succes bij de kinderarts!
En arme sarah!

Wat een schatje mevrouw mus, gefeliciteerd! En wickie ook welkom met je leuke meid!

Mex is bijna twee nu, maar hij praat nog zo weinig. Beetje achter lopen vind ik niet erg, maar de laatste tijd vind ik het verschil wel heel groot worden met kindjes van vrienden,zefs een meisje wat een half jaar jonger kent echt veel meer woordjes.
En ik was vandaag op het cb voor Nena, maar we hadden het hier ook even over en die zei ook dat hij best wel achter liep er mee.
Hij komt denk ik niet eens aan de vijftig woorden en nog geen tweewoordenzinnen.

Oefenen, boekjes lezen en alles benoemen doen we al genoeg,alleen die speen heeft hij de laatste tijd weer veel in gehad door alles rondom Nena, ik kon er niet zo goed op letten.
Ik maak me nooit zo snel zorgen hoor om dit soort dingen, verwacht wel dat ie ooit eens gaat praten, maar iemand ervaring hier mee?
pi_116669015
Ja ik met Mette!! Die praatte amper tot haar 2e. Die begon na haar 2e verjaardag ineens en heeft de schade ruimschoots ingehaald (nu bijna 3). Ook hier kwam Wies voordat ze 2 werd, dat zette de boel op een nog lager pitje. Ook heeft ze buisjes gekregen met 1,5.
Wij hebben destijds een uitgebreide gehoortest gehad. Daar kwam uit dat alles goed was. Advies wat we toen kregen van de KNO was afwachten. En dankzij de peutergroep en rigoreus de speen overdag uitbannen, pikte ze het op een gegeven moment op.

Je moet je moederhart (en vaderhart) volgen. Kijk het aan en stimuleer gewoon zoals je normaal ook doet. Als het nou over een paar maandjes nog steeds niet van de grond komt, bespreken bij de 2 jaar afspraak op het CB, Misschien extra afspraak met 2,5?

Ik heb me er erg veel zorgen om gemaakt, maar meestal komt het uiteindelijk wel goed :*
pi_116670394
Oh, bedankt wickie!
Hij word over drie weekjes al twee en een week later hebben we de twee jaar afspraak.
Ook gaat hij dan al naar een peuterklasje waar je met twee jaar al mag beginnen, dus dat scheelt ook al.

Ik denk ook dat de komst van Nena er mee te maken heeft, hij was totaal zichzelf niet, maar begint nu Gelukkig bij te draaien.
En hij kent trouwens wel een tweewoordenzin, mamma ijs? Compleet met lief stemmetje en ij vraagt het heeeeeel vaak:-)
pi_116670998
Lotte komt nu ook pas helemaal los Troeta en die wordt de 23ste 2. Ze zegt nu ineens gericht dingen en leert elke dag nieuwe woorden en probeert zinnen te maken. Het gaat ineens heel snel!
pi_116675125
Ik zou ook zijn gehoor checken als je daar maar enigszins aan twijfelt (articulatie, verkoudheden, oorontstekingen).
pi_116692502
Welkom wickie en Mus! Gezellig om een paar dagen met jullie in dit topic te zitten! ;)

Troeta, mijn neefje praatte met twee ook nog amper. Op het CB kreeg hij toen een afspraak met twee jaar 3 mnd en toen was het gewoon goed. De taalbom schijnt meestal te barsten tussen de 21 en 27 maanden.
pi_116762936
Bedankt voor julli verhalen!
Er zijn inmiddels weer woorden bij, elke dag wel 1 of 2, dus ik denk dat nu idd loskomt.
Dat gehoor is wel een goede, hij luistert voor geen meter namelijk:-)

Ik werd denk ik ff onzeker omdat zoveel mensen er wat er zeiden de laatste tijd, maar we hebben natuurlijk veel meer bezoek als normaal.

Morgen gaan we voor het eerst maar een binnenspeeltuin, zal die wel geweldig vinden.
pi_116769706
we zijn gisteren met tienus naar het ziekenhuis geweest. De kinderarts wil toch graag verder kijken omdat het verhaal reflux niet lijkt te kloppen en hij ook met laxeermiddelen nog buikpijn lijkt te hebben. Ook kregen we nog een preek over ingeslopen gedrag en dat ie dat wel eens zou kunnen uitbuiten. Aangegeven dat wij em bij een aanstelhuiltje echt wel laten huilen, maar bij krijspartijen van de buikpijn niet.
Bloedprikken, ontlasting inleveren en slik foto's maken was het idee. Die eerste twee zijn meteen in het ziekenhuis gedaan, de foto wordt zsm gepland. En tot die tijd doorgaan met de medicijnen. Ik zit er alleen zelf al over te denken om op te gaan schrijven wat ie eet en hoe de nachten zijn. Kijken of we daar nog iets in vinden. Allergie is ook geprikt, maar toch.
Tienus vond het prikken vreselijk, de kinderarts zelf vond ie wel oke. En hij loopt steeds meer los, zo leuk.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 14 september 2012 @ 10:24:28 #299
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_116770978
Och Mefke toch, er zou toch maar iets ander met hem zijn, wat over het hoofd is gezien.... Wat een gedoe toch met jullie menneke.
Ingeslopen gedrag lijkt me bij jullie niet echt aan de orde, volgens mij ben je niet het type mens dat dat laat gebeuren en heb je echt wel door of er iets is of niet.

Slim om bij te houden hoe hij eet en ik zou ook mopper/buikpijn overdag bijhouden, gewoon zijn totale eet/slaapschema en welbevinden. Lijkt mij heel nuttig.
pi_116798521
Mignonne hoe was het in het ziekenhuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')