Gisteren dus ook zoiets gehad: vanaf kwart over 5 was ze wakker, en heeft ze rond 12 uur een half uurtje geslapen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:22 schreef danic het volgende:
Eva gaat ook terug hoor TT. Dan kan het even piepen zijn, maar meestal valt ze binnen een paar minuten weer in slaap.
hisje hisje![]()
Ik weet niet wat er vannacht was (volgens vriend volle maan), maar mán! Eva werd rond 01.00 krijsend wakker en dat herhaalde zich ieder kwartier. Alles al veranderd, dikkere slaapzak aan, chamodent smeren, beetje water drinken, even op schoot rustig worden en duidelijk vertellen dat het midden in de nacht is, iedereen slaapt en dat zij nu ook moet slapen. Niks hielp.
Uiteindelijk rond 03.00 maar bij ons in bed, wetend dat ze ws toch niet ging slapen en dat klopte. Dus we hebben met zijn drietjes tot 04.30 op het grote bed gelegen en Eva heeft heerlijk gespeeldDaarna werd ze moe en dus weer naar bed waar ze geslapen heeft tot 09.00
Pfff ben kapot!
haha en hopt door de tuinquote:
Hoop dat er voor jullie binnenkort meer duidelijkheid komtquote:Op maandag 10 september 2012 21:53 schreef mefke79 het volgende:
Mignonne, nog effe volhouden dus en dan mag ze op dieet. Ik hoop echt dat je haar dan ziet opknappen en dat het biopt niet voor niets is. Is dat een dagopname?
Wij mogen donderdag naar de kinderarts. Eerlijk gezegd zijn we wel een beetje aan het eind van ons Latijn. Ondanks de Zantac heeft hij toch nog nog last van de voeding die omhoog komt, zelfs met rustig zitten na een voeding komt er nog na een uur voeding omhoog. En de nieuwe laxeermiddelen doen wel hun werk, maar de juiste dosering hebben we nog niet gevonden. Het leek op 1 zakje per dag, maar dan loopt ie na een aantal dagen toch weer vol. Dus nu doen we om de paar dagen twee zakjes.
De jongens hebben afgelopen weekend een nachtje opa en oma gedaan zodat wij konden bijtanken. Tienus had die avond al duidelijk last van zijn buik/maag. Uiteindelijk heeft hij de ochtend erna alles eruit gegooid. Daarna was het prima, dan begint ie te lachen en te spelen. Het zat em dus echt dwars.
En verder is ie druk aan het oefenen met lopen en zijn de eerste duidelijke woordjes er: jejje (zijn broer), mama, papa, auw, ja en nee.
Ja nogalquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:58 schreef Aventura het volgende:
Haha, gewéldige foto. Het is er een met pit zeker?
da's al gewoon een peuter joh! Welkom!quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:03 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wiesje![]()
Ik kom me hier ook maar eens melden met Simon![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |